Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Принципен въпрос за глава и блок.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Принципен въпрос за глава и блок.

    Трябва ми малко инфо, въпреки, че колата е Опел Фронтера с 2.3 литров турбо дизел на Исузу. Мой приятел си купи въпросния автомобил (нов внос) преди месец. За около 300км пробег му издуха гарнитурата на главата. Смеси маслото с антифриза. Оказа се, че мотора е отварян, къде и от кой - само Господ знае. Монтираната гарнитура беше III-ти ремонт, макар че при шлайфа на главата се оказа нужна такава за I-ви. Главата бе проверена от местен майстор за скрити пукнатини с някакъв аеро-флуиден апарат и такива не бяха открити. Външни също не се намериха. След ремонта, за по-малко от 200км, ситуацията се повтори. Моя човек се чуди какво да предприеме, някой му казал, че в София имало някакъв скенер за сериозен анализ на блок и глава. Вярно ли е и къде се намира. Адрес, телефон? Въобще какъв съвет ще дадете, че вече се замисля да купува цял мотор, за който не се знае дали няма да е още по-зле.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    #2
    Въпрос за цилиндров блок

    По-скоро проблемът е в блока.Някъде има пукнатина и пълни водния радиатор с масло.Сигурно е замръзвал двигателя и от там идва проблема.
    Lancia Kappa 2.0 20V
    БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

    Коментар


      #3
      вероятностите може да са многоно аз имам един според мен главен въпроскакво ремонтно ръководство се ползва при правенето на този ремонт

      Коментар


        #4
        Никакво. За дизелите на Опел има всичко в мрежата, но не и за тези с мотори на Исузу.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Колега, ако това ще те успокои, от Киро-Алфата разбрах за понятието крив блок. Ако това е възможно (на мен не ми се вярва - ли се пука или не) то тогава ще се шлайфа блока (Киро-Алфата ми обяснява за съществуването на тази операция). Успех!

          Коментар


            #6
            Проблем а е, че колата е в Благоевград, където всичко на всичко има двама читави майстори по дизели. И двамата, обаче нямат цялата нужна техника за такава диагностика и препоръчват такава в София, но не знаят къде. Моето лично мнение е, че колата има или скрита пукнатина в главата, или в блока, или и в двете, но никой не поема отговорност да каже на пича какво да купува.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              според мен твърде вероятно е проблема да е в "майстора"и по точно точно в това, че няма необходимата сервизна литературана много от новите двигатели(особенно за дизелите) им дават примернопри всяко разглобяване да се сменят болтовете на главатано точно такива малки(но важни) подробности се дават в съответните сервизни ръководства

              Коментар


                #8
                Проблем в блока на ДВГ

                Изказах мнение ,че в такъв случай над 95% е вероятно двигателят да е замръзвал и вероятността да има пукнатина и в цилиндровия блок и в главата е голяма. Два пъти съм бил свидетел на такъв случай и в двата пъти след много ремонти проблема се отстранява след цялостна смяна на ДВГ, но с гарантиран произход.
                Lancia Kappa 2.0 20V
                БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

                Коментар

                Working...
                X