Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За въздуха в горивната система при TD - прекъсва!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За въздуха в горивната система при TD - прекъсва!

    Колеги, лошата е тоя въздух в горивната система.Вече не знам какво да правя и какво да сменям. Сменил съм маркучите преди и след филтъра, както и тези за излишната нафта.Взимаше въздух от уплътнението на горивния филтър, но сега е доста добре затегнат и се съмнявам да смуче пак от там.Да отбележа, че преди месец като смених филтъра нещата бяха в съвсем начален стадий - сутрин пали, но пак се усещаше, че има малко въздух. Сега обаче нещата се промениха - като паля и отзад пуши и мирише на неизгоряла нафта, а двигателя рамжи все едно се е насмукал с доста въздух, а като я оставя на свободна и прекъсва. След известно време прекъсването спира и колата заработва нормално. Съмнявах се в някоя дюза, но щом като поработи не прекъсва значи е въздух.Гледал съм горивопровода, който минава по пода, но той е ок. Какво да правя и къде да я карам? Усещям, че наближава времето когато ще я карам само с въздух

    #2
    Re: За въздуха в горивната система при TD

    doofiat написа:
    сутрин пали, но пак се усещаше, че има малко въздух. Сега обаче нещата се промениха - като паля и отзад пуши и мирише на неизгоряла нафта, а двигателя рамжи все едно се е насмукал с доста въздух, а като я оставя на свободна и прекъсва. След известно време прекъсването спира и колата заработва нормално. Съмнявах се в някоя дюза, но щом като поработи не прекъсва значи е въздух.Какво да правя и къде да я карам? Усещям, че наближава времето когато ще я карам само с въздух
    Мирисът на неизгоряла нафта, обикновено е от студена горивна камера.Свещи скоро сменя ли? Също може да има "мързелива" игла на някой разпръсквач.Това се получава от старост, износване и натрупани смолисти вещества.Добавките това правят, разлагат тези вещества, но и това понякога не помага.Проблемът е в това, че разпръсквачите на този модел са дефицитни и скъпи.Ти прегледа ли колата на подемник, да няма някой прегънат горивопровод от резервоара към двигателния отсек.. с някоя микроскопична дупчица и от там да смуче въздух?
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Ами не ми мига лампата на свещите, за да индикира изгоряла свещ.Иначе в Русе при едни мои хора гледах целия под на подемник и няма нищо. Нито сълзене, нито притиснато.Забравих да кажа по-горе, че като напомпя с гумената помпа/круша и колата непрекъсва.Тая сутрин притегнах дюзите с ключ, но си бяха добре завити. Направо в чудо се видях мамка му.

      Коментар


        #4
        ...

        Коментар


          #5
          Гасиш колата и помпаш с оная гумената чикия и ако имаш пробив някъде ще чуеш съскане
          A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
          Punto Sporting 1.9JTD 2003
          ex. Fiat Marea TD100 1998

          Коментар


            #6
            Re: За въздуха в горивната система при TD

            doofiat написа:
            Колеги, лошата е тоя въздух в горивната система.Вече не знам какво да правя и какво да сменям. Сменил съм маркучите преди и след филтъра, както и тези за излишната нафта.Взимаше въздух от уплътнението на горивния филтър, но сега е доста добре затегнат и се съмнявам да смуче пак от там.Да отбележа, че преди месец като смених филтъра нещата бяха в съвсем начален стадий - сутрин пали, но пак се усещаше, че има малко въздух. Сега обаче нещата се промениха - като паля и отзад пуши и мирише на неизгоряла нафта, а двигателя рамжи все едно се е насмукал с доста въздух, а като я оставя на свободна и прекъсва. След известно време прекъсването спира и колата заработва нормално. Съмнявах се в някоя дюза, но щом като поработи не прекъсва значи е въздух.Гледал съм горивопровода, който минава по пода, но той е ок. Какво да правя и къде да я карам? Усещям, че наближава времето когато ще я карам само с въздух
            Здравей колега сега и аз съм със същия проблем,но зная от къде е поне.АВАНСАТОРА е сдал багажа.Когато паля след престой от порядъка на 5-6 часа задължително задържам оборотите на 1500 за 2-3 секунди и проблеми нямам.Ти смени авансатора както си спомням и не се досещам дали писа каква марка си взе.Цената която плати мисля беше 205лв.Днес сондирах мнение за цена на този елемент и ето какво узнах.1.Авансатор марка Карго 205лв.2.Авансатор Hoofer от Христо Ямбол 148лв.3.Авансатор оригинален Fiat с поръчка 638лв.На последно място забравих да не би да си попаднал на залежала и остаряла стока говоря за авансатора и отново той да ти е проблема.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              georgid написа:
              Гасиш колата и помпаш с оная гумената чикия и ако имаш пробив някъде ще чуеш съскане
              Помпаш с гумената чикия и чуваш съскане това означава диря гориво след теб по пътя и разход от порядъка на 20-30 литра на 100км.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Аз като не бях стегнал добре малкото болче горе на горивният филтър,така ми кюфкаше придърпваше тресеше......Разбрах че не съм го стегнал като помпах чикията а от там почна да фъска нафта не излизаше само леко балончета и то незабилижими балончета.Ориентирах се по звука,демек фъскането
                A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                Punto Sporting 1.9JTD 2003
                ex. Fiat Marea TD100 1998

                Коментар


                  #9
                  Колеги, помпя си с крушата и няма никакво съскане и джаджата стои твърда и я държа една минута и стисната и не се свива никак. От къде го смуче тоя въздух вече не знам? Писна ми вече.Марка на авансатора не знам, но най-добре е да ти го търсят по номера на стария авансатор, че май имало различни видове. Иначе моя беше уж пресен пресен, но преди като имах проблем с ел.дюзата във Вантотрейд ми казаха, че работи нормално.

                  Коментар


                    #10
                    Мамка му и късмет, тая вечер реших да отвия болчето за обезвъздушаване на горивния филтър и като го завивах го стегнах и при последното натягане главата на болта се скъса и другата част остана вътре.Как да не псуваш ми кажете. Утре ще го мъча да извадя другата част. Дано да не се закучи, че ще викам много.Съответно сега като помпя с крушата хвърчи нафта та се къса. Мам.. мууууИначе видях, че в леглото на трета дюза има нафта и може би оттам взема въздух.

                    Коментар


                      #11
                      Бързам да ти помогна със изваждането на скъсаната част да не направиш по голяма беля.Развиването на тази част няма да те затрудни ако използваш едни специални инструменти предназначени точно за такива проблеми.Лошото е,че съм ги ползвал знам какво представляват,но не знам как се казват.Започвам да ровя в нета и да ги търся.Не се опитвай да разпробиваш да не стане по лошо.Намерих нещо.Казва се ляв конусен инструмент за изваждане на скъсани болтове или също става със ляв метчик за резба.Продължавам да търся за по специално наименование.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        И на мен ми се случи същото.Развих го с плоска отверка.ПОсле си взех същото от една морга зашото то е специално с канал вътре
                        A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                        Punto Sporting 1.9JTD 2003
                        ex. Fiat Marea TD100 1998

                        Коментар


                          #13
                          Ето ги и самите инструменти.Шпилкоизваждачи
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Много ти благодаря Торнадо. Цялата операция беше за 3-4 мин. Сложих обикновено болче и май няма да го махна скоро, защото днес търсих на няколко места, но нямаше.

                            Коментар


                              #15
                              Имах един подобен проблем с една дизелова Киа. Оказа се, че на ГНП-то, във входния щуцер има ситна цедка. Та тя се бе задръстила и след като я почистих, колата започна да си работи нормално. Не съм спец на дизелите, но ако в ГНП-то на фиата има такава (а е много е вероятно) - просто я почисти.

                              Коментар

                              Working...
                              X