Проблемите са следните: 1.На компютърна диагностика показва че е прецакан един датчик който определя съотношението нафта/въздух (не съм сигурен дали се казва така), възможно ли е заради това да свети лампата на дюзите, и понякога сама вдига оборотите? 2.Когато я оставиш да работи на място цялото купе се тресе, а оборотите са 900(според оборотомера), а когато е вкл. климатика ако оставиш чаша с вода на покрива сигурно ще се разлее! 3.Ако някоя дюза е прецакана трябва да се смени или се почиства?? също така колко пари струва почистването? 4.Не са добре свещите(лампата мига около 30сек след запалване), въпроса ми е колко пари е една нова??? Мерси предварително на отзовалите се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сериозни проблеми при Брава ТД100
Collapse
X
-
Отдели няколко часа време и почети тук:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15007Gosho_777 написа:1.На компютърна диагностика показва че е прецакан един датчик който определя съотношението нафта/въздух (не съм сигурен дали се казва така), възможно ли е заради това да свети лампата на дюзите, и понякога сама вдига оборотите?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
"Умна дюза" се казва този датчик, който предава информация какво количество гориво да се подаде от помпата. Тя също дава информация на дебитомера, който определя количеството въздух. Дюзата е с кабел и е на първи цилиндър. Когато се прецака, колата изпада в сервизен режим(лампата-дюзичката на таблото свети) и тресе и много пуши, мощността я няма никаква.Възможно е разпръсквача на "Умната дюза" да се е прецакал и да дава грешна информация към останалите компоненти.Нека ти прегледат дюзите и ако е нужно да се сменят разпръсквачите.За да работи равномерно и при палене, особено сутрин на студено, свещите трябва да са изправни.
Коментар
-
"Колко мъка има по този свят, божеее"....Не само ние патим от тази "умна дюза"... ако това ще ни успокои де!http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...0+%E4%FE%E7%E0SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
мерси за отговорите!за диагностиката баща ми ходи(понеже е негова колата) и ви пиша каквото ми е казал.значи от София до Габрово се прибирахме с двете коли(Браво и Брава ТД100 и двете) по едно време Бравата сама вдигна оборотите и изпуши доста здраво и от аспуха и от капака,беше изхвърлила водата понеже имаше въздушна възглавница по охладителната система.Спряхме и я оправихме.Но за пушенето от аспуха неразбрахме какво е, мислим че е от тази умна дюза.Докато се прибрахме до Габрово нито пушеше нито вдигаше оборотите, дори доста добре си вървеше, а лампата за дюзите не огасва и до сега.Сега само много тресе като работи на място,а за вървенето е самолет :D Извинявайте за предишната ми тема но я писах доста набързо и много на кратко Ако някой сподели за добър сервиз в Габрово и региона ще съм му много благодарен.Също така ме интересуват цените на горепосочените части, независимо от размера им, за да знам баща ми колко ще трябва горе долу да нагласи :DBravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
-
незнам как се е получила!но като и наляхме вода и я обезвъздушихме от радиатора се оправи, до Габрово не е загрявала нито пушеше.а маслото си е в нормата.Сега Баща ми ми каза че покрай едната дюза имало нафта.ако е запушена колко пари струва почистването???Bravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
-
Колега, тази въздушна възглавница от къде според вас се е появила???Имах същия проблем с въздух в охладителната система. Постоянно се появяваше въздух от някъде си и ми разправяха от това маркуче смуче от онова и накрая на магистралата изхвърли антифриза. Проблемът се реши с шлайф глава и нова гарнитура. Помислите си, защото може да се разминете по-леко с парите.По въпроса на дюзите - разпръсквача на дюзата се сменя и струва около 40 лв./бройката.Аз препоръчвам с тези гадни нафти да се сменят разпръсквачите на около 60 000 км, защото те са водещи при разход на гориво.Има случаи, при които автобус пътуващ дневно по 700 км харчи нормално около 25 л/100. При лоши разпръсквачи разходът се вдига на 32 л/100. След смяна на разпръсквачите показанията са пак 25 л/100. Говорим за автобус Сетра.
Коментар
-
гарнитурата е за смяна от там влезе въздух. вече имам опит с този проблем :D мен главно ме притесняват няколко неща:защо сама вдига оборотите?защо тресе като работи на място?Bravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
-
пепел ти на устата! защо си мислиш че губи компресия???колата тресе на място като работи!когато е в движение е оса, докато натиснеш педала и излита(Бравата е на баща ми, аз карам браво пак ТД100 мотор и мога смело да твърдя че Бравата ще ме направи смешен,въпреки проблемите)Bravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
-
Gosho_777 написа:гарнитурата е за смяна от там влезе въздух. вече имам опит с този проблем :D мен главно ме притесняват няколко неща:защо сама вдига оборотите?защо тресе като работи на място?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
мерси за компетентните отговори!баща ми днес ще ходи при някакъв майстор за дизели(доста го хвалиха приятелите на бащата) да види дюзите и ако са запушени да ги почисти.Като свърши там и като видим как се държи колата ще я водим в Севлиево пак на компютърна диагностика и аз ще отида за да мога да пиша какво са ни казали, само че по обстойно :DBravo TD100 98'- това в Гаража
Brava TD100 96'- Мир на праха и...
Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"
Коментар
-
Gosho_777 написа:мерси за компетентните отговори!баща ми днес ще ходи при някакъв майстор за дизели(доста го хвалиха приятелите на бащата) да види дюзите и ако са запушени да ги почисти.Като свърши там и като видим как се държи колата ще я водим в Севлиево пак на компютърна диагностика и аз ще отида за да мога да пиша какво са ни казали, само че по обстойно :DFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Gosho_777 написа:защо сама вдига оборотите?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар