Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ускорение след 2700 оборота на TD100, проблем в турбото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ускорение след 2700 оборота на TD100, проблем в турбото?

    Отскоро имам BRAVA TD100 имам следния проблем ,ускорението ми го чуствам чак след 2700-3000 оборота.И това е само за скоростите след 2-ра. Незнам нормално ли е това. Изчетох всичко във форума но не намерих отговор.Моля помогнете - сменено е всичко по колата всички филтри масла. тествал съм я иначе, ако я поддържам в високи обороти е доста пъргава, имам чуството че е "изместена" мощността и сега е със закъснение. От пета имам нужда след 120км/ч , иначе след включването и истинско набиране се усеща след 150 км/ч. високите скорости не ме притесняват, не съм състезател , но бих искал да имам повечко пъргавина в града при ниските. Моля ви пишете има ли някой подобен проблем??

    #2
    Re: Ускорение след 2700 оборота на TD100, проблем в турбото?

    igmicha написа:
    Отскоро имам BRAVA TD100 имам следния проблем ,ускорението ми го чуствам чак след 2700-3000 оборота.И това е само за скоростите след 2-ра. Незнам нормално ли е това. Изчетох всичко във форума но не намерих отговор.Моля помогнете - сменено е всичко по колата всички филтри масла. тествал съм я иначе, ако я поддържам в високи обороти е доста пъргава, имам чуството че е "изместена" мощността и сега е със закъснение. От пета имам нужда след 120км/ч , иначе след включването и истинско набиране се усеща след 150 км/ч. високите скорости не ме притесняват, не съм състезател , но бих искал да имам повечко пъргавина в града при ниските. Моля ви пишете има ли някой подобен проблем??
    Е, чак пък всичко да си изчел!? На скоро, по-точно от преди 3-4 дни имаше подобна тема.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16149Доста колеги има с този двигател ще се обадят.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Фиат ли са най зле в ускорението

      прочетох и този линк...но не виждам отговор на въпроса .Всички ли с двигател 1.9 турбо дизел имат мощност след 2700 ??? карам два служебни автомобила Пежо и Шкода - искам да кажа че разликата е огромна в ускорението - ОГРОМНА ,макар и двигателите да същите като кубатура и коне (турбо дизели). Знам кубатурата е 1/100 от характеристиката на двигателя - но Fiat ли са най -спънатите в ниските обороти?

      Коментар


        #4
        Колега провери си дюзите при дизелджия. Като водих моята Брава й смениха един разпръсквач и се усети разлика в ускорението.

        Коментар


          #5
          ре

          Благодаря ти за идеята,ако ги проверява твоите скоро ,кажи бързо ли става и колко ти взеха за услугата?

          Коментар


            #6
            Re: ре

            igmicha написа:
            Благодаря ти за идеята,ако ги проверява твоите скоро ,кажи бързо ли става и колко ти взеха за услугата?
            Цена от преди три месеца - проверка на дюзи + компресия + демонтаж/монтаж = 40 лева.Намериха ми една т.нар. пикаеща дюза и смениха разпръсквача й. Цена на разпръсквач е 30-40 лв.Дюзите се замерват поне на 100 000 км, но при нашите горива и при съмнения за загуба на мощност и повишен разход, може и по-често.

            Коментар


              #7
              Ускорение

              При мен колата набира рязко от 2000 оборота нагоре.
              Lancia Kappa 2.0 20V
              БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

              Коментар


                #8
                Re: Фиат ли са най зле в ускорението

                igmicha написа:
                прочетох и този линк...но не виждам отговор на въпроса .Всички ли с двигател 1.9 турбо дизел имат мощност след 2700 ??? карам два служебни автомобила Пежо и Шкода - искам да кажа че разликата е огромна в ускорението - ОГРОМНА ,макар и двигателите да същите като кубатура и коне (турбо дизели). Знам кубатурата е 1/100 от характеристиката на двигателя - но Fiat ли са най -спънатите в ниските обороти?
                Напротив, мисля че Фиат са с едни от най-пъргави дизелови мотори (сравняваме с автомобили в класа и годините на пр-во, дори могат да се опрат и на някои от по-новите). На мен пък ми се струва, че имам доста къси скорости. Много бързо ми иска 5-та, като в последно време се стремя да сменям на около 2000 об/мин. Знам, че не трябва да се хваля (да не чуе Дявола), но само за сравнение, за сега мога да въртя гуми (при потегляне разбира се). Колата е пъргава и до 2000, а след 2200 осезателно се чувства мощност. Така е при мен.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #9
                  В книжката си пише и в даунлода за марея пак ги има изкарани до колко км се кара и трябва да смениш по спомени 1ва до 36 2ра 62 3та 96 май 4та до 136 и после 5та докъдето може :D за сравнение мойто пунто до ограничител за 1ва и 2ра не си спомням мн мн но на 3та 140 4та 170 и после 5-таи пак докато има път и не ти се мисли за разхода и оборотите дет ги върти тая мойата бълха
                  Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                  Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                  Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                  Коментар


                    #10
                    отново за моята брава

                    Хора дайте съвет. Вече минах 2000км и спокойно мога да кажа че разхода ми е разумен според това което прочетох от колегите 6/6.5 . След едно основно почистване открих близо 10см болт отдолу на педала на газта - зарадвах се много мислейки че с това проблема ми ще се реши.Махнах го разбира се но уви подобрението беше твърде малко - отново си ускорявам след 2500. замислям се дали тези които са сложили болта за да спънат колата и да я направят по икономична не са направили и нещо друго нейде под капака ? дайте идеи ! Занимавам се с компютри и не разбирам нищо от коли.

                    Коментар


                      #11
                      Доста собственици на автомобили с твоят мотор дадоха мнение, което е едно и също... не мисля, че имаш проблем! Като покараш повечко ще установиш, че колата всъщност се ускорява по-рязко след 2000 оборота, а не 2700. Но вече си смъкнал на 2500, имаш напредък! Ако чак толкова се притесняваш иди на диагностика. Не виждам с, какво друго бихме ти били полезни по тази тема...
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Незнам да ти кажа и моята мареа 100ТД се усеща ускорение след 2000 а наистина яко дърпа точно от 2700 както е при теб и не мисля че това е проблем

                        Коментар

                        Working...
                        X