Днес в сервиза доиде едно момче от нашия форум със въпросната кола.Пита ме дали мога да презацепя анг.ремък.Отговора ми беше да. Но го питах защо трябва да се презацепва , той ми каза че бил на диагностика в Ванто и му били казали че е неправилно зацепен. Казах му даи да я чуя как работи тая кола. Колата работи добре обаче при палене двигателя пали от раз , но почва да тресе докато не му се подаде газ и после спира да тресе. Какво забелязах аз видях че след стартирането на двигателя излиза мнофо дим от неизгоряла нафта от двг отсег.Махнахме пластмасовия капак на двг и видяхме че на 1 цилиндър (където е въпросната "Умна" дюза) леглото се напълнило със нафта .Което ме навежда на мисълта че след като се загаси двг може да смуче въздух от там и при следващото палене двг тресе докато не "изгони" въздуха.Интересно ми е как от Ванто са му казали че ремъка не е зацепен правилно , като за тази цел трябва да се сложи к.вал , р.вал и помпата на белези ?
Отпратих момчето и му казах че не се занимавам със ремонт на дизели (просто ги мразя )Даите да видим как да му помогнем на момчето ,че и тои незнае къде да я кара тази кола...


Коментар