Не знам къде се намира тази цедка
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За въздуха в горивната система при TD - прекъсва!
Collapse
X
-
Колеги, помагайте много зле стана пак положението - колата прекъсва постоянно и пуши през първите 5 мин. поне, но при палене след като е загряла, сутрин на студено всичко е ок. Ако тръгна докато прекъсва колата е с намалена мощност. Не ми светити нието лампа за дюза, нито нищо.Какво да правя? Едно от съмненията ми е пикаеща дюза/и, но са ми проверявани преди 3 месеца. Другото ми предположение е някоя ролка, защото преди месец започна в ниските обороти - до около 1500 оборота да ми звънти нещо като лагер (ролките вече са ми на около 50 000 км). Над 1500 оборота звънтенето изчезва.Писна ми вече от тая кола! Колкото повече я гледам, толкова по-зле.
Коментар
-
Аз бих сменил ролките, не, че имат общо с проблемите, но 50 000 са си доста.Ако превъртиш моточасовете дето е тракала по задръстванията в километри, реалните могат да са доста над 60 хил.Иначе виждам в теб един бъдещ дизеломразец... и правилно!doofiat написа:Помпа "Лукас" е проблема. Утре ще се разглобява и гледа от пич, който ги е човъркал.Ще ви държа в течение.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Аз бих сменил ролките, не, че имат общо с проблемите, но 50 000 са си доста.Ако превъртиш моточасовете дето е тракала по задръстванията в километри, реалните могат да са доста над 60 хил.Иначе виждам в теб един бъдещ дизеломразец... и правилно!
Коментар
-
Не виждам връзка между ролките, ангр.ремък и проблема както го описваш, пък и аз съм го чувал/виждал.Ако е нарушена центровката, ще го прави и при топла и при студена.... както при мен беше.Центровката беше встрани с един зъб от белега на помпата и работеше като форд-транзит...също, топла и студена много пушеше.Звънни в Пловдив и ги попитай могат ли да направят диагностика на тази помпа.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Колата е оправена. Оказа се, че подкачващата помпа и клапанчето за обратната нафта са сдали багажа. Бравата сега върви доста по-добре от преди. Смених й и всички ролки и ремъци и ме забиха в 600 лв.П.С. Ако някой има проблем с помпа "Лукас" давам GSM на дизелджията. Намира се някъде между Цар Борис и Околовръстното и като ориентир е около бул. Пушкин.
Коментар
-
doofiat написа:Колата е оправена. Оказа се, че подкачващата помпа и клапанчето за обратната нафта са сдали багажа. Бравата сега върви доста по-добре от преди. Смених й и всички ролки и ремъци и ме забиха в 600 лв.П.С. Ако някой има проблем с помпа "Лукас" давам GSM на дизелджията. Намира се някъде между Цар Борис и Околовръстното и като ориентир е около бул. Пушкин.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:doofiat написа:Колата е оправена. Оказа се, че подкачващата помпа и клапанчето за обратната нафта са сдали багажа. Бравата сега върви доста по-добре от преди. Смених й и всички ролки и ремъци и ме забиха в 600 лв.П.С. Ако някой има проблем с помпа "Лукас" давам GSM на дизелджията. Намира се някъде между Цар Борис и Околовръстното и като ориентир е около бул. Пушкин.
Коментар
-
doofiat написа:Колата е оправена. Оказа се, че подкачващата помпа и клапанчето за обратната нафта са сдали багажа. Бравата сега върви доста по-добре от преди. Смених й и всички ролки и ремъци и ме забиха в 600 лв.П.С. Ако някой има проблем с помпа "Лукас" давам GSM на дизелджията. Намира се някъде между Цар Борис и Околовръстното и като ориентир е около бул. Пушкин.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:doofiat написа:Колата е оправена. Оказа се, че подкачващата помпа и клапанчето за обратната нафта са сдали багажа. Бравата сега върви доста по-добре от преди. Смених й и всички ролки и ремъци и ме забиха в 600 лв.П.С. Ако някой има проблем с помпа "Лукас" давам GSM на дизелджията. Намира се някъде между Цар Борис и Околовръстното и като ориентир е около бул. Пушкин.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар