Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.9 JTD 105 - Ускорение-проблем!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    rossto написа:
    в никакъв случай не ходи в Добрич, а търси сервиз във Варна.
    що във Варна няма некадърни майстори ли?А и да ти кажа аз си правя колата в Добрич и съм ДОСТА по-доволен и като цени за труд, и като качество на работа, отколкото в София.Работата е там да знаеш къде да ходиш.Това важи и за Добрич, и за Варна, и за Дуранкулак сигурно...
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #17
      sachma написа:
      rossto написа:
      в никакъв случай не ходи в Добрич, а търси сервиз във Варна.
      що във Варна няма некадърни майстори ли?А и да ти кажа аз си правя колата в Добрич и съм ДОСТА по-доволен и като цени за труд, и като качество на работа, отколкото в София.Работата е там да знаеш къде да ходиш.Това важи и за Добрич, и за Варна, и за Дуранкулак сигурно...
      А бре съчма, не прочете ли, че става дума за JTD двигател или просто реши да се поръсиш "на всяка манджа"?! Скука а?
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #18
        rustson написа:
        tsanibaytchev написа:
        Благодаря много на всички. А може ли да е някоя запушена дюза или 2 запушени дюзи... или говоря глупости ?Неразбирам много затова питам.
        Ако е запушена дюзата ще ти свети на таблото лампичката за дюзите(спринцовко-образното)
        И на мен тая лампичка ми светва над 3000 оборота и после ми реже оборотите колата не се форсира ходих на диагностика във Вантотрейди ми казаха че дюзите са си в ред съмняват се дали не е дебитомер ама не са сигурни искат да ми продадат там един за 320лв. та сега се чудя какво да правя някои ако е имал подобен проблем моля да пише
        Fiat Bravo 1.9JTD 105ps

        Коментар


          #19
          Nino написа:
          sachma написа:
          rossto написа:
          в никакъв случай не ходи в Добрич, а търси сервиз във Варна.
          що във Варна няма некадърни майстори ли?А и да ти кажа аз си правя колата в Добрич и съм ДОСТА по-доволен и като цени за труд, и като качество на работа, отколкото в София.Работата е там да знаеш къде да ходиш.Това важи и за Добрич, и за Варна, и за Дуранкулак сигурно...
          А бре съчма, не прочете ли, че става дума за JTD двигател или просто реши да се поръсиш "на всяка манджа"?! Скука а?
          Ами скука я, откакто оправих Типото и нямам ко да прая(да не чуе дявол )Сега сериозно-и при нас има дизелджии, добри майстори, това исках да кажа.Ей ама и ти реши да доръсиш ей... :D
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #20
            Чукай на дърво да не чуе дяволът... разбира се, че географията не е гаранция за качеството на майсторите и доказателство за това е последната тема на Pugsy.Лично аз, вкл.ангренажи, ролки и т.н си правя във Велинград, тук в София и масло не сменям...!!!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #21
              При мен се получи нещо подобно със ускорението.Колата ми е юни 2000г. Купех я преди месец и честно да си призная не ми направи толкова силно впечетление, че не ускорява, но впоследствие забелязах следното:1. При подаване на малко газ си ускорява съвсем нормално..... до 3000 оборота, след което иска повече газ.2. Разлика между малко газ и газ "до дупка" при ускорението на ниски обороти няма.3. За ускорение над 3000 оборота дори и с газ "до дупка" не може да се говори - особено на трета и нагоре предавки.4. Ускорението на трета между 2000 и 3000 оборота с малко газ е по добро от това на втора с над 3000 оборота и пълна газ.Разбрах аз, че нещо не е наред и отидох в сервиза на турботата в МЕИ-Варна. И започнаха с компютара момчетата.Обаче от грешките /2броя/ не стана ясно какъв е проблема. Та се метнахме с компютара и газ по един баир. Оказа се че турбината надува до 1500mBar, а трябвало да стига 2000. Налягането в rail-a стигаше до 800 Bar-а, а би трябвало да качва до около 1300. Дебита на въздух също беше по-малък - 400, а трябвало да е към 800 мисля. Обратно в сервиза. Свалиха интеркулера и се оказа пробит - залепиха го. Пак на полигона никаква разлика. Провериха аспуха, но нямаше признаци за запушен. И последното което остана според тях - дебитометъра. За щастие имаха в сервиза едно Стило. Свалиха дебитометъра от Стило-то и с компа пак на полигона. Всички параметри бяха ОК. А за ускорение няма да кажа - смени и се вървенето направо.Сега обаче проблема е, че най-евтиното за сега е 520лв. за тая малка пластмаска. Та ако имате идея отде да се вземе на човешка цена - помагайте.Надявам се моя проблем да помогне на добричлии или най.малкото елате във Варна в МЕИ-то мисля, че ще могат да решат и вашия проблем - дано да не е дебитометър, макар че си мисля, че и при вас е точно това!
              Brava 1.9JTD

              Коментар


                #22
                Ivelin75 написа:
                При мен се получи нещо подобно със ускорението.Колата ми е юни 2000г. Купех я преди месец и честно да си призная не ми направи толкова силно впечетление, че не ускорява, но впоследствие забелязах следното:1. При подаване на малко газ си ускорява съвсем нормално..... до 3000 оборота, след което иска повече газ.2. Разлика между малко газ и газ "до дупка" при ускорението на ниски обороти няма.3. За ускорение над 3000 оборота дори и с газ "до дупка" не може да се говори - особено на трета и нагоре предавки.4. Ускорението на трета между 2000 и 3000 оборота с малко газ е по добро от това на втора с над 3000 оборота и пълна газ.Разбрах аз, че нещо не е наред и отидох в сервиза на турботата в МЕИ-Варна. И започнаха с компютара момчетата.Обаче от грешките /2броя/ не стана ясно какъв е проблема. Та се метнахме с компютара и газ по един баир. Оказа се че турбината надува до 1500mBar, а трябвало да стига 2000. Налягането в rail-a стигаше до 800 Bar-а, а би трябвало да качва до около 1300. Дебита на въздух също беше по-малък - 400, а трябвало да е към 800 мисля. Обратно в сервиза. Свалиха интеркулера и се оказа пробит - залепиха го. Пак на полигона никаква разлика. Провериха аспуха, но нямаше признаци за запушен. И последното което остана според тях - дебитометъра. За щастие имаха в сервиза едно Стило. Свалиха дебитометъра от Стило-то и с компа пак на полигона. Всички параметри бяха ОК. А за ускорение няма да кажа - смени и се вървенето направо.Сега обаче проблема е, че най-евтиното за сега е 520лв. за тая малка пластмаска. Та ако имате идея отде да се вземе на човешка цена - помагайте.Надявам се моя проблем да помогне на добричлии или най.малкото елате във Варна в МЕИ-то мисля, че ще могат да решат и вашия проблем - дано да не е дебитометър, макар че си мисля, че и при вас е точно това!
                Със сигурност ще ти излезе по-тънко при hit-ko http://www.axm-auto.com/За форума има отстъпка.

                Коментар


                  #23
                  Звъннах аз на hit-ko и ми предложиха цена 270лв с отстъпката.Обаче тия от сервиза ми предложиха заместител от друг производител не е за фиат даже мисля. Формата е същата обаче. Изтествахме я пак с компа - супер, всички параметри си дойдоха на мястото. 203 лв. струваше пластмаската и така.Сега вече усетих истинската мощ на 105-те коня. Страша работа - дано само не се пребия някъде, че ми е тежичък крака.П.С - Разликата в дебитомера е само, че моя беше с жичка, а тоя е с някаква пластинка. Ама важното е че върши същата работа.
                  Brava 1.9JTD

                  Коментар


                    #24
                    Само да попитам още нещо...Преди да смените дебитомера пушеше ли колата?Защото ми казаха,че когато дебитомера не е наред, колата пуши, а моята няма грам пушек. Иначе същите признаци като на колегата по-горе.Няма значение колко газ подавам дали малко или до дъно, колата си набира постепенно и бавно докато смених горивния филтър.Осети се значителна разлика. Исках да сменя и дебитомера, защото всички това ме посъветваха, но двама майстора ме спряха поради причината,че колата не пуши.Все нямам време да отида до Варна. Много искам да се пробвам при тези момчета от МЕИ-Варна.А и ако имат някой дебитомер да пробваме само, без да давам пари първо и после да се окаже,че нищо му няма...Но преди това искам да чуя от вас нещо по въпроса за пушенето.И още един въпрос към колегата с Фиата от 2000г. На колко километра е колата.Интересува ме защото се чудя колко живот има този дебитомер и защо е нашумял толкова.Явно се разваля доста, а е малка деликатна пластмасчица.Аз моята я взех миналия месец и пишеше 115000км. Колко е вярно незнам. Интересно ми е да разбера вашата на колко е понеже вече се е установило при вас,че 100% дебитомера е бил за смяна,а съответно да си направя аз сметка минала ли му е годността на моя дебитомер.Благодаря ви предварително!
                    Фиат Брава 1.9 JTD 105 99'

                    Коментар


                      #25
                      Не! И моята не пушеше!
                      Brava JTD 105

                      Коментар


                        #26
                        tsanibaytchev написа:
                        Само да попитам още нещо...Преди да смените дебитомера пушеше ли колата?Защото ми казаха,че когато дебитомера не е наред, колата пуши, а моята няма грам пушек. Иначе същите признаци като на колегата по-горе.Няма значение колко газ подавам дали малко или до дъно, колата си набира постепенно и бавно докато смених горивния филтър.Осети се значителна разлика. Исках да сменя и дебитомера, защото всички това ме посъветваха, но двама майстора ме спряха поради причината,че колата не пуши.Все нямам време да отида до Варна. Много искам да се пробвам при тези момчета от МЕИ-Варна.А и ако имат някой дебитомер да пробваме само, без да давам пари първо и после да се окаже,че нищо му няма...Но преди това искам да чуя от вас нещо по въпроса за пушенето.И още един въпрос към колегата с Фиата от 2000г. На колко километра е колата.Интересува ме защото се чудя колко живот има този дебитомер и защо е нашумял толкова.Явно се разваля доста, а е малка деликатна пластмасчица.Аз моята я взех миналия месец и пишеше 115000км. Колко е вярно незнам. Интересно ми е да разбера вашата на колко е понеже вече се е установило при вас,че 100% дебитомера е бил за смяна,а съответно да си направя аз сметка минала ли му е годността на моя дебитомер.Благодаря ви предварително!
                        Накратко и при мен след смяната на горивен филтър се усети разлика във вървенето, но това за газ-та "до дупка" и наполвина си остана като проблем. Колата не пушеше въобще преди да сменя дебитомера - не пуши и сега. Разхода на гориво е друг въпрос. Дебитомера можете да го смените и сами. А ако дойдете към Варна за проба можем да сложим моя и ще се разбере дали е от него. Телефона ми е 0899 802 818Относно колата - мойта я взех края на месец май и пишеше 106 хил на километража, което е абсурд според мен.
                        Brava 1.9JTD

                        Коментар


                          #27
                          И още нещо.tsanibaytchev, виж на втора как ускорява след 3000 оборота. Трябва от 3000 до 4200 да вдига за около секунда. При мен със стария дебитомер 4-5 секунди отиваха. Ако и при теб е така най-вероятно проблема ти същия.Причината е че дебитомера показва по малко количество въздух, от там компютъра подава сигнал за по малко гориво, а при високите обороти трябва много повече гориво за ускорение отколкото при ниските и затова след 3000 оборота ускорениета се "спъва". На мен лично ми се налагаше да мина на трета на около 2000 и да ускорявам там, защото ускоряваше по-добре отколкото на високи обороти на втора.А относно пушенето - в моя случай нямаше логика да пуши. Просто си работи с по-малко гориво, сместа е по-скоро бедна на гориво. Горивото изгаря добре и няма пушек. Все едно е намалено отношениета ламбда т.е гориво/въздух и това е само при подаване на газ "до дупка". Може би в обратния случай, ако дебитомера показва повече въздух ще има пушек, защото тогава ще се подава повече гориво от необходимото, то няма да изгаря и ще пуши колата. И в тая връзка ще спомена, че разхода ми на гориво със стария дебитомер беше съвсем нормален.
                          Brava 1.9JTD

                          Коментар


                            #28
                            Като ви чета мненията и си мисля, че и моя дебитомер е заминал.С ТД 100 съм, но проблема с дебитомера би трябвало да е със същите симптоми.При мен до 3200 оборота ускорява прилично и след това сякаш колата спира да ускорява.Сега като е топло и пусна климатика, при потегляне изпушва (хем оборотите са ниски).Според мен това обяснение, което е дал колегата дозирането на количеството въздух е проблем при мен.

                            Коментар


                              #29
                              Дебитомера може да се свали и да се почисти внимателно! Колега от форума с JTD някъде из архива бе описал подробно процедурата. Кофти при TD мотора е, че достъпа до дебитомера е малко по-затруднен.
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #30
                                Vladim написа:
                                Дебитомера може да се свали и да се почисти внимателно! Колега от форума с JTD някъде из архива бе описал подробно процедурата. Кофти при TD мотора е, че достъпа до дебитомера е малко по-затруднен.
                                Почистване на ДебитомерПреглеждайте темата ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛИ" , която ъпдейтвал от време на време

                                Коментар

                                Working...
                                X