Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на ГНП "Лукас"/"Бош" в Ямбол
Collapse
X
-
Зависи за кой клапан питаш (авансаторния или захранващия).Ако е авансаторния клапан смяната не е толкова сложна,но ако става дума за захранващия клапан там нещата са серьозни.Заради добрата защита на колата против кражба,клапана също е защитен,което налага демонтаж на ГНП за да се смени проблемния клапан.Може да ти звучи страшно,но небой се всичко е една рутинна операция която изисква малко повече време.
Коментар
-
Добре ,но защо захранващия след като нямам проблеми с гасненето когато работи ,а след като запаля угасва личи си ,че горивото се е върнало в резервоара.Авансаторния съм го сменил.Ако се притесняваш за защитата т.е имобилайзера споко няма го изкормен е и паля като трактор без проблеми.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
specialista написа:Зависи за кой клапан питаш (авансаторния или захранващия).Ако е авансаторния клапан смяната не е толкова сложна,но ако става дума за захранващия клапан там нещата са серьозни.Заради добрата защита на колата против кражба,клапана също е защитен,което налага демонтаж на ГНП за да се смени проблемния клапан.Може да ти звучи страшно,но небой се всичко е една рутинна операция която изисква малко повече време.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ако може да използам тази тема за една лека консултация?!Та значи имам проблем с теч на нафта под помпата някъде. Доколкот знам точно под нея няма нищо, но от къде може да издва проблема?Не е авансатора. Освен нещо зад помпата да е? Знам, че се ще кажете трябва да се види на място, но все пак да ме насочите, ако е неюо просто да си го притегна някакси.
Коментар
-
Разбира се че можеш да питаш по всяко време.Характерното за тези помпи е че като станат на определена възраст и им пропускат уплътненията.Знаеш какъв ще е ефекта,нафтата изтича,после въздуха създава огромни проблеми и т.н. Точно под помпата е имобилайзера само че от там не може да тече нищо камо ли нафта,малко по назад към купето пък е клапата на турбото.Ако е текнало от там без сваляне на ГНП няма да се разминеш,всъщност от където и да текне тази помпа се сваля-без авансаторния клапан разбира се.Може да ти звучи сложно но не се притеснявай,това си е една рутинна процедура която отнема малко повече време. Успех!!!
Коментар
-
Tornado написа:specialista написа:Зависи за кой клапан питаш (авансаторния или захранващия).Ако е авансаторния клапан смяната не е толкова сложна,но ако става дума за захранващия клапан там нещата са серьозни.Заради добрата защита на колата против кражба,клапана също е защитен,което налага демонтаж на ГНП за да се смени проблемния клапан.Може да ти звучи страшно,но небой се всичко е една рутинна операция която изисква малко повече време.Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
Škoda Fabia / 1.9 TDI /
Коментар
-
Извинявам се че повдигам тази тема от преди осем години.Не бих го направил ако не се налагаше да ви информирам чеаз от няколко месеца не работя въпросното място,отделил съм се и работя самостоятелно.Имам нужното оборудване (стендове,тестери и софтуер)за да мога да ремонтирам както старите механични ГНП-а (Лукас и Бош)така и всичко което е свързано със комън реал системите.И тъй като сме във Фиат форум,конкретно за вашите модели които са със Бош оборудванемога да изпитам помпата за високо налягане,регулатора на високо налягане,сензора за високо налягане и дюзитеМога да ремонтирам помпата за високо налягане както да ремонтирам и настроя дюзите.За контакти: 0888858710 - Георги Георгиев
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар