Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гаден проблем с гаснене! тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гаден проблем с гаснене! тд100

    Здравейте, колеги.За жалост колицата взе да ми прави номера... Сутрин или вечер когато се прибирам от работа (когато не е работила мн време- повече от 2-3 часа) прави следния проблем: пали и за секунди угасва, след коетоняма запалване...трябва да напомпам ръчно гориво с помпичката за да подкача, иначе е празно, явно гоивото се връща в резервара Дайте идея акво даправя, засега се опитвам да я паля с подаване на много газ и по този начи понякога успявам да я задръжа запалена но понякога еъпреки всичко си угасва От какво е? И как да го оправя?
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    #2
    Колега, като начало ще те посъветвам да прегледаш съединенията преди и след филтъра, маркучетата за обратна нафта и болчето за обезвъздушаване на горивния филтър. Аз съм сложил скобички на всеки край на маркучетата, по който минава нафтата. Това е малко излишно за колите, които са с оригинални маркучи, защото те отвън са обвити с гума, а от вътрешната му страна нафтата преминава по пластмасова тръбичка. В крайщата тези тръбички са много добре съединени към съответната част, но въпреки това може да се сложи скобичка.Случка съм имал и с маркучетата за обратна нафта - бяха се износили и смучеше въздух от тях.За болчето на горивния филтър пък ти споменавам, защото моето преди известно време се скъса и на негово място сложих обикновено и вече нямам проблем.Явно колата смуче въздух от някъде и трябва да се открие от къде.Да, може и да е проблема от въпросното клапанче, което недопуска връщането на нафтата в резервоара, но преди да се сменя то прегледай по-горе изброените неща.

    Коментар


      #3
      Аз съм за това,че проблема е в авансатора.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        релета ?просто провери достъпните релета дали не са с променен цвят на изводите. Ако е така, смени ги, може и с втора употреба.
        Тойота Приус

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Аз съм за това,че проблема е в авансатора.
          Като ми протече авансатора (два пъти ми протича - единият път беше от основата му и с притягане се оправи, вторият - от кабела и го смених с нов за 200 лв.) проблема беше същия. Но виж първо елементарните неща и после премини към по-сериозните и скъпи части.Anaboliy, ако ти трябва читав дизелджия ще ти дам координати! Прави дори и помпи "Лукас".

          Коментар


            #6
            Като споменах авансатора имах в передвид,че не само протича от кабелчето ами и когато е в покой засмуква въздух от там и после при палене гасне веднага.При мен е подобен проблема и засега го решавам със задържане на 1500 об/мин след запалване за да зачисти въздуха.Вече карам така около месец.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Ми при мен нестава аз я пробвам дори и с 3-4000 оборота но понякога неможе и си гасне
              Fiat Bravo 1.9 TD100

              Коментар


                #8
                Anaboliy написа:
                Ми при мен нестава аз я пробвам дори и с 3-4000 оборота но понякога неможе и си гасне
                Добре де, ти проверили маркучетата и горивния филтър? Има ли теч?Я звънни на Стоян (дизелджия) 0888 365 071 - всичко прави по дизелките и дори оправя помпи "Лукас".Намира се в близост до кръстовището на Околовръстното и Пушкин.

                Коментар

                Working...
                X