Печката на баба ти трупа сажди, защото не работи в добър температурен режим. Ако режимът е добър, всичко изгаря. Това знам от отоплението, мисля, че трябва да е валидно и за двигателите. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде да проверя и ремонтирам турбото?
Collapse
X
-
Добри , не се притесняваи за масълцето . Не харчи много , оная вечер като ми се обади и ми каза за маслото в тръбите и очаквах да ми кажеш литър , литър и нещо разход на 7000-8000 пробег. Щом са само 300 грама не се плаши.И моята калинка си харчи масълце и аз доливам 300-400 грама на 10000 пробег карам я със Valvolin turbo-V 10w40. Нищо че дават пробег от 15000 със това масло ,аз си я карам максимум до 10000При турбо колите е много важно редовната смяна на маслото.Иначе ако не искаш да ти задръства кюнците(тръбите) си вземи един Oil cath tank ( резервоар + филтър за маслото)Аз ще ти дам акъл къде да ги сложиш Турбото като се прецака се разбира ...Или почва да пуши като Трабант отзад(това става като изпуснат семерингите на топлата част на турбото)Ако не си сменяш редовно маслото то става много рядко и втулките/лагерите на турбината не се мажат както трябва..Моеото (старото) турбо се прецека защото не ми бачкаше BOV (blow off valve) Сега вече съм със нов BOV и киха яко като сменям предавките...Моето турбо изведнъж започна да свисти много яко , даже понякога вобще не сработваше.Оказа се че вследствие на повредения BOV налягането което прави турбото след върщането на газта няма къде да отиде и пак се връща в турбото и беше изкривило лопатките на студената част на турбото и така се наложи замяна със ново.Ако толкова ти е зор ходи до реал турбо сервиза на околовръстното и да ти го проверят.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар