Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Особености при ускорението на Punto II, 1.9 JTD/85 к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Особености при ускорението на Punto II, 1.9 JTD/85 к.с

    Преди 10 дни купих Punto 2, 1.9 JTD - от 2001 година. Досега карах Tempra 2.0 i.e. SW. Допреди два дни го карах само в града и не забелязах нищо особено, все пак скоростта е доста ниска. Наложи ми се да пътуван два пъти извънградско и ми прави впечатление, че когато подавам газ, оборотите на двигателя стигат до към 2000 и остават там. Това продължава докато температурата на охлаждащата течност стане около 80 градуса, след това няма никакви проблеми и върви като оса. Нормално ли е това или има някакъв проблем?

    #2
    Не знам дали е проблем или така трябва да бъде, но на моя ЖТД оборотите не се влияят от температурата. Но нещо ме кара да се замисля -- как стигаш до извън града, без да се е качила достатъчно температурата? При мен след няколко километра, точно не съм засичал, стрелката отива на едно деление преди средата и там малко се качва или слиза, в зависимост от карането, в града е повече (достига до средата), на извънградско е по-малко (точно на едно деление преди средата). Колата е Мареа 1.9 JTD от 2000 г. Може твоят двигател да е по-умен от моя и да следи температурата и да не дава да го форсираш преди да е достигнал до оптимална работна температура. Дали не пише нещо в ръководството на юзъра/собственика?
    Тойота Приус

    Коментар


      #3
      моят проблем е абсолютно същият и не е нормално,аз карах и друго пунто да се уверя.ходих на диагностика и ми казаха 4е е повреден дебитомера.ина4е симптомите са АБСОЛЮТНО същите,вкл и температурата след която върви като"оса".моля те ако на теб ти изкарат нещо друго,сподели

      Коментар


        #4
        Това по-скоро е датчик за температурата на водата.Не би трябвало прецакан дебитомер да работи след 80 градуса Няма логика, той работи или не работи. Тук остава въпроса датчика, който подава инфо към ЕКУ-то дали не е капсулован за дебитомера, което пак ми се струва малко вероятно.Я отидете във Вантотрейд, да видите каква диагноза ще сложат те?
        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
        FIAT Punto 99' 1.7 TD

        Коментар


          #5
          punto 2 1,9 jtd само да мрадне малко стрелката на температурата и го натискам . Да не вдига обороти - такова нещо няма.

          Коментар


            #6
            Re: Особености при ускорението на Punto 2 1.9 JTD/85 hp2001

            drkalchev написа:
            Преди 10 дни купих Punto 2, 1.9 JTD - 5р от 2001 година. Досега карах Tempra 2.0 i.e. SW. Допреди два дни го карах само в града и не забелязах нищо особено, все пак скоростта е доста ниска. Наложи ми се да пътуван два пъти извънградско и ми прави впечатление, че когато подавам газ, оборотите на двигателя стигат до към 2000 и остават там. Това продължава докато температурата на охлаждащата течност стане около 80 градуса, след това няма никакви проблеми и върви като оса. Нормално ли е това или има някакъв проблем?
            Имам съшият проблемДебитомера е!като откачиш буксата - върви нормално!

            Коментар


              #7
              Имам същото пунто и е оса.За да не видиш разликата мяжду Темпрата и Пунтото, значи нещо не е наред.

              Коментар


                #8
                Хора, за две седмици, това е четшъртото пунто с такъв проблем. На диагностика какви грешки излизат.Като гледам тези две теми, хората пак за дебитомер говорят.http://www.fiatforum.com/punto/60919...jtd-w-reg.html
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #9
                  vsd написа:
                  Хора, за две седмици, това е четшъртото пунто с такъв проблем. На диагностика какви грешки излизат.Като гледам тези две теми, хората пак за дебитомер говорят.http://www.fiatforum.com/punto/60919...jtd-w-reg.html
                  Пустия му дебитомер на ЖТД-двигателите..........Каквото и да се случи всички за него се хващат.А има толкова прост начин да се разбере дали е в ред или не.Но като че ли трябва обезателно да се отиде на комп.диагностика.Колеги,разберете че е невъзможно данните от дебитомера да са свързани с температурното състояние на двигателя.На студен двигател да не работи коректно,но на топъл да работи или обратното.Температурата при която работи дебитомера е в зависимост само от температурата на засмукания въздух.По скоро проблема според мене идва от нередовен температурен датчик за засукания въздух който е интегриран във корпуса на дебитомера.И когато е от него казват-НОВ дебитомер.Но ако това е причината/а то също се констатира с едно поросто измерване с мултицет/,проблема лесно се решава с подмяната на един терморезистор който се намира в дебитомера и може лесно да се подмени с работещ такъв чрез поялник и калай.Но тази практика не съществува в нашите сервизи.Поради много "високия" ни стандарт на живот обикновено казват:смени си дебитомера...................А терморезистора може да го намерите по магазините на смешна цена-около 1 лев.

                  Коментар


                    #10
                    Само да вметна - всичко казано е вярно, но датчика според мен е диод.

                    Коментар


                      #11
                      1115 написа:
                      Само да вметна - всичко казано е вярно, но датчика според мен е диод.
                      Без коментари.Втвърдиха ми се пръстите и не мога да пиша на клавиатурата......................

                      Коментар


                        #12
                        Не знам за какво изобщо си цитирал моето мнение. Иначе да, съвсем логично е да е заминал темп. датчика в дебитомера. Ако можеш да си намериш същия и да си го смениш или да намериш кой да ти го смени честито, ако ли не отиваш на нов дебитомер. Относно диагностиката, като не може човек да си го премери, не виждам какъв друг вариант му остава освен да се закачи на комп или да се кара на проба-грешка. Ако е прецакан темп датчика на дебитомера, в крайна сметка може да се получава грешка в данните за засмуквания въздух. Дали може да е толкова голяма грешката, че да дава чак такива разлики не знам. Все пак на никой не му пречи да си откачи буксата на дебитомера и да види дали има разлика. Не ти трябват нито измервания, нито нищо.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #13
                          vsd написа:
                          Не знам за какво изобщо си цитирал моето мнение. Иначе да, съвсем логично е да е заминал темп. датчика в дебитомера. Ако можеш да си намериш същия и да си го смениш или да намериш кой да ти го смени честито, ако ли не отиваш на нов дебитомер. Относно диагностиката, като не може човек да си го премери, не виждам какъв друг вариант му остава освен да се закачи на комп или да се кара на проба-грешка. Ако е прецакан темп датчика на дебитомера, в крайна сметка може да се получава грешка в данните за засмуквания въздух. Дали може да е толкова голяма грешката, че да дава чак такива разлики не знам. Все пак на никой не му пречи да си откачи буксата на дебитомера и да види дали има разлика. Не ти трябват нито измервания, нито нищо.
                          Без нищо преднамерено цитирам твоето мнение Просто защото ти исказваш учудването си за четвърти случай и исках по този повод да си искажа мнението А лично аз смятам че си заслужава да се направят две прости замервания независимо кой ще ги направи отолкото да се купува нов дебитомер При откачване на дебитомера от куплунга му промяна може да има но може и да няма Зависи от това имало ли е някаква грешка в него преди откачването и каква е точно тя Пак до измерване отиваме ако искаме да сме точни а не експериментатори

                          Коментар


                            #14
                            1115 написа:
                            Само да вметна - всичко казано е вярно, но датчика според мен е диод.
                            Термо-диод???
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #15
                              най-добре ако някой знае какво точно е ,да напише ТОЧНИТЕ ПАРАМЕТРИ нали така?

                              Коментар

                              Working...
                              X