Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За въздуха в горивната система при TD - прекъсва!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не знам къде се намира тази цедка

    Коментар


      #17
      Колеги, помагайте много зле стана пак положението - колата прекъсва постоянно и пуши през първите 5 мин. поне, но при палене след като е загряла, сутрин на студено всичко е ок. Ако тръгна докато прекъсва колата е с намалена мощност. Не ми светити нието лампа за дюза, нито нищо.Какво да правя? Едно от съмненията ми е пикаеща дюза/и, но са ми проверявани преди 3 месеца. Другото ми предположение е някоя ролка, защото преди месец започна в ниските обороти - до около 1500 оборота да ми звънти нещо като лагер (ролките вече са ми на около 50 000 км). Над 1500 оборота звънтенето изчезва.Писна ми вече от тая кола! Колкото повече я гледам, толкова по-зле.

      Коментар


        #18
        doofiat написа:
        ...Писна ми вече от тая кола! Колкото повече я гледам, толкова по-зле.
        Продавай я! То не бе проблем, не бе чудо!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          Помпа "Лукас" е проблема. Утре ще се разглобява и гледа от пич, който ги е човъркал.Ще ви държа в течение.

          Коментар


            #20
            Аз бих сменил ролките, не, че имат общо с проблемите, но 50 000 са си доста.Ако превъртиш моточасовете дето е тракала по задръстванията в километри, реалните могат да са доста над 60 хил.Иначе виждам в теб един бъдещ дизеломразец... и правилно!
            doofiat написа:
            Помпа "Лукас" е проблема. Утре ще се разглобява и гледа от пич, който ги е човъркал.Ще ви държа в течение.
            Що не звъннеш един телефон и там :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16137да и направиш един последен компромис?!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #21
              Nino написа:
              Аз бих сменил ролките, не, че имат общо с проблемите, но 50 000 са си доста.Ако превъртиш моточасовете дето е тракала по задръстванията в километри, реалните могат да са доста над 60 хил.Иначе виждам в теб един бъдещ дизеломразец... и правилно!
              Оооо не, напротив, няма да намразя дизелака. Събирам добра информация за този тип двигатели.Иначе още като й направих главата и й смених сегментите си казах, че остават помпата "Лукас" и турбото.Ще оправим сега и помпата обаче се замислям, че колкото повече оправям толкова по-трудно ще се разделя с тази кола :D Ако реша да я продавам след време определено ще гледам да е на свой човек.П.С. Казах да ми сменят ролките и ремъка :D

              Коментар


                #22
                Не виждам връзка между ролките, ангр.ремък и проблема както го описваш, пък и аз съм го чувал/виждал.Ако е нарушена центровката, ще го прави и при топла и при студена.... както при мен беше.Центровката беше встрани с един зъб от белега на помпата и работеше като форд-транзит...също, топла и студена много пушеше.Звънни в Пловдив и ги попитай могат ли да направят диагностика на тази помпа.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  Колата е оправена. Оказа се, че подкачващата помпа и клапанчето за обратната нафта са сдали багажа. Бравата сега върви доста по-добре от преди. Смених й и всички ролки и ремъци и ме забиха в 600 лв.П.С. Ако някой има проблем с помпа "Лукас" давам GSM на дизелджията. Намира се някъде между Цар Борис и Околовръстното и като ориентир е около бул. Пушкин.

                  Коментар


                    #24
                    doofiat написа:
                    Колата е оправена. Оказа се, че подкачващата помпа и клапанчето за обратната нафта са сдали багажа. Бравата сега върви доста по-добре от преди. Смених й и всички ролки и ремъци и ме забиха в 600 лв.П.С. Ако някой има проблем с помпа "Лукас" давам GSM на дизелджията. Намира се някъде между Цар Борис и Околовръстното и като ориентир е около бул. Пушкин.
                    Чакай да мине малко време за да видим дали този е читав!
                    Frontera Sport, X20SE март 1998

                    Коментар


                      #25
                      Vladim написа:
                      doofiat написа:
                      Колата е оправена. Оказа се, че подкачващата помпа и клапанчето за обратната нафта са сдали багажа. Бравата сега върви доста по-добре от преди. Смених й и всички ролки и ремъци и ме забиха в 600 лв.П.С. Ако някой има проблем с помпа "Лукас" давам GSM на дизелджията. Намира се някъде между Цар Борис и Околовръстното и като ориентир е около бул. Пушкин.
                      Чакай да мине малко време за да видим дали този е читав!
                      От снощи досега съм минал 50-60 км и колата наистина е доста по-пъргава. Засега пали нормално и на студено и на топло, не прекъсва.

                      Коментар


                        #26
                        doofiat написа:
                        Колата е оправена. Оказа се, че подкачващата помпа и клапанчето за обратната нафта са сдали багажа. Бравата сега върви доста по-добре от преди. Смених й и всички ролки и ремъци и ме забиха в 600 лв.П.С. Ако някой има проблем с помпа "Лукас" давам GSM на дизелджията. Намира се някъде между Цар Борис и Околовръстното и като ориентир е около бул. Пушкин.
                        Къде се намират те? Подкачващата помпа не се ли намира в основната помпа или е отделна в резервоара? Защото при мен като дам на контакт се чува един съвсем лек звук от двигателния отсек.
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #27
                          Nino написа:
                          doofiat написа:
                          Колата е оправена. Оказа се, че подкачващата помпа и клапанчето за обратната нафта са сдали багажа. Бравата сега върви доста по-добре от преди. Смених й и всички ролки и ремъци и ме забиха в 600 лв.П.С. Ако някой има проблем с помпа "Лукас" давам GSM на дизелджията. Намира се някъде между Цар Борис и Околовръстното и като ориентир е около бул. Пушкин.
                          Къде се намират те? Подкачващата помпа не се ли намира в основната помпа или е отделна в резервоара? Защото при мен като дам на контакт се чува един съвсем лек звук от двигателния отсек.
                          Да, при двигателя е. Закрепена е на блока до сама ГНП.В моя случай е била прецакана и не качвала достатъчно нафта. Допълнително няколко клапанчета са били за смяна и някакъв рядко чупещ се чарк, без който помпата не можеше да се сглоби. Не знам какъв е, но дано вече да ходя при майстори за смяна на масло, накладки и толкова.П.С. Като говорих с Калоян (майстор, но не дизелджията), той ми каза, че Стоян (дизелджията) си носи гаранция на свършеното и ако имам някакъв проблем по настройката на помпата да съм ходел при него. Преди пращал хората с Лукас помпи във Варна, но вече ги пращал при Стоян, защото ги разбирал.

                          Коментар


                            #28
                            Е браво, радвам се, че се намери този майстор.
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар

                            Working...
                            X