Бях пуснал тема ,че много пуши при палене черен пушек.И имам малка загуба на масло,така,първо си помислих че е от турбината но ходих в турбо сервиз и след като отвориха маркуча за въздуха към турбината,и направиха диагностика и оглед-турбината си е в перфектно състояние,държи постоянно налягане.А при палене гъстия черен пушек мирише на нафта,което ме довежда до мисълта за неправелно изгаряне на нафтата- трябва диагностика на дюзи-помпа.Проверихме клапана за рециркулация на изгорелите газове дали отваря,е работи.Имате ли някаква идея как да ми помогнете.Това ми е голямата болка.При закупуването на колата съм сменил горивния филтър,някой казват нафтата-ама и други карат със същата нафта ама не пуши така бе.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много пуши черен пушек
Collapse
X
-
Re: Много пуши черен пушек
BVLGARI написа:Бях пуснал тема ,че много пуши при палене черен пушек.И имам малка загуба на масло,така,първо си помислих че е от турбината но ходих в турбо сервиз и след като отвориха маркуча за въздуха към турбината,и направиха диагностика и оглед-турбината си е в перфектно състояние,държи постоянно налягане.А при палене гъстия черен пушек мирише на нафта,което ме довежда до мисълта за неправелно изгаряне на нафтата- трябва диагностика на дюзи-помпа.Проверихме клапана за рециркулация на изгорелите газове дали отваря,е работи.Имате ли някаква идея как да ми помогнете.Това ми е голямата болка.При закупуването на колата съм сменил горивния филтър,някой казват нафтата-ама и други карат със същата нафта ама не пуши така бе.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Всички сменяеми консумативи съм смени (филтри-въздушен,маслен,горивен;ремъци).Преди въздушния филтър,тръгва от пласмасов дифузор над радиатора-маркуч влизащ въвъ въздушния филтър,а след него вече е маркуча отиващ към търбината.Щом дига и държи налягане,няма как да е зпушен маркуча след въздушния филтър.Изключвам го варианта проблема да е вързан със въздуха,по съм за дюзи-помпа.Ще им направя диагностика,но трябва да събера малко лев да мога да отреагирам своевременно ако възникне проблем.А по въпроса за форумите щях да пусна тема да питам каква е разликата между двата форума,не че ме касае нещо,просто да питам.Тук не са ли едни и същи потребителите,и мненията и въпросите?А за мощността да ти кажа има си я,точно на стръмен баир изпробвахме турбината дали държи налягане,и показанията бяха много добри.FIAT BRAVA 1.9TD-182A8.000
Коментар
-
Въртиш-сучиш и все турбината ти е в устата Ама колега, тоя дизелак не върви с въздух :D Важно е дюзите да бачкат както трябва да поддържат даденото налягане. Освен това и нафтовата помпа трябва да прави нужното налягане.Да ти разкажа сега и моя случай - колата губи мощност от време на време, но не кой знае колко. Отзад бълва черен пушек като я настъпя. Да поясня, че на преди два месеца шлайфах глава и напасваха клапаните, смени са и сегментите, буталата не са износени. Започнах да търся проблема във смучене на въздух от някъде - да, ама вчера оставих колата на един майстор и той я закара на някакъв негов човек - дизелджия, който каза, че проблема е в ниско налягане подавано от помпата. Утре или в четвъртък ще кажа резултата след ремонта.
Коментар
-
doofiat написа:Въртиш-сучиш и все турбината ти е в устата Ама колега, тоя дизелак не върви с въздух :D Важно е дюзите да бачкат както трябва да поддържат даденото налягане. Освен това и нафтовата помпа трябва да прави нужното налягане.Да ти разкажа сега и моя случай - колата губи мощност от време на време, но не кой знае колко. Отзад бълва черен пушек като я настъпя. Да поясня, че на преди два месеца шлайфах глава и напасваха клапаните, смени са и сегментите, буталата не са износени. Започнах да търся проблема във смучене на въздух от някъде - да, ама вчера оставих колата на един майстор и той я закара на някакъв негов човек - дизелджия, който каза, че проблема е в ниско налягане подавано от помпата. Утре или в четвъртък ще кажа резултата след ремонта.FIAT BRAVA 1.9TD-182A8.000
Коментар
-
Reoofiat
BVLGARI написа:Сигурно ми говориш пак за София,нали?
Коментар
-
Опитай да изолираш клапана за рециркулация на отработени газове (аз вече близо година карам без него), но трябва да си сигурен, че работи (както прочетох по-горе) по-точно, че затваря без управляващия вакуум. Дръпни шлауха, постави малко по-голяма съчмичка в шлауха и отново го постави на клапана. Опитай се да почистиш въздушния колектор - отвиваш скобата на големия маркуч, на въздуха идващ от турбината и поглеждаш какво е положението на входа на самия въздушен колектор, предполагам че не е "розово". След това можеш да ходиш по дюзи и помпи. И имам въпрос - на кое място от въздухопровода мериха налягането на турбината и какви стойности бяха измерени.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Колега ДооФиат ти по тмоята кола изремонтира всичко направо нова я направи, дано най-накрая и тръгне като такава и не те тормози вече!!! :D аз пък съм чувал, че черния пушек е от богата смес....пп един приятел се чуди дали да взима едно ауди, което пуши мноооого черно и аз му викам, че не би трябвало да е голяма проблема, ама ей ся ще му звъннаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:Колега ДооФиат ти по тмоята кола изремонтира всичко направо нова я направи, дано най-накрая и тръгне като такава и не те тормози вече!!! :D аз пък съм чувал, че черния пушек е от богата смес....пп един приятел се чуди дали да взима едно ауди, което пуши мноооого черно и аз му викам, че не би трябвало да е голяма проблема, ама ей ся ще му звънна
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:Колега ДооФиат ти по тмоята кола изремонтира всичко направо нова я направи, дано най-накрая и тръгне като такава и не те тормози вече!!! :D аз пък съм чувал, че черния пушек е от богата смес....пп един приятел се чуди дали да взима едно ауди, което пуши мноооого черно и аз му викам, че не би трябвало да е голяма проблема, ама ей ся ще му звънна
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар