Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата за свещите свети постоянно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата за свещите свети постоянно

    Не мога повече Преди 3 седмици си купих фиат браво 1.9ТД от автокъща на познат. Всичко й беше наред на колата, пробвахме я - нищо не и светеше. След 2 дни минах да я взема за да я регистрирам и ми казаха че докато мили мотора с пароструйка лампата на свещите почнала да свети, обаче да не се притеснявам като и сменят масла, ремъци и др да отида при тях да ми изчистят компютъра и щяло да се оправи... и от тогава ходене по мъките.Ходих 2 пъти и нищо!В един друг серзиз ми казаха че още 4000км и ако не се оправи ще спре да пали изобщо (и без това сега сутрин пали от втория път)Мериха ми свещите - наред са, утре пак съм на диагностика и дано тоя път ми влязат в тъпия компютър защото до сега никой не можа да влезе. Ако не мисля да ходя във Ванто Трейд!?Моля ви дайте ми съвет какво да правя, вече почти всичко ми взе тая кола!
    Слабите се стремят към порядък, силните владеят хауса....

    #2
    Вантотрейд са твоите хора. Идват ми няколко вероятни причини на ум, но най-добре да ти направят диагностиката (струва 30 лв.), за да не гадаем и да не те плашим.

    Коментар


      #3
      проблем

      невярвам да оправят проблема само с диагностика най много да го накарат да смени доста части погледни подгревните свещи дали са наред релетата и кабелите
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        айде кажете ми най-лошото дето мога да очаквам вече съм толкова отчаяна че незнам...
        Слабите се стремят към порядък, силните владеят хауса....

        Коментар


          #5
          Идеята за Ванто е много добра.Недей да я разкарваш по разни гаражни майстори че в повечето случаи се приказват само хипотези.Хубаво че сте премерили свещите и релето, не е сложно и ако си сигурна че е направено както трябва - следващата стъпка е диагностиката.И още нещо, нека това ти е обеца на ухото:ДВИГАТЕЛ НИКОГА НЕ СЕ МИЕОсобено с пароструйка!Би ли го направила с мобилния си телефон, дори да пише че е водоустойчив?Това е игра на руска рулетка, да оставим настрана факта че е абсолютно безпредметно.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Esper написа:
            ДВИГАТЕЛ НИКОГА НЕ СЕ МИЕ
            E Миро, не си съвсем прав! Моето Пунто, го мия от 2005г, всяка пролет и есен и уверявам те, не съм имал никакъв проблем.Също те уверявам, че е бъкано с електроника поне на нивото на JTD! Много зависи от МИЯЧА... моите завиват бушони, ECU и други отговорни места старателно и много внимателно с найлони и работят с най-ниското налягане на водоструйката.При мен течове на масла и други простотии няма, просто отстраняват прахта, която много ме дразни!Миенето преди летния сезон, особено на зацапан с масло двигател подобрява температурния му режим!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #7
              sweetyan написа:
              айде кажете ми най-лошото дето мога да очаквам вече съм толкова отчаяна че незнам...
              Значи едни от лошите и скъпи неща, който могат да създават проблем са авансатора (209 лв.) или умната дюза (600 лв. -нова и 150 лв.-втора употреба).Зад помпата също има кабели, които просто може да са се намокрили и да са се окислили и да не дават добър контакт.Умната дюза също може да се е окислила и да не дава добър контакт.Авансаторът може също да се е понамокрил.Но за да се установи точно какво е отиди във Ванторейд и тогава сменяй.

              Коментар


                #8
                лоша работа тая седмица ще мисля и до края дано съм решила какво да правя вече.Мерси все пак, май ще посещавам Ванто Трейд до 2 дена
                Слабите се стремят към порядък, силните владеят хауса....

                Коментар


                  #9
                  sweetyan написа:
                  лоша работа Мерси все пак, май ще посещавам Ванто Трейд до 2 дена
                  Горещо ти препоръчвам. Като ми беше изгоряла умната дюза бях обиколил 4 сервиз, в които ми казваха различни неща и накрая във Вантотрейд ми казаха категорично - изгоряла ти е умната дюза. След 2 часа търсене намерих дюза втора ръка и като запалих колата се оправи.

                  Коментар


                    #10
                    Nino написа:
                    Esper написа:
                    ДВИГАТЕЛ НИКОГА НЕ СЕ МИЕ
                    E Миро, не си съвсем прав! Моето Пунто, го мия от 2005г, всяка пролет и есен и уверявам те, не съм имал никакъв проблем.Също те уверявам, че е бъкано с електроника поне на нивото на JTD! Много зависи от МИЯЧА... моите завиват бушони, ECU и други отговорни места старателно и много внимателно с найлони и работят с най-ниското налягане на водоструйката.При мен течове на масла и други простотии няма, просто отстраняват прахта, която много ме дразни!Миенето преди летния сезон, особено на зацапан с масло двигател подобрява температурния му режим!
                    Е, аз съм написал че е игра на руска рулетка.При нея се очаква от 6 дупки да има само едина заредена.Ако всичките бяха заредени, тогава 100% никой нямаше да си мие мотора Колкото до температирния му режим... Според мен това помага толкова малко, че клони към теория.Най-веселото е че е направо недоазуемо на практика Абе имаше такава тема, да те разводняваме драмата на колежката.Да, чисто статистически погледнато, има вероятност проблема случайно да е съвпаднал с миенето на мотора.Клони обаче към нула
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      Esper написа:
                      Колкото до температирния му режим... Според мен това помага толкова малко, че клони към теория.Най-веселото е че е направо недоазуемо на практика Абе имаше такава тема, да те разводняваме драмата на колежката.Да, чисто статистически погледнато, има вероятност проблема случайно да е съвпаднал с миенето на мотора.Клони обаче към нула
                      Те много нулички станаха и недай боже да се пръкне някоя единичка най-отпред, тогава ще стане лошо!
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #12
                        Днес ходих в 1 сервиз в Люлин срещу Шел ако ви говори нещо.И след 3 часа и половина ровене установиха 1. че турбото не ми се включвало2. трябва след време да сменя накладки3. че лампата на свещите ми свети, защото имобилайзера на колата ми е махнат, в релето на колата имало някаква платка на имобилайзера която не била махната и за това ми давало грешка в компютъра и този проблем ще се оправи (евентуално) като се смени релето.И от всичко това ми оправиха само турбото.
                        Слабите се стремят към порядък, силните владеят хауса....

                        Коментар


                          #13
                          sweetyan написа:
                          Днес ходих в 1 сервиз в Люлин срещу Шел ако ви говори нещо.И след 3 часа и половина ровене установиха 1. че турбото не ми се включвало2. трябва след време да сменя накладки3. че лампата на свещите ми свети, защото имобилайзера на колата ми е махнат, в релето на колата имало някаква платка на имобилайзера която не била махната и за това ми давало грешка в компютъра и този проблем ще се оправи (евентуално) като се смени релето.И от всичко това ми оправиха само турбото.
                          Е, значи не е било напразно идването Пък и като гледам точките, всъщност оправили са ти най-важното А аз сконфузен - Слави спечели барем по бира.И все пак матора не се мие!
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            #14
                            sweetyan написа:
                            Днес ходих в 1 сервиз в Люлин срещу Шел ако ви говори нещо.И след 3 часа и половина ровене установиха 1. че турбото не ми се включвало2. трябва след време да сменя накладки3. че лампата на свещите ми свети, защото имобилайзера на колата ми е махнат, в релето на колата имало някаква платка на имобилайзера която не била махната и за това ми давало грешка в компютъра и този проблем ще се оправи (евентуално) като се смени релето.И от всичко това ми оправиха само турбото.
                            Ебати и къпането... не е истина просто.И какво ти оправиха на турбото - сега има ли разлика във вървежа??? Или това е нещото което измислиха че ’могат’ да ’поправят’ без никой да разбере истината и да ти вземат пари.Ебати мошенниците...Аз лично ако съм на тебе отивам при ’познатия’ ти от автокъщата, оставям му ключовете и си хващам такси, а той като е готов с колата - да се обади. Това е изцяло техен проблем - реално те са ти повредили колата с това миене, сега трябва да си отстранят повредата. Това е същото ако като я местят по плаца на автокъщатра я ударят в друга кола - така ли ще ти я дадат - ударена, при положение че си се пазарила за неударена кола....
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #15
                              Ми нали съм си момиче и не съм усещала че не е вървяла колата Е, чудех се защо не набира бързо, ама си мислех че е защото е дизел А сега определено има огромна разлика, дано нямам повече проблеми с тая кола че полудях
                              Слабите се стремят към порядък, силните владеят хауса....

                              Коментар

                              Working...
                              X