Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Диагностика и рем. на помпи "Делфи" ех "Лукас

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Знам,че се познавате/познаваме от друг форум/и точно за това писах и в темата.Аз лично съм много доволен,за това и писах.Доста си ми далече,колега,иначе щях да дойда при теб,макар че ако се наложи не бих се поколебал.Успех и на двама ви и все така безрезервно да помагате на хората!
    PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
    Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

    Коментар


      #17
      И аз да споделя за един човек който си разбира от работата само,че ни напусна преди няколко години в Търговище и се премести в София за наше съжалене но все пак за колегите от София ще им е от полза.Та човека се казва Галин Генчев и сервиза му се намира на Ботевградско шосе не мога да ви обесня точно къде е щот съм ходил един път при него от как е в София.Ремонтира всички марки дизелови помпи и дюзи а от скоро разбрах от мой роднина,че правел ремонт и комън рейл дюзите бош.Телефона му е 0888-930594 дано да е от полза на колегите тук аз лично ходих миналата година да ми прави помпата на Улиса,лукас електрическа и вече 57 хиляди без проблеми.пп.За колегите от Търговище не си правете помпите при Анатоли и при тоя дето е на трите пилона само чупят нищо не могат освен много да говорят аз лично си изпатих от тоя на пилоните и после едвам я закарах колата до София при Галин

      Коментар


        #18
        колеги дизелджий ще помоля да ми кажете майстор в гр.Бургас за тея "ЛУКАС"-и, че аз едва вчера разбрах, че помпата ми била такъм модел.... и доста проблемен доколкото ми казаха за съжаление когато купувах моята марейка изобщо неподозирах за това...та сега колата работи, но има дразнещи неща...и едни питания : 1. на свободен ход и ниски обороти вдига обороти до около 1300 -1400 и след известно време около минута ги смъква, но после пак т.е. оборотите варират скачат , както сърцето ми при първата ми среща ( е не точно по бавни са ) ; 2. 1000 оборота нормално ли е за дизела ( все пак от скоро карам дизел само от 2 години допреди това бях с бензинки и там бях станал направо майстор..та до 750 оборота си бях направил предната кола и никакви ядове, нито тресеше нито мотора да вибрира); 3. когато подавам газ се чува едно виене ..гледах гледах и ми се струва от ролките т.е. от външната ролка та може ли само едната да сменя; 4. нещо не ми отчита правилно горивомера...може ли да се почисти в "домашни уловия" т.е. от мен..без да наливам пари за нещо такова ако не е толкова сложно разбира се Ще ви бъда благодарен да ме упътите, че нали в тази криза трябва се събират пари за ремонт така на куп..500 - 1000 лв..как се дават и да преценя колко време да я карам в това състояние, ч еми се струва, че и разхода ми качи малко повечко.Благодаря ви предварително.
        "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
        ПАОЛО КУЕЛЬО

        Коментар


          #19
          На предишна кола преди 3 г. съм ползвал Тошко/за"Лукас"/ -пътя за Нефтохим,на разклона за Д.Езерово,вдясно.Не знам дали още е там.
          BRAVA TD100 ELX `98

          Коментар


            #20
            bobis написа:
            На предишна кола преди 3 г. съм ползвал Тошко/за"Лукас"/ -пътя за Нефтохим,на разклона за Д.Езерово,вдясно.Не знам дали още е там.
            да ...намерих го ..благодаря ..... ремонта..... 450 лева ;( ;( ;( ;( мембрана на турбото ..някаква , който трябвало само въздух да има в него, но моята марейка т.е в маркуча де беше като женското сърце всичко имаше и нафта и боклуци , а да и някакъв клапан който е капсолован...пак там до този маркуч е капе от него нафта ...оф почвам да събирам пари
            "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
            ПАОЛО КУЕЛЬО

            Коментар


              #21
              p_dzatara написа:
              bobis написа:
              На предишна кола преди 3 г. съм ползвал Тошко/за"Лукас"/ -пътя за Нефтохим,на разклона за Д.Езерово,вдясно.Не знам дали още е там.
              да ...намерих го ..благодаря ..... ремонта..... 450 лева ;( ;( ;( ;( мембрана на турбото ..някаква , който трябвало само въздух да има в него, но моята марейка т.е в маркуча де беше като женското сърце всичко имаше и нафта и боклуци , а да и някакъв клапан който е капсолован...пак там до този маркуч е капе от него нафта ...оф почвам да събирам пари
              Днес търсих комплект уплътнителни пръстени за такава помпа и да ти кажа честно не е толкова лесно.В комплекта на Карго който се доставя от Косер няма мембраните за въпросната клапа ,а тя е играе голяма роля за работата на двигателя.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                Момчетата в Ямбол ще ти я направят като нова.
                BRAVA TD100 ELX `98

                Коментар


                  #23
                  bobis написа:
                  Момчетата в Ямбол ще ти я направят като нова.
                  Здрасти!!!Чест и почитания!!!Не си наминавал скоро,как е всичко наред ли е?

                  Коментар


                    #24
                    bobis написа:
                    Момчетата в Ямбол ще ти я направят като нова.
                    ако намеря време ..да отскоча до Ямбол...за каква цена говорим..знаеш ли ??? Приблизително разбира се ..за да напрявя простата аритметика, че имам възможност да поръчам от Турция,.....защото за предната кола ..бензинова помпа която в Бургас ми искаха 180 лв..от там ми я донесоха за 45 лв. и си беше съвсем читава...
                    "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
                    ПАОЛО КУЕЛЬО

                    Коментар


                      #25
                      Сега виждам питанката ти,колега.Нямам представа, но пиши на л.с. на specialista и ще разбереш.Успех.
                      BRAVA TD100 ELX `98

                      Коментар


                        #26
                        Здрасти,Ж.Горе долу веднъж месечно идвам в Я-л.Е щом не съм минавал значи- да , пали от четвърт,върви като снаряд и мърка като коте./засега нищо по мотора-247 000/.Оня ден бракувах смачкания ескорт/1,6Д/.За майтап сложих акумулатор и го врътнах-запали на втория оборот,след 2 години под найлона,все едно не е спирал.Жалко за ремонта на помпата но здраве да е .Иначе нямаше да купя Бравата, която /за парите си/ се оказа разкошен автомобил.Успех на сервиза и безаварийно на колегите.
                        BRAVA TD100 ELX `98

                        Коментар


                          #27
                          Колеги не ходете при майстора в с. Стефаново гр. Радомир, носих му помпа от един пасат която беше запушена, бави я 2 седмици след което ми се обади че е готова отидох аз каза че помпата е готова и е добра взе ми 80 лева, но си беше оставил ръцете и искара точно 70 км, 3 дни след което установих че не е почистена хубаво, обадих му се казвам му че не я е направил качествено, той си измиваше рацете като казваше че от нещо се е запушила, но просто няма от какво системата беше почистена резервара свален и измит, филтри нови, и така само изгорях с парите, след това я откарах на друг майстор който ми я направи и ми даде гаранция за работата на колата. В последно време много рекламаци има от човка в стефаново Славе и неговия син.

                          Коментар


                            #28
                            здравейте, колеги,Някой знае ли нещо (пробвал ли е) онези помпаджии в Горубляне в София?Мерси, предварително,

                            Коментар


                              #29
                              От много търсене, накрая аз лично реших да ги тествам тези хорица. Смениха ми: гарнитура, о-пръстени, семеринги - 250 лв. (помпата протече от единия семеринг, впоследствие на стенда е потекла и от друго място, та така). Ще видим като я качат на колата в Ауто Италия дали всичко ще е ток.

                              Коментар

                              Working...
                              X