Преди 10 дни купих Punto 2, 1.9 JTD - от 2001 година. Досега карах Tempra 2.0 i.e. SW. Допреди два дни го карах само в града и не забелязах нищо особено, все пак скоростта е доста ниска. Наложи ми се да пътуван два пъти извънградско и ми прави впечатление, че когато подавам газ, оборотите на двигателя стигат до към 2000 и остават там. Това продължава докато температурата на охлаждащата течност стане около 80 градуса, след това няма никакви проблеми и върви като оса. Нормално ли е това или има някакъв проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Особености при ускорението на Punto II, 1.9 JTD/85 к.с
Collapse
X
-
Не знам дали е проблем или така трябва да бъде, но на моя ЖТД оборотите не се влияят от температурата. Но нещо ме кара да се замисля -- как стигаш до извън града, без да се е качила достатъчно температурата? При мен след няколко километра, точно не съм засичал, стрелката отива на едно деление преди средата и там малко се качва или слиза, в зависимост от карането, в града е повече (достига до средата), на извънградско е по-малко (точно на едно деление преди средата). Колата е Мареа 1.9 JTD от 2000 г. Може твоят двигател да е по-умен от моя и да следи температурата и да не дава да го форсираш преди да е достигнал до оптимална работна температура. Дали не пише нещо в ръководството на юзъра/собственика?
-
Това по-скоро е датчик за температурата на водата.Не би трябвало прецакан дебитомер да работи след 80 градуса Няма логика, той работи или не работи. Тук остава въпроса датчика, който подава инфо към ЕКУ-то дали не е капсулован за дебитомера, което пак ми се струва малко вероятно.Я отидете във Вантотрейд, да видите каква диагноза ще сложат те?http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Re: Особености при ускорението на Punto 2 1.9 JTD/85 hp2001
drkalchev написа:Преди 10 дни купих Punto 2, 1.9 JTD - 5р от 2001 година. Досега карах Tempra 2.0 i.e. SW. Допреди два дни го карах само в града и не забелязах нищо особено, все пак скоростта е доста ниска. Наложи ми се да пътуван два пъти извънградско и ми прави впечатление, че когато подавам газ, оборотите на двигателя стигат до към 2000 и остават там. Това продължава докато температурата на охлаждащата течност стане около 80 градуса, след това няма никакви проблеми и върви като оса. Нормално ли е това или има някакъв проблем?
Коментар
-
Хора, за две седмици, това е четшъртото пунто с такъв проблем. На диагностика какви грешки излизат.Като гледам тези две теми, хората пак за дебитомер говорят.http://www.fiatforum.com/punto/60919...jtd-w-reg.html
Коментар
-
vsd написа:Хора, за две седмици, това е четшъртото пунто с такъв проблем. На диагностика какви грешки излизат.Като гледам тези две теми, хората пак за дебитомер говорят.http://www.fiatforum.com/punto/60919...jtd-w-reg.html
Коментар
-
Не знам за какво изобщо си цитирал моето мнение. Иначе да, съвсем логично е да е заминал темп. датчика в дебитомера. Ако можеш да си намериш същия и да си го смениш или да намериш кой да ти го смени честито, ако ли не отиваш на нов дебитомер. Относно диагностиката, като не може човек да си го премери, не виждам какъв друг вариант му остава освен да се закачи на комп или да се кара на проба-грешка. Ако е прецакан темп датчика на дебитомера, в крайна сметка може да се получава грешка в данните за засмуквания въздух. Дали може да е толкова голяма грешката, че да дава чак такива разлики не знам. Все пак на никой не му пречи да си откачи буксата на дебитомера и да види дали има разлика. Не ти трябват нито измервания, нито нищо.
Коментар
-
vsd написа:Не знам за какво изобщо си цитирал моето мнение. Иначе да, съвсем логично е да е заминал темп. датчика в дебитомера. Ако можеш да си намериш същия и да си го смениш или да намериш кой да ти го смени честито, ако ли не отиваш на нов дебитомер. Относно диагностиката, като не може човек да си го премери, не виждам какъв друг вариант му остава освен да се закачи на комп или да се кара на проба-грешка. Ако е прецакан темп датчика на дебитомера, в крайна сметка може да се получава грешка в данните за засмуквания въздух. Дали може да е толкова голяма грешката, че да дава чак такива разлики не знам. Все пак на никой не му пречи да си откачи буксата на дебитомера и да види дали има разлика. Не ти трябват нито измервания, нито нищо.
Коментар
-
1115 написа:Само да вметна - всичко казано е вярно, но датчика според мен е диод.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар