u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Особености при ускорението на Punto II, 1.9 JTD/85 к.с
Collapse
X
-
Щом колата се държи по този начин, значи ЕКУ-то (ако е изправно) отчита много висока стойност на съпротивлението и затова ЕКУ-то си "мисли" че фиатката е на Северния полюс посред зима.Причината може да е от прекъснал/дефектен сензор , но може и някъде между него и ЕКУ-то да има лош контакт или прекъснат кабел.- Дали е дефектен сензора за температурата в дебитомера? Ами свали го и премери с мултицет напаво върху изводите на сензора. При 25*С трябва да показва около 2К - ако е така, значи е ОК. И проблема е в лош контакт и/или прекъснат кабел от него до ЕКУ-то. Може и от ЕКУ-то да е проблема, но е малко вероятно и дано да не е така при теб.- Дали трябва да купуваш цял нов дебитомер?Провери дали сензора за дебита работи. Има цяла тема за това в раздела за дизели. Ето ти я:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26645Ако и той не работи - трябва ти нов дебитомер.- Ако сензора за дебита работи, няма смисъл да даваш пари за нов дебитомер. А докато намериш термистор със същите характеристики за да го запоиш в дебитомера - аз бих сложил едно обикновенно съпротивление със стойност 4,7K и няма да имам проблемите дето си описал по-горе. А колата ще си мисли че температурата на входящия въздух постоянно е около +5*С.Ако някъде бъркам, все някой ще се намери да ме корегира ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Skip_01 написа:Щом колата се държи по този начин, значи ЕКУ-то (ако е изправно) отчита много висока стойност на съпротивлението и затова ЕКУ-то си "мисли" че фиатката е на Северния полюс посред зима.Причината може да е от прекъснал/дефектен сензор , но може и някъде между него и ЕКУ-то да има лош контакт или прекъснат кабел.- Дали е дефектен сензора за температурата в дебитомера? Ами свали го и премери с мултицет напаво върху изводите на сензора. При 25*С трябва да показва около 2К - ако е така, значи е ОК. И проблема е в лош контакт и/или прекъснат кабел от него до ЕКУ-то. Може и от ЕКУ-то да е проблема, но е малко вероятно и дано да не е така при теб.- Дали трябва да купуваш цял нов дебитомер?Провери дали сензора за дебита работи. Има цяла тема за това в раздела за дизели. Ето ти я:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26645Ако и той не работи - трябва ти нов дебитомер.- Ако сензора за дебита работи, няма смисъл да даваш пари за нов дебитомер. А докато намериш термистор със същите характеристики за да го запоиш в дебитомера - аз бих сложил едно обикновенно съпротивление със стойност 4,7K и няма да имам проблемите дето си описал по-горе. А колата ще си мисли че температурата на входящия въздух постоянно е около +5*С.Ако някъде бъркам, все някой ще се намери да ме корегира ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар