Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много пуши черен пушек

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BVLGARI написа:
    Пък и вие в София ми е направило впечетление,че повече ги карате Фиатките от колкото при нас във Варна и имате повече майстори който да си препоръчате един на друг.Тук е посна работа,не че няма майстори но няма хора от Варна тук във форума които да препоръчат даден човек.
    Колега, знаеш ли сервиза за дизели до завод "Метал" ? Чувал съм ,че там са най-добри.Ако искаш, намини да ги видиш.Мисля че ще ти помогнат.
    Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
    Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
    Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
    BMW X3 3.0D Aut

    Коментар


      #17
      Gugev написа:
      Опитай да изолираш клапана за рециркулация на отработени газове (аз вече близо година карам без него), но трябва да си сигурен, че работи (както прочетох по-горе) по-точно, че затваря без управляващия вакуум. Дръпни шлауха, постави малко по-голяма съчмичка в шлауха и отново го постави на клапана. Опитай се да почистиш въздушния колектор - отвиваш скобата на големия маркуч, на въздуха идващ от турбината и поглеждаш какво е положението на входа на самия въздушен колектор, предполагам че не е "розово". След това можеш да ходиш по дюзи и помпи. И имам въпрос - на кое място от въздухопровода мериха налягането на турбината и какви стойности бяха измерени.
      Да клапана работи,точно в турбо сервиза го пробвахме и държи вакум,но от там ми казаха,че не е добре да се изолира тоя клапан.Над входящия маркуч за въздух от въздушния филтър към турбината,има едно малко издадено щифтче,на което поставиха маркучето със дебитомера.Аз не гледах към показанията защото карах колата,но момчето каза че дава много добри показания,не падала под 1 bar.
      FIAT BRAVA 1.9TD-182A8.000

      Коментар


        #18
        Сигурно не е хубаво да се изолират неща, които Хората са измислили. На мен ми е много леко да възтановя схемата, ама като знам какви сажди се бяха събрали на входа на въздушния колектор.... Не можах да разбера точно местото на отбора за измерване на налягане, би трябвало да е след турбината, съответно преди или след интеркулера, ще огледам тръбопровода за споменатото щифтче. Още веднаж чувам, че за работата на турбината се съди при ход на автомобила, защото аз преди време се опитах да направя някакви измервания на празен ход, но ми казаха че не са коректни.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          Gugev написа:
          Сигурно не е хубаво да се изолират неща, които Хората са измислили. На мен ми е много леко да възтановя схемата, ама като знам какви сажди се бяха събрали на входа на въздушния колектор.... Не можах да разбера точно местото на отбора за измерване на налягане, би трябвало да е след турбината, съответно преди или след интеркулера, ще огледам тръбопровода за споменатото щифтче. Още веднаж чувам, че за работата на турбината се съди при ход на автомобила, защото аз преди време се опитах да направя някакви измервания на празен ход, но ми казаха че не са коректни.
          Да най-точни са на ход, на място дава отклонения,а въпросното щифтче е на снимката над входа на турбината,малкото маркуче със бялата скоба.Ако можеш да се ориентираш от снимките
          FIAT BRAVA 1.9TD-182A8.000

          Коментар


            #20
            Да, ориентирам се и си мисля, че това място ще даде по-истинска представа за работата на турбината от мястото, за което ми говореше един измислен "майстор". При VW имат специален отбор (опция) за вграждане на уред за мерене на налягането на турбината и той беше разположен някъде там долу, близо до турбината.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #21
              дизел

              вчера имаше една кола спряла пред Враня Фиат Браво още с чужди номера току що купена -момчета от Пловдив вдитнали капак спирам имаше същия проблем колата като запали дим и губи мощност гасне оставих ги щото трябваше да пътувам предложих им или да се върнат при /ТЪРГОВЦИТЕ/ или при познат сервизнезнам как са се оправили после
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                На бившето ми Браво имах сходен проблем - при палене излизаше не много голям черен облак и леко миришеше на нафта. При рязка смяна на скорост колата изпушваше доста. Вървеше прилично или по-точно аз така си мислех.При смяната на ангренажния ремък, се оказа че е зацепен грешно с един зъб. Колата тръгна да върви по-добре, при смяната на скорост почти спря да пуши, а паленето стана без грешка.Та мисълта ми е - дали са ти зацепили ремка като хората?

                Коментар


                  #23
                  приятел аз имах същия проблем пушеше яката чернилка просто отиди при добър помпаджия на мен ми провери дюзите и после ми регулира помпата каза ми че се е подавало повече гориво и няма пълно изгаряне и затова пуши така за цялата работа ми взе 20лв. но съм доволен сега изобщо не пуши.

                  Коментар


                    #24
                    BAI MILE написа:
                    приятел аз имах същия проблем пушеше яката чернилка просто отиди при добър помпаджия на мен ми провери дюзите и после ми регулира помпата каза ми че се е подавало повече гориво и няма пълно изгаряне и затова пуши така за цялата работа ми взе 20лв. но съм доволен сега изобщо не пуши.
                    При кой ходи в Русе? Дай ми телефон?

                    Коментар


                      #25
                      телефона му го нямам но сервиза е зад сградата на АВКО след автокъщата вляво паркинга като влезеш вътре от дясно ще видиш сервиза.Недеи да ходиш при ония зад тъговия на едро голям мошенник е аз ходих иония взе да ми говори за сваляне на помпата и за едни 400-500лв. за ремонта абе луда работа. АКО искаш много телефона му мога да го взема.

                      Коментар


                        #26
                        BAI MILE написа:
                        телефона му го нямам но сервиза е зад сградата на АВКО след автокъщата вляво паркинга като влезеш вътре от дясно ще видиш сервиза.Недеи да ходиш при ония зад тъговия на едро голям мошенник е аз ходих иония взе да ми говори за сваляне на помпата и за едни 400-500лв. за ремонта абе луда работа. АКО искаш много телефона му мога да го взема.
                        Дай ми, ако можеш като ориентир някоя улица.

                        Коментар


                          #27
                          бул.ЛИПНИК посока КАТ и на кръстовището на печатница ДУНАВ завиваш към автогара изток ако си от града ще го намериш лесно ако се затрудниш ми се обади на 0896725169 ще те заведа.

                          Коментар


                            #28
                            Е колеги, от вчера и аз пуша като комин, поради простата причина, че заредих резервоара до горе със Супер Дизел от Лукоил бензиностанцията до Била в Люлин. Та внимавайте и къде зареждате.Приятен ден на всички.

                            Коментар


                              #29
                              Забравете го Лукойл за нафтите... за бензин става, но за нафта НЕ! Доста сме писали по темата.
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар

                              Working...
                              X