Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.9ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа 1.9ТД

    някои знае ли от какво може да губи мощност на ниски и средни обороти.Става въпрос за 1000 до 2000 оборота.Колата е Мареа 1.9ТД100к.с.След тези обороти се изстрелва със страшна скорост.

    #2
    Как я губи тази мощност.Досега управлявал ли си такъв автомобил.При мен от 1800 нагоре ми е мощноста.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Ами докато не се вдигнат малко оборотите след потегляне или смяна на предавката просто не може да се наеме.

      Коментар


        #4
        Нормално е за този мотор. Все пак след 1800-2000 оборота турбото влиза с действие!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          panaiot написа:
          Ами докато не се вдигнат малко оборотите след потегляне или смяна на предавката просто не може да се наеме.
          :D
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            това е така но колата буквално няма сила преди да се задейства турбото

            Коментар


              #7


              panaiot написа:
              това е така но колата буквално няма сила преди да се задейства турбото
              Ми ще е караш в обороти бре пич

              Коментар


                #8
                Re:

                komshiqta написа:
                panaiot написа:
                това е така но колата буквално няма сила преди да се задейства турбото
                Ми ще е караш в обороти бре пич
                Няма смисъл от такива отговори!!!Човека явно има проблем и иска компетентни отговори.Ако питаш мене закарай я в сервиз там да я погледнат.
                >>JDM<<

                Коментар


                  #9
                  Moйта и тя е така.Според мен това е защото като е в тия обороти е като чист дизел не турбодизел със 100 конски сили и 200 нютона въртящ момент :P ,А чистият дизел при 1.9 мотор е около 60 коня 60 коня които са много недостатъчни за тегленето на това тежко купе.Така поне аз си мисля апък може и да и има нещо незнам
                  A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                  Punto Sporting 1.9JTD 2003
                  ex. Fiat Marea TD100 1998

                  Коментар


                    #10
                    ...

                    Коментар


                      #11
                      Турбодупка се казва този проблем и си е болка на всеки турбодизел.Не ми се търси графики на въртящият момент или мощността и оборотите, но си ги има доста из нета.Май съм чел, че последните двигатели на Рено и Тойота се справят успешно с него.Фиат също разбира се... с турбините с променлива геометрия на лопатките, но съм чел и ,че не долюбват "КАЧЕСТВЕНАТА" ни българска нафта!
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #12
                        Ако не се лъжа при ТД 100 макс въртящ момент е при 4000 оборота, а макс мощност при 4200 (по книжки). Това означава, че мощността идва малко късно и в ниски обороти двигателя не работи добре. При по- новите двигатели правят разни врътки да изтеглят максималния въртящ момент в по- ниските обороти и така да постигнат по- добри показатели при потегляне и ускорение.

                        Коментар


                          #13
                          morg написа:
                          Ако не се лъжа при ТД 100 макс въртящ момент е при 4000 оборота, а макс мощност при 4200
                          Определено се лъжеш!!!След 4000об. колата буквално спира и зорлен отива до 4500(не става въпрос за на 1ва скорост)Друг е въпроса при JTD-то!
                          >>JDM<<

                          Коментар


                            #14
                            За да не се говорят глупости, помествам кривите веднъж и за винаги да се престане да се спори за глупости.А и именно да се види, къде е силата на JTD двигателя! По кривата ясно се вижда колко е електронното ограничение на този двигател и какво може при така наречения "чип тунинг".Надявам се вече всички да са доволни.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              колега кой каквото ще да ти говори,колата трябва да се наема плавно и мощно,не ти турбодупки не ти други щуротии.аз карам същата фиатка и имах същия проблем.Безспорнослед 1800 оборота ще чувства истинската тяга на колата но ако подаваш нормално количество газ трябва да се ускорява съвсем равномерно а не да мъчи и после да изхвърча.аз мисля че реших проблема .1 сменяш въздушния филтър редовно-много е важно2 махаш катализатора,но слагаш резонаторно гърне3 свали сондата в резервоара и почисти цедкатапри мене нещата се оправиха така,въпреки че аз смених и разпръсквачи,но опитай без тях.иначе може да има доста причини вкл и помпа.Успех

                              Коментар

                              Working...
                              X