Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нова мареа jtd130

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    нова мареа jtd130

    Здравейте на всички клубни членове. От 10 дена си купих мареа jtd130.Смених ангренажа, сега ми остава каналния ремък и ролките.Тропа ми тампон на стабилизиращата щанга.Казаха ми, че се сменява щангата заедно с тампона и струва 220 лв.Някой сблъсквал ли се с този проблем? Дайте съвет.Благодаря предварително.

    #2
    колега, звучи ми абсурдно за един тампон да сменяш цяла щанга, по-добре смени сервиза пп нека и другите колеги споделят, които имат повече опит са тази машнка, Марийка
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #3
      Знам, че на дукатото е така - стабилизиращата щанга с тампоните е комплект. За мареата - не знам. Но има вероятност.

      Коментар


        #4
        Торнадото сигурно ще се обади... почакайте....
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Ами аз съм сменявал само тампоните на стаб. щанга струват 25лв. ( и след това настана тишина )
          ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
          Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

          Коментар


            #6
            просто в някой сервизи си правят повече работа и пари, съответно...на един приятел, А4, му казаха да смени носачите, а те са по 4 на колело... впоследствие се оказа, че е можело да мине тройно по-евтино, само чрез смяна на тампоните, просто тази процедура не я предлагат навсякъде.но съм твърдо да си смениш само тампоните!!! много по-изгодно ще ти е, а резултатът ще е същия
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              ами питах и на друго място и ми казаха че само първият път се разкапсолва сменят се тампоните и след това няма проблеми.Благодаря за саветите.Някакви други савети за този автомобил ако дадете ще сам благодарен.Имал сам панда 3бр уно типо темпра дедра,ама само бензин.Италиански дизел никога не сам карал и сам малко претиснен.МАРЕАТА е 4.10.1999,2.4gtd 130 коня 2аербега авс клима .Купих я за 5500лв

              Коментар


                #8
                колеги ходих на маистор ьа тампоните.Свалиха штангата на земята и наистина тампоните бяха зле.Штангата е с капсоловани тампони и не случаино тъи като се оказва че тампоните се смачкват но и самата штанга се износва.За целта ми разкапсоловаха тампоните подложиха ми парче от стар ремак под тампона/между скобата/и ми го зглобиха.Маистора го е правил така и на две алфи 156 с този мотор и до сега едната е минала 40000 без проблем.ЗА сега мога да кажа че сега наистина ништо не тропа и много добре минава през неравностите.Ако някои се интересува каде ходя на маистор мога да дам и телефон но това е сервиза на автомобилния састезател Иван Иванов от ситроен.Наистина са много добри и имат опит.

                Коментар


                  #9
                  Nino написа:
                  Торнадото сигурно ще се обади... почакайте....
                  Nino Все още нямам износени тампони на стабилизаторната щанга като се наложи смяна и ги сменя ще пиша.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Честито за придобивката! И аз карам същия звяр с аналогичен проблем, но в DKV ми казаха, че засега стабилизиращата ми щанга не се е износила чак толкова и да покарам още така. Също ми казаха, че щангата задължително трябва да се смени ЦЯЛАТА, заедно с тампоните и каквото там има по нея и да не си правя каквито и да е експерименти да сменям само тампони, защото няма да изкара много след това. "Инженерите от Fiat не случайно били решили да се сменя цялата"...Вече минах над 10000км така с леко потропване по неравностите и все още чакам да се засили тропането, за да предприема смяна на щангата...

                    Коментар


                      #11
                      Честито за придобивката! И аз карам същия звяр с аналогичен проблем, но в DKV ми казаха, че засега стабилизиращата ми щанга не се е износила чак толкова и да покарам още така. Също ми казаха, че щангата задължително трябва да се смени ЦЯЛАТА, заедно с тампоните и каквото там има по нея и да не си правя каквито и да е експерименти да сменям само тампони, защото няма да изкара много след това. "Инженерите от Fiat не случайно били решили да се сменя цялата"...Вече минах над 10000км така с леко потропване по неравностите и все още чакам да се засили тропането, за да предприема смяна на щангата...

                      Коментар

                      Working...
                      X