Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много пуши черен пушек

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много пуши черен пушек

    Бях пуснал тема ,че много пуши при палене черен пушек.И имам малка загуба на масло,така,първо си помислих че е от турбината но ходих в турбо сервиз и след като отвориха маркуча за въздуха към турбината,и направиха диагностика и оглед-турбината си е в перфектно състояние,държи постоянно налягане.А при палене гъстия черен пушек мирише на нафта,което ме довежда до мисълта за неправелно изгаряне на нафтата- трябва диагностика на дюзи-помпа.Проверихме клапана за рециркулация на изгорелите газове дали отваря,е работи.Имате ли някаква идея как да ми помогнете.Това ми е голямата болка.При закупуването на колата съм сменил горивния филтър,някой казват нафтата-ама и други карат със същата нафта ама не пуши така бе.
    FIAT BRAVA 1.9TD-182A8.000

    #2
    А въздушния филтър смени ли? При мен наскоро се запуши въздухопровода и ефекта беше подобен. Опитай да отслубнеш мъркуча за въздух преди филтъра или след него и виж как ще реагира.

    Коментар


      #3
      Как е мощността според теб? Колата задъхва ли се? Как преодолява изкачванията?Провери дюзите и да видим дали ще се промени нещо. Няма да е лошо да се види и какво налягане прави помпата.

      Коментар


        #4
        Re: Много пуши черен пушек

        BVLGARI написа:
        Бях пуснал тема ,че много пуши при палене черен пушек.И имам малка загуба на масло,така,първо си помислих че е от турбината но ходих в турбо сервиз и след като отвориха маркуча за въздуха към турбината,и направиха диагностика и оглед-турбината си е в перфектно състояние,държи постоянно налягане.А при палене гъстия черен пушек мирише на нафта,което ме довежда до мисълта за неправелно изгаряне на нафтата- трябва диагностика на дюзи-помпа.Проверихме клапана за рециркулация на изгорелите газове дали отваря,е работи.Имате ли някаква идея как да ми помогнете.Това ми е голямата болка.При закупуването на колата съм сменил горивния филтър,някой казват нафтата-ама и други карат със същата нафта ама не пуши така бе.
        Беше пуснал тема ама във форума на пора,а този тук не е негов.Другото което е добре,че жънеш на две ниви дано ти помогнат колегите.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Всички сменяеми консумативи съм смени (филтри-въздушен,маслен,горивен;ремъци).Преди въздушния филтър,тръгва от пласмасов дифузор над радиатора-маркуч влизащ въвъ въздушния филтър,а след него вече е маркуча отиващ към търбината.Щом дига и държи налягане,няма как да е зпушен маркуча след въздушния филтър.Изключвам го варианта проблема да е вързан със въздуха,по съм за дюзи-помпа.Ще им направя диагностика,но трябва да събера малко лев да мога да отреагирам своевременно ако възникне проблем.А по въпроса за форумите щях да пусна тема да питам каква е разликата между двата форума,не че ме касае нещо,просто да питам.Тук не са ли едни и същи потребителите,и мненията и въпросите?А за мощността да ти кажа има си я,точно на стръмен баир изпробвахме турбината дали държи налягане,и показанията бяха много добри.
          FIAT BRAVA 1.9TD-182A8.000

          Коментар


            #6
            Въртиш-сучиш и все турбината ти е в устата Ама колега, тоя дизелак не върви с въздух :D Важно е дюзите да бачкат както трябва да поддържат даденото налягане. Освен това и нафтовата помпа трябва да прави нужното налягане.Да ти разкажа сега и моя случай - колата губи мощност от време на време, но не кой знае колко. Отзад бълва черен пушек като я настъпя. Да поясня, че на преди два месеца шлайфах глава и напасваха клапаните, смени са и сегментите, буталата не са износени. Започнах да търся проблема във смучене на въздух от някъде - да, ама вчера оставих колата на един майстор и той я закара на някакъв негов човек - дизелджия, който каза, че проблема е в ниско налягане подавано от помпата. Утре или в четвъртък ще кажа резултата след ремонта.

            Коментар


              #7
              Ами ето ти едно бързо предположение - "пикаеща/и" дюза/и.
              Настоящата - Ford Focus ST
              Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
              Франкенщайн - R.I.P.
              Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

              Коментар


                #8
                doofiat написа:
                Въртиш-сучиш и все турбината ти е в устата Ама колега, тоя дизелак не върви с въздух :D Важно е дюзите да бачкат както трябва да поддържат даденото налягане. Освен това и нафтовата помпа трябва да прави нужното налягане.Да ти разкажа сега и моя случай - колата губи мощност от време на време, но не кой знае колко. Отзад бълва черен пушек като я настъпя. Да поясня, че на преди два месеца шлайфах глава и напасваха клапаните, смени са и сегментите, буталата не са износени. Започнах да търся проблема във смучене на въздух от някъде - да, ама вчера оставих колата на един майстор и той я закара на някакъв негов човек - дизелджия, който каза, че проблема е в ниско налягане подавано от помпата. Утре или в четвъртък ще кажа резултата след ремонта.
                Да бе колега,говоря за турбината защото само нея съм проверил и коментирам че не от там проблема,за дюзите не съм ходил да го гледат и за тва нишо не казвам за там.Ако и там нищо не излезе ще се принудя да отваоря главата за ремонт-сигменти,флошки,..... Пък и вие в София ми е направило впечетление,че повече ги карате Фиатките от колкото при нас във Варна и имате повече майстори който да си препоръчате един на друг.Тук е посна работа,не че няма майстори но няма хора от Варна тук във форума които да препоръчат даден човек.
                FIAT BRAVA 1.9TD-182A8.000

                Коментар


                  #9
                  Само да ти кажа, че всеки път съм при различен майстор.Вантотрейд са добри, но при тях се записваш седмица преди да ти гледат колата.

                  Коментар


                    #10
                    Reoofiat

                    Сигурно ми говориш пак за София,нали?
                    FIAT BRAVA 1.9TD-182A8.000

                    Коментар


                      #11
                      Reoofiat

                      BVLGARI написа:
                      Сигурно ми говориш пак за София,нали?
                      Вантотрейд имат представител във Варна. Ако знаеш къде е "New Holland"-продават селскостопански машини питай и за сервиз на Фиат,Алфа,Ланча. П.С. Като бях в сервиза им в София, видях, че имат сервизи и в други градове.Звънни на Вантотрейд на тези телефони и питай 02/763 452, 975 35 09

                      Коментар


                        #12
                        Опитай да изолираш клапана за рециркулация на отработени газове (аз вече близо година карам без него), но трябва да си сигурен, че работи (както прочетох по-горе) по-точно, че затваря без управляващия вакуум. Дръпни шлауха, постави малко по-голяма съчмичка в шлауха и отново го постави на клапана. Опитай се да почистиш въздушния колектор - отвиваш скобата на големия маркуч, на въздуха идващ от турбината и поглеждаш какво е положението на входа на самия въздушен колектор, предполагам че не е "розово". След това можеш да ходиш по дюзи и помпи. И имам въпрос - на кое място от въздухопровода мериха налягането на турбината и какви стойности бяха измерени.
                        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                        Коментар


                          #13
                          Колега ДооФиат ти по тмоята кола изремонтира всичко направо нова я направи, дано най-накрая и тръгне като такава и не те тормози вече!!! :D аз пък съм чувал, че черния пушек е от богата смес....пп един приятел се чуди дали да взима едно ауди, което пуши мноооого черно и аз му викам, че не би трябвало да е голяма проблема, ама ей ся ще му звънна
                          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                          e30 forever!

                          Коментар


                            #14
                            BEX---GT---TDi написа:
                            Колега ДооФиат ти по тмоята кола изремонтира всичко направо нова я направи, дано най-накрая и тръгне като такава и не те тормози вече!!! :D аз пък съм чувал, че черния пушек е от богата смес....пп един приятел се чуди дали да взима едно ауди, което пуши мноооого черно и аз му викам, че не би трябвало да е голяма проблема, ама ей ся ще му звънна
                            Черния пушек по принцип е от недобро изгаряне - дали от преобогатена смес, пикаеща дюза или недостик на въздух - причините могат да бъдат доста.BVLGARI: Казах ти за въздуха, защото моята ми правеше номера на скоро - пушек и върви кофти. Направо се побърках а накрая се оказа, че шумоизолацията дето е под капака е провиснала и турбото я е засмукало в дифузора ... като скубнах маркуча след него колата литна. Естествено това го открих случайно, защото не се забелязва като вдигнеш капака. Но понякога такива елементарни неща могат да ти скъсат нервите. При теб разбира се може да е нещо друго.

                            Коментар


                              #15
                              BEX---GT---TDi написа:
                              Колега ДооФиат ти по тмоята кола изремонтира всичко направо нова я направи, дано най-накрая и тръгне като такава и не те тормози вече!!! :D аз пък съм чувал, че черния пушек е от богата смес....пп един приятел се чуди дали да взима едно ауди, което пуши мноооого черно и аз му викам, че не би трябвало да е голяма проблема, ама ей ся ще му звънна
                              Да така е, сега очаквам една наистина добре работеща кола, защото се старая да е добре гледана, а не да се прави ден за ден. От майстора(той не е дизелджията, майстор е, но не е толкова запознат с дизели, но ме свърза с дизелджия), при който сега е колата разбрах днес, че проблема е бил от ниско налягане и някакви клапани и кръгове на вторично налягане или нещо от рода. Ще говоря с дизелджията и ще ви кажа подробности утре, когато взема колата.

                              Коментар

                              Working...
                              X