Здравейте на всички клубни членове. От 10 дена си купих мареа jtd130.Смених ангренажа, сега ми остава каналния ремък и ролките.Тропа ми тампон на стабилизиращата щанга.Казаха ми, че се сменява щангата заедно с тампона и струва 220 лв.Някой сблъсквал ли се с този проблем? Дайте съвет.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нова мареа jtd130
Collapse
X
-
просто в някой сервизи си правят повече работа и пари, съответно...на един приятел, А4, му казаха да смени носачите, а те са по 4 на колело... впоследствие се оказа, че е можело да мине тройно по-евтино, само чрез смяна на тампоните, просто тази процедура не я предлагат навсякъде.но съм твърдо да си смениш само тампоните!!! много по-изгодно ще ти е, а резултатът ще е същияA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
ами питах и на друго място и ми казаха че само първият път се разкапсолва сменят се тампоните и след това няма проблеми.Благодаря за саветите.Някакви други савети за този автомобил ако дадете ще сам благодарен.Имал сам панда 3бр уно типо темпра дедра,ама само бензин.Италиански дизел никога не сам карал и сам малко претиснен.МАРЕАТА е 4.10.1999,2.4gtd 130 коня 2аербега авс клима .Купих я за 5500лв
Коментар
-
колеги ходих на маистор ьа тампоните.Свалиха штангата на земята и наистина тампоните бяха зле.Штангата е с капсоловани тампони и не случаино тъи като се оказва че тампоните се смачкват но и самата штанга се износва.За целта ми разкапсоловаха тампоните подложиха ми парче от стар ремак под тампона/между скобата/и ми го зглобиха.Маистора го е правил така и на две алфи 156 с този мотор и до сега едната е минала 40000 без проблем.ЗА сега мога да кажа че сега наистина ништо не тропа и много добре минава през неравностите.Ако някои се интересува каде ходя на маистор мога да дам и телефон но това е сервиза на автомобилния састезател Иван Иванов от ситроен.Наистина са много добри и имат опит.
Коментар
-
Честито за придобивката! И аз карам същия звяр с аналогичен проблем, но в DKV ми казаха, че засега стабилизиращата ми щанга не се е износила чак толкова и да покарам още така. Също ми казаха, че щангата задължително трябва да се смени ЦЯЛАТА, заедно с тампоните и каквото там има по нея и да не си правя каквито и да е експерименти да сменям само тампони, защото няма да изкара много след това. "Инженерите от Fiat не случайно били решили да се сменя цялата"...Вече минах над 10000км така с леко потропване по неравностите и все още чакам да се засили тропането, за да предприема смяна на щангата...
Коментар
-
Честито за придобивката! И аз карам същия звяр с аналогичен проблем, но в DKV ми казаха, че засега стабилизиращата ми щанга не се е износила чак толкова и да покарам още така. Също ми казаха, че щангата задължително трябва да се смени ЦЯЛАТА, заедно с тампоните и каквото там има по нея и да не си правя каквито и да е експерименти да сменям само тампони, защото няма да изкара много след това. "Инженерите от Fiat не случайно били решили да се сменя цялата"...Вече минах над 10000км така с леко потропване по неравностите и все още чакам да се засили тропането, за да предприема смяна на щангата...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар