Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с индикацията на турбото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с индикацията на турбото

    Колеги от години имам много дразнещ проблем: не ми работи индикаторът за турбото на таблото. Става въпрос за темпра 1,9тд с дигитално табло. Значи преди повече от година бях пуснал тема за този проблем, но доста време колата не беше у мен и бях забравил за проблема. И сега преди време като се сдобих отново с колата, забелязах че проблемът все още стои. И ви моля отново за помощ, че е доста неприятно така като не ми работи. Мерси предварително!
    "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

    Fiat Tempra 1.9 TDs
    Subaru Legacy 2.0i

    #2
    На моето старо Типо проблема беше същият.Беше се измъкнал един тънък (мАркуч или мЪркуч,не знам как се пише) на таблото, точно зад индикатора.
    Octavia RS
    Evo 10-служебната играчка.

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с индикацията на турбото

      Blade SG написа:
      Колеги от години имам много дразнещ проблем: не ми работи индикаторът за турбото на таблото. Става въпрос за темпра 1,9тд с дигитално табло. Значи преди повече от година бях пуснал тема за този проблем, но доста време колата не беше у мен и бях забравил за проблема. И сега преди време като се сдобих отново с колата, забелязах че проблемът все още стои. И ви моля отново за помощ, че е доста неприятно така като не ми работи. Мерси предварително!
      Тази тема защо ми се струва че си я поставял и преди? Припомням само Там сме ти казали къде е датчика, писал съм ти как да го пробваш...Резултати?
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с индикацията на турбото

        Blade SG написа:
        ... Значи преди повече от година бях пуснал тема за този проблем, но доста време колата не беше у мен и бях забравил за проблема. ...
        Esper аз съм уточнил, че съм пускал тема, но не успях да я намеря с търсачката, защото ми пречат ръцете Сега ще погледна този куплунг и ще видим там ли е проблемът. Мерси че ми намери темата Като го погледна ще пиша отново какво е станало.
        "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

        Fiat Tempra 1.9 TDs
        Subaru Legacy 2.0i

        Коментар


          #5
          Колкото проверяваш куплунга, толкова внимание обърни и на гумената тръбичка в другия край на датчика.При мен отива към ГНП-то и от там в всукателния колектор.Ако е спукана тази тръбичка, пак няма да имаш индикация.Аз я сменях два пъти вече - аман от ментеливи маркучи Сега обаче набих един армиран маркуч от ацетиленова горелка и ще се спука, ама друг път!Изобщо направи налягане в тази тръбичка с нещо, може с помпа за гуми, може и с уста Вътре би трябвало да мръдне индикацията.Това ще те ориентира дали бачка или не.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            А този куплунг под акумулатора ли се намира, защото без да свалям акумулатора не видях нищо подобно. Или възможно ли е да е поставен по друг начин или да е на по-различно място?
            "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

            Fiat Tempra 1.9 TDs
            Subaru Legacy 2.0i

            Коментар


              #7
              Blade SG написа:
              А този куплунг под акумулатора ли се намира, защото без да свалям акумулатора не видях нищо подобно. Или възможно ли е да е поставен по друг начин или да е на по-различно място?
              Куплунга се намира на самия датчик.Датчика е закрепен на стойката за акумулатора, точно под дебелия маркуч водещ към интеркулера. Ей тук колегата Petrov e направил няколко снимки.Едно тумбесто нещо имащо от единия си край куплунг с кабела, от другата страна - тръбичка около 8мм по която идва въздух под налягане.На първата снимка се вижда почти идеално
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                Най-после успях да намеря този куплунг. Наистина проблемът беше там - тръбичката се беше извадила от него и висеше в двигателя. Доста се измъчих докато я натикам обратно, защото ме домързя да сваля тръбата на интеркулера. Но в крайна сметка вече имам работещ индикатор на турбото и сега много му се кефя :D Много голямо благодя към всички, който ми помогнаха да отстраня проблема! Евала колеги, това се казва форум
                "Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/

                Fiat Tempra 1.9 TDs
                Subaru Legacy 2.0i

                Коментар


                  #9
                  Blade SG написа:
                  Най-после успях да намеря този куплунг. Наистина проблемът беше там - тръбичката се беше извадила от него и висеше в двигателя. Доста се измъчих докато я натикам обратно, защото ме домързя да сваля тръбата на интеркулера. Но в крайна сметка вече имам работещ индикатор на турбото и сега много му се кефя :D Много голямо благодя към всички, който ми помогнаха да отстраня проблема! Евала колеги, това се казва форум
                  Е са на теория и ще върви повече щото до момента част от налягането на турбината е фучало е атмосферата
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар

                  Working...
                  X