Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перки при прекомерно загряване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перки при прекомерно загряване

    ама к’во заглавие избацах та, въпросът ми е следния, имам опасение, че не ми работи първата степен на перките при прегряване..някъде във форума бях чел, че са две степени, моята колица, обаче, включва двете перки при две чертички над средата, а преди това нищо, една комшийка ми каза(със същата кола), ме нейната, не вдигала температурата над средата почти никога, а моята най-редовно си я дига с две черти над средата и после като се вклйчат перките си я сваля на една под средата, но дали това е нормално или някой датчик ми е заминал...
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    #2
    И тази тема е доста дъвкана във форума и сега ще сеопитам да поизровя малко инфо,но причината за това,че не се включва първата степен се крие в резистира май така се нарича който се намира ниско долу на радиатора за охладителната течнот.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E0%ED%E5ето тази тема прегледах, накрая, при мен много често включва втората степен, на излизане - 10-20км - по 3-4 пъти, а от това, което чета, значи имам проблем с първата степен, сега ще отида да погледна евентуално за бушон, ако не, там колегата беше споменал за някакъв реостат помагайте, моля, ако се сетите нещо
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #4
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...543&highlight=
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Намерих нужната информация заповядай колега.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...753&highlight=
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            мерси много, колега :D прегледах и двете теми и вече съм сиг, че 1та степен не работи, когато климатика е изключен - тогава много често ми качва над средата, а като е включен климатика, почти не загрява, седи си кротко на 1 чертика под средата, дори и в задръстванията, не зная как с клима работи а без клима не, проверих вчера бушоните и са си наред(огромни са, за пръв път виждам такива )а тези клеми, където е датчика - отляво отдолу на радиатора ли са - двечки - ще пусна снимки по-късно.... евентуално ако може да проверя там как е ситуацията....
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              Виж си реостатите на перките - единия е отгоре на радиатора, но трябва да махнеш въздуховода на радиатора за да го видиш. Другият е на срещуположния ъгъл долу.

              Коментар


                #8
                doofiat написа:
                Виж си реостатите на перките - единия е отгоре на радиатора, но трябва да махнеш въздуховода на радиатора за да го видиш. Другият е на срещуположния ъгъл долу.
                още днес ще ги погледна Мерси!!! ПП сега излизах при 1 чертичка над средат си отворих предния капак и нищо не се мърдаше, перките де по-късно като захладнее ще погледна въпросните реостати
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #9
                  И си приготви 4бр. истински, не тенекиени, клипси (женски) и малко силиконов кабел 4-6мм2, за да изхвърлиш италианските клеми, защото обикновенно проблемите са там. При мен единия товарен резистор беше прекъснал на точковата заварка на самото краче. Направих го, за сега работи, но очаквам изненади, поради което си направих две заместителни съпротивления. Довечера ще ги снимам и покажа.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #10
                    добре, колега, снимка би ми помогнала, след половин час слизам :D а иначе предполагам, че реостата отговарящ ца първата степен е онзи горния, прав ли съм eто какво открих - това ограденото на снимката, което си мисля, че е въпросният реостат - не се вижда много хбаво, но е олюпено и се виждат някакви намотки отдолу - сребристиа това синьото, какво е, предполагам, че е температурния датчик
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #11
                      Ограденият реостат е за бавната степен със сигурност. С един приятел правихме тестове и имах само бърза степен.Моя беше изгорял преди 4 месеца и като го смених нещата се оправиха.Реостат от магазина на Стамболийски е около 32 лв.и почти сигурно го имат в наличност. От Александър ауто същия ми го предлагаха за 74 лв. с поръчка и чакане на доставката около две седмици.Отивай да го сменяш колега.Синьото е температурния датчик.

                      Коментар


                        #12
                        Да така е. Както беше писал, Doofiat диагонално долу на другия радиатор се намира единтична група, е без термо датчик. Термо-датчикът е само този(синият) и има три извода, един общ и другите два за двете Т-ри на сработване. Него можеш да извадиш и да пръснеш клемите с контактен спрей, въпреки че съм сигурен, че са идеално чисти. А тук показвам моите измислици. Измислици, но са тествани и ще свършат работа ако се наложи
                        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                        Коментар


                          #13
                          Много благодаря, колеги..утре ще се разходя до магазина, за да си го взема, ще почистя и клемите на термодатчика, а да ви се похваля, поне днес си почистих радиаторите и кулера с пароструйка пп евала на колегата Гугев, жалко, че не съм толкова кадърен да си го направя сам, но нищо и без това сега ми предстоят бая разходи по колата, да си я направя наистина както искам
                          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                          e30 forever!

                          Коментар


                            #14
                            doofiat написа:
                            Ограденият реостат е за бавната степен със сигурност. С един приятел правихме тестове и имах само бърза степен.Моя беше изгорял преди 4 месеца и като го смених нещата се оправиха.Реостат от магазина на Стамболийски е около 32 лв.и почти сигурно го имат в наличност. От Александър ауто същия ми го предлагаха за 74 лв. с поръчка и чакане на доставката около две седмици.Отивай да го сменяш колега.Синьото е температурния датчик.
                            вчера от АА 20...25лвпри мен го свалих преди 10 дена, но се оказа нагорели клеми.

                            Коментар


                              #15
                              Не бързай да вземаш нов. Провери го с мултицет, твърде вероятно да е здрав. М/у другото, под товарното съпротивление има температурен изключвател (като тия по ел. уредите, горе на снимката се вижда, провери и него).
                              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X