Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

налягане на дюзите тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Може и да е въздух,но по-скоро е разпръсквач,нали за това отворих темата за налягането на дюзите защото ще ги сменям и искам да знам колко е.Мареата ми прави абсолютли същото.Ходих при 20 майстора.В сряда ще ви кажа с абс. точност дали наистина е от дюза защото ще ги сменя в Пловдив в прехваления сервиз на Лукас.Този ефект го наблюдавам от 2 месеца,ако изтърпите до сряда ще дам инфо и за проблема и за сервиза в Пловдив .Всеки втори майстор ме праща в този сервиз, е сега ще си покаже.

    Коментар


      #17
      Днес вече успях да направя проверка на дюзите, по-точно майстор направи това. Дюзите са тип LRC6705344. На трите работното налягане беше еднакво 145/147bar. Четвъртата беше с налягане около 138bar и човека я разглоби, регулира натиска на пружината и работното налягане се вдигна на 146/148bar. Освен работното налягане разбрах, че се гледа и едно време от 10тина секунди, през което налягането, след избиване на дюзата, не трябва да пада под някаква стойност, но не помня колко беше (стрелката на манометъра не трябва да се изсипва от раз до 0 bar, а това да става бавно). Разпръсквачите работиха перфектно. Наложи се да сменим шлаухите за обратната нафта, защото се бяха втвърдили и при повторно поставяне имаше вероятност да текнат. Интересното, което още видях е че човека имаше отремонтирани 3 помпи Лукас, като двете бяха на Фиат. Каза, че се е специализирал към помпи Лукас. Бях чул преди това, че ги " докарвал".
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #18
        Gugev написа:
        Днес вече успях да направя проверка на дюзите, по-точно майстор направи това. Дюзите са тип LRC6705344. На трите работното налягане беше еднакво 145/147bar. Четвъртата беше с налягане около 138bar и човека я разглоби, регулира натиска на пружината и работното налягане се вдигна на 146/148bar. Освен работното налягане разбрах, че се гледа и едно време от 10тина секунди, през което работното налягане след избиване на дюзата не трябва да пада под някаква стойност, но не помня колко беше (стрелката на манометъра не трябва да се изсипва от раз до 0 bar, а това да става бавно). Разпръсквачите работиха перфектно. Наложи се да сменим шлаухите за обратната нафта, защото се бяха втвърдили и при повторно поставяне има вероятност да текнат. Интересното, което още видях е че човека имаше отремонтирани 3 помпи Лукас, като двете бяха на Фиат. Каза, че се е специализирал към помпи Лукас. Бях чул преди това, че ги " докарвал".
        Колега, дай координати - улица, телефон, име!

        Коментар


          #19
          Gugev написа:
          Днес вече успях да направя проверка на дюзите, по-точно майстор направи това. Дюзите са тип LRC6705344. На трите работното налягане беше еднакво 145/147bar. Четвъртата беше с налягане около 138bar и човека я разглоби, регулира натиска на пружината и работното налягане се вдигна на 146/148bar. Освен работното налягане разбрах, че се гледа и едно време от 10тина секунди, през което работното налягане след избиване на дюзата не трябва да пада под някаква стойност, но не помня колко беше (стрелката на манометъра не трябва да се изсипва от раз до 0 bar, а това да става бавно). Разпръсквачите работиха перфектно. Наложи се да сменим шлаухите за обратната нафта, защото се бяха втвърдили и при повторно поставяне има вероятност да текнат. Интересното, което още видях е че човека имаше отремонтирани 3 помпи Лукас, като двете бяха на Фиат. Каза, че се е специализирал към помпи Лукас. Бях чул преди това, че ги " докарвал".
          Tова при фулдажията дето ми разправяше ли е ?Колко пари ти взима за дюзите и колко пари продаваше помпите,че на един авер му изгоря неговата
          A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
          Punto Sporting 1.9JTD 2003
          ex. Fiat Marea TD100 1998

          Коментар


            #20
            doofiat написа:
            Колега, дай координати - улица, телефон, име!
            Това е в Бургас бре!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #21
              Nino написа:
              doofiat написа:
              Колега, дай координати - улица, телефон, име!
              Това е в Бургас бре!
              Бургас бееее, 4 часа път :D Иначе от Пламен не съм доволен. Началото на март бях на преглед на дюзи и снощи колата не може да спре да прекъсва и сложих добавка и тази сутрин нямаше проблем, но до кога така не знам. Нафтата ми беше само от Еко и миналата седмица в Русе заредих от новата нафта на ОМВ, но не вярвам да е от нея.

              Коментар


                #22
                doofiat написа:
                Бургас бееее, 4 часа път :D
                И повече от половината е магистрала
                A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                Punto Sporting 1.9JTD 2003
                ex. Fiat Marea TD100 1998

                Коментар


                  #23
                  значи бях в пловдив и смених разпръсквачите подложни шайби и маркучи за обр нафта.обръснаха ме с 240 левчета.хората работят добре ,но колата ми не се оправи.Пак прекъсва сутрин за 5 сек.сега дюзите притракват малко но ми лазаха че щели да се оправят след време-не знам дали е така.вече не знам какво да и правя на тази мареа.нека колегата doofiat каже какво става с неговата брава правил ли е нещо и какво.Та с др думи ходенето ми в ъв филибето беше провал.

                  Коментар


                    #24
                    javor68 написа:
                    значи бях в пловдив и смених разпръсквачите подложни шайби и маркучи за обр нафта.обръснаха ме с 240 левчета.хората работят добре ,но колата ми не се оправи.Пак прекъсва сутрин за 5 сек.сега дюзите притракват малко но ми лазаха че щели да се оправят след време-не знам дали е така.вече не знам какво да и правя на тази мареа.нека колегата doofiat каже какво става с неговата брава правил ли е нещо и какво.Та с др думи ходенето ми в ъв филибето беше провал.
                    Как се казва този образ, при който ходи? Да ти кажа много са ти взели за услугата - разпръсквачите са по около 35-40 лв., преглведа на дюзите с демонтаж-монтаж е 40 лв. Маркученцата и шайбите явно са били златни.При мен си продължава прекъсването, но смуче въздух от някъде, защото като като напомпя с гумената круша преди да запаля се оправя. Обаче като си карам и има промяна е ускорението и леко придърпва.Ще те посъветвам да си затегнеш добре горичния филтър, защото при мен едното място където смучеше беше именно уплътнението, но не на филтъра, а на това, на което се навива филтъра.

                    Коментар


                      #25
                      тези дето ходих при тях са прехваления сервиз в пловдив дето половината майстори от софия ме пращат при тях.знаеш ли тая работа май не е от въздух,първия майстор ми каза че това нещо е от помпа и ми описа ефекта точно както ти го описваш,с прекъсването с придръпването и т.н.но каза че за сега не си струва да сеправи това нещо.Този човек не е много известен но явно има солидни познания и опит в ремонта на Лукас.Все се надявах да се оправи от дюзи но не би.Аз приятелю мисля да я оставя засега така въпреки че ме човърка от вътре но вече много парици дадох без никакъв ефект и ми писна.Иначе мареата ми върви като бясна и не се оправя с напомпване на "оная чекия"дето казваше един друг колега.тя прекъсва 5 сек. сутрин и край,след това все едно не е имало нищо.Но ще го хвана,мамка му и ще разкажа на всички защото това прекъсване е много често явление не само при фиата.ако откриеш нещо викай и ти.

                      Коментар

                      Working...
                      X