какво е това,за какво служи, какво прави колата когато това нещо не е добре, колата е Брава ТД100 96г.????Питам понеже цъка за извесно време преди запалването на двигателя.http://img.data.bg/i.php?show=445011...ледните забелязани от мен симптоми са:1.неравномерна работа на двигателя-лашкане напред-назад.2.постоянно пуши синьо-сив пушек дори когато е на място3.мисля че работи на три цилиндъра.Дюзите и разпръсквачите са почистени преди 100км, с изключение на дюзата с датчика понеже трябва друг ключ.помпата е Lucas, затова искам да питам къде в региона ми(Габрово, Дряново, Севлиево, Трявна, Търново) мога да си направя компютърна диагностика??Намерих сервиз на фиат във търново-имате ли някъква информация за качеството на обслужването, и компетентността разбира се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сериозни проблеми при Брава ТД100
Collapse
X
-
Gosho_777 написа:какво е това,за какво служи, какво прави колата когато това нещо не е добре, колата е Брава ТД100 96г.????Питам понеже цъка за извесно време преди запалването на двигателя.http://img.data.bg/i.php?show=445011...ледните забелязани от мен симптоми са:1.неравномерна работа на двигателя-лашкане напред-назад.2.постоянно пуши синьо-сив пушек дори когато е на място3.мисля че работи на три цилиндъра.Дюзите и разпръсквачите са почистени преди 100км, с изключение на дюзата с датчика понеже трябва друг ключ.помпата е Lucas, затова искам да питам къде в региона ми(Габрово, Дряново, Севлиево, Трявна, Търново) мога да си направя компютърна диагностика??Намерих сервиз на фиат във търново-имате ли някъква информация за качеството на обслужването, и компетентността разбира се
Коментар
-
според майстора, който я гледа днес дебитомер на тази кола нямало.Има единствено един датчик на трубата от въздушния филтър към турбото,който според него е за температурата на въздуха.Незнам колко е вярно.Като погледна колата под капака каза че неможел да направи диагостика, понеже помпата е Lucas, а той бил компетентен само за Bosch.Прати ни при някакъв Панчо Панчев мисля се казваше, който има сервиз в Пловдив(той се занимавал с помпи лукас).Каза че има нещо повредено по електрониката щом свети лампата за дюзите.Това е което са ми казвали досега.Ако Вие ми помогнете сигурно ще позлатя този форумBravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
-
Ходил съм при Панчо в Пловдив (преди около година) и никак не съм доволен от него. Като ми погледна колата ми надрънка сумати и глупости и ме наплаши и искаше колата да стояла около 4 дни и ремонта щял да струва поне 500 лв. (Уточнявам, че Панчо ми постави диагнозата на око само след 4-5 форсирания на колата).Аз ти препоръчвам Николай от Ямбол, ако си решил да вършиш сериозна работа.Какъв е този майстор, колега? Тази кола си е била винаги с дебитомер. Пак ти казвам, смени разпръсквача на Умната дюза преди да правиш другите неща.Пропуснах да кажа, че единствения електрически елемент при помпа Лукас на двигател ТД 100 е авансатора. Той излиза на компютърна диагностика и показва дали има предверение или закъснение на впръскването на нафтата.
Коментар
-
мерси много колега!Но искам да те питам къде е този дебитомер и как да го позная?тази седмица се захващаме вече сериозно с колата!Обаждахме се днес във Велико Търново( в сервиза на Фиат) от там ни казаха че проблема може би е в Турбото.Откачихме тръбата от компресора към двигателя и колата започна да пуши по малко, а в маркуча имаше масло(дори като подадеш газ започваше да капе.Като цяло колата започна да тресе по малко.В крайна сметка незнам вече от къде да започнемBravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
-
Gosho_777 написа:мерси много колега!Но искам да те питам къде е този дебитомер и как да го позная?тази седмица се захващаме вече сериозно с колата!Обаждахме се днес във Велико Търново( в сервиза на Фиат) от там ни казаха че проблема може би е в Турбото.Откачихме тръбата от компресора към двигателя и колата започна да пуши по малко, а в маркуча имаше масло(дори като подадеш газ започваше да капе.Като цяло колата започна да тресе по малко.В крайна сметка незнам вече от къде да започнемFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар