Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на ГНП "Лукас"/"Бош" в Ямбол

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tornado написа:
    hit-ko написа:
    Едва от ден-два започнах отново да се ровя из форума и случайно забелязах темата, но по въпроса за сервиза за дизели на Николай мога да кажа само, че тези хора като работят професионално и мислят!!! Отделно, че имат човешко отношение към клиента и не го гледат като банкнота!
    И аз съм за там ,че този допълнителен клапан който поставих уж свърши работа ама нещо ще започва да върти номера пак.
    Като гледам наближава времето когато ще посетя Ямбол за отстраняване на проблема със гасненето след палене.Също смятам да мина през проверка на дюзи така и така ще идвам.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Ще се радвам да се запознаем и да свършим работата по колата.Незнам да ли разбра,аз съм колега на Николай.Това май трябваше да го пиша на лични.Все пак ще те чакаме,и ако може няколко дена напред да се чуем да се организират нещата.

      Коментар


        #18
        Да разбрах много ли време отнема смяната на клапанчето в помпата което прави белята с гасненето.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Зависи за кой клапан питаш (авансаторния или захранващия).Ако е авансаторния клапан смяната не е толкова сложна,но ако става дума за захранващия клапан там нещата са серьозни.Заради добрата защита на колата против кражба,клапана също е защитен,което налага демонтаж на ГНП за да се смени проблемния клапан.Може да ти звучи страшно,но небой се всичко е една рутинна операция която изисква малко повече време.

          Коментар


            #20
            Добре ,но защо захранващия след като нямам проблеми с гасненето когато работи ,а след като запаля угасва личи си ,че горивото се е върнало в резервоара.Авансаторния съм го сменил.Ако се притесняваш за защитата т.е имобилайзера споко няма го изкормен е и паля като трактор без проблеми.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Еми,щото на разбрах за кой клапан става дума и още несе сещам ,ако неми дадеш жокер.Да не си слагал обратен клапан на захранващия маркуч, и ако ми кажеш какво прави само дето не е местото тука да ги дъвчим тия дизели че не се знае кога щесе разберем.

              Коментар


                #22
                На вниманието на всички които карат дизели,и по една или друга причина си имат проблеми с тях,съобщавам ,че Николай за когото става въпрос в тази тема се премести на нов адрес-бившото ТЕРСНАБ в гр.Ямбол С негово разрешение публикувам телефоните му:0889697584 ;0895781624 Поздрави от Ямбол

                Коментар


                  #23
                  specialista написа:
                  Зависи за кой клапан питаш (авансаторния или захранващия).Ако е авансаторния клапан смяната не е толкова сложна,но ако става дума за захранващия клапан там нещата са серьозни.Заради добрата защита на колата против кражба,клапана също е защитен,което налага демонтаж на ГНП за да се смени проблемния клапан.Може да ти звучи страшно,но небой се всичко е една рутинна операция която изисква малко повече време.
                  Малеее тука кви съм ги писал и не съм спазил нищо.Между другото Мареата да чукна на дърво от доста време не си е помисляла да ми угасне при първоначално палене за деня.Колегата Nino едно време като ми разправяше за маркучите за обратната нафта аз си мислех ,че не може да е от тях да ама не има едно място където излишната нафта играе кофти номер на авансатора и аз го набарах.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Ако може да използам тази тема за една лека консултация?!Та значи имам проблем с теч на нафта под помпата някъде. Доколкот знам точно под нея няма нищо, но от къде може да издва проблема?Не е авансатора. Освен нещо зад помпата да е? Знам, че се ще кажете трябва да се види на място, но все пак да ме насочите, ако е неюо просто да си го притегна някакси.

                    Коментар


                      #25
                      Разбира се че можеш да питаш по всяко време.Характерното за тези помпи е че като станат на определена възраст и им пропускат уплътненията.Знаеш какъв ще е ефекта,нафтата изтича,после въздуха създава огромни проблеми и т.н. Точно под помпата е имобилайзера само че от там не може да тече нищо камо ли нафта,малко по назад към купето пък е клапата на турбото.Ако е текнало от там без сваляне на ГНП няма да се разминеш,всъщност от където и да текне тази помпа се сваля-без авансаторния клапан разбира се.Може да ти звучи сложно но не се притеснявай,това си е една рутинна процедура която отнема малко повече време. Успех!!!

                      Коментар


                        #26
                        Tornado написа:
                        specialista написа:
                        Зависи за кой клапан питаш (авансаторния или захранващия).Ако е авансаторния клапан смяната не е толкова сложна,но ако става дума за захранващия клапан там нещата са серьозни.Заради добрата защита на колата против кражба,клапана също е защитен,което налага демонтаж на ГНП за да се смени проблемния клапан.Може да ти звучи страшно,но небой се всичко е една рутинна операция която изисква малко повече време.
                        Малеее тука кви съм ги писал и не съм спазил нищо.Между другото Мареата да чукна на дърво от доста време не си е помисляла да ми угасне при първоначално палене за деня.Колегата Nino едно време като ми разправяше за маркучите за обратната нафта аз си мислех ,че не може да е от тях да ама не има едно място където излишната нафта играе кофти номер на авансатора и аз го набарах.
                        Kъде е това местенце ?
                        Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
                        Škoda Fabia / 1.9 TDI /

                        Коментар


                          #27
                          Този уикенд смених всички маркучета за обратна нафта по дузите, включително и от Умната дюза до помпата (от там може би ми е текло нафта).Колата върви по-плътно и ускорява по-добре след смяната на маркучетата.

                          Коментар


                            #28
                            Може би не трябва точно тук да пиша затова но тъй като става въпрос за едни и същи хора мисля че е добре да е тук! Успешно ремонтирани две комън реъл помпи, на Мерцедес и на Ивеко - от нас!

                            Коментар


                              #29
                              Извинявам се че повдигам тази тема от преди осем години.Не бих го направил ако не се налагаше да ви информирам чеаз от няколко месеца не работя въпросното място,отделил съм се и работя самостоятелно.Имам нужното оборудване (стендове,тестери и софтуер)за да мога да ремонтирам както старите механични ГНП-а (Лукас и Бош)така и всичко което е свързано със комън реал системите.И тъй като сме във Фиат форум,конкретно за вашите модели които са със Бош оборудванемога да изпитам помпата за високо налягане,регулатора на високо налягане,сензора за високо налягане и дюзитеМога да ремонтирам помпата за високо налягане както да ремонтирам и настроя дюзите.За контакти: 0888858710 - Георги Георгиев

                              Коментар

                              Working...
                              X