Здравейте колеги, един приятел ме помоли да пусна тема тук защото се чуди кой от двата дизелови двигателя да предпочете. Колата със сигурност ще е Мареа комби дизел, просто се чуди за двигателите. Моля дайте съвети, като разход, поддръжка, плюсове и минуси на двата вида. Също така ме интересува дали на оригиналното радио с управление на ЦД чейнджър може да се сложи какъвто и да е чейнджър или трябва да е някакъв специален фиатски и има ли окабеляване. Мареата с 2,4 ТД има доста повече екстри от 1,9 ТД. Винаги ли е така (заводски се предлага с по-слабо оборудване) или има и по-багато оборудвани 1,9 -ки. (радиото, абс-а, еър бег-а, 4 ел. стъкла, миячки на фарове и т.н) Благодаря предварително.Ще преместя темата в "Дизели" като оставя линк и в "Консултации".Nino
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea Weekend 1,9 TD или 2,4 TD
Collapse
X
-
Заводски 2.4 е по добре от 1.9 ако имате време отивате в обеля на ломското от лявата страна след 1 бензиностанция има автокъща то те са 2 на 1 паркинг ама на тоя вътрешния имат 2 мареи комби и 1та е 2.4 май хлх другата 1.9елх най малкото ще поразгледате и разпитате ако са още там де тва за преди 1 седмица ги мярках...Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
-
Приятел от Пловдив продава такава 2.4JTD 2000г но не е комби, на 250 000км - самолет, говореше за 6500 с отстъпка до около 6300лв, ако някой се интересува ще го свържа. Май не е много икономична в града, ама това е друга тема. Аз съм за големия мотор!Фиат Брава 1.6 16в 103 к.с.
Fiat Punto 2 1.9 JTD 80 h.p.
Коментар
-
Колеги ,аз също съм за големия мотор,но след това което видях при едни клиенти преди два дена много се замислям,защото се оказва че джоба ще ми дойде много тънък.Та за какво става въпрос - Мареа 2.4 JTD Weekend ,колата е супер , НО проблем със съединителя.И изненада , концепцията е различна от стандартната.Оказа се че нов съединителен диск,притискател и маховик(да правилно четете и маховик, и той се сменя) и аскиален лагер струва ........2000лв.С триста зора(три дена търсене и колко телефон...) намериха втора употреба (много читави) за около 800лв.Това имах в предвид за "тънкия джоб",защото една стандартна процедура се окзава че струва една трета от колата.Струва ми се че не много хора могат да си го позволят.Иначе както казах и аз съм за по-големите мотори(да не говорим че кола под 130-140 коня ,ами...) и повечето коне,ама трябва май да се подбират не само по разхода,че то повечето разходи са други.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Tornado написа:Още един цилиндър в същия кош предполагам за какво иде реч.Ако изуснеш клечка за зъби не пада по ниско от 10см.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
5 цилиндровия мотор е определено за предпочитане, по новия (1999г) е 130 к.с., JTD, стария (до 1998г) 125к.с. чист турбо дизел. Преди седмица в Дупница гледах такава (2000г), комби, масленозелен металик, CD, 4 еърбега, климатроник, 4 ел. стъкла, ел. огледала, отопляеми седалки, (даже май и парктроник има), въобще всички екстри за 6500лв. Принципно съм против дизелите, иначе нямаше да му мисля много.
Коментар
-
ivanko_rs написа:Колеги ,аз също съм за големия мотор,но след това което видях при едни клиенти преди два дена много се замислям,защото се оказва че джоба ще ми дойде много тънък.Та за какво става въпрос - Мареа 2.4 JTD Weekend ,колата е супер , НО проблем със съединителя.И изненада , концепцията е различна от стандартната.Оказа се че нов съединителен диск,притискател и маховик(да правилно четете и маховик, и той се сменя) и аскиален лагер струва ........2000лв.С триста зора(три дена търсене и колко телефон...) намериха втора употреба (много читави) за около 800лв.Това имах в предвид за "тънкия джоб",защото една стандартна процедура се окзава че струва една трета от колата.Струва ми се че не много хора могат да си го позволят.Иначе както казах и аз съм за по-големите мотори(да не говорим че кола под 130-140 коня ,ами...) и повечето коне,ама трябва май да се подбират не само по разхода,че то повечето разходи са други.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Благодаря колеги, моят приятел си взе FIAT Мarea Weekend 2,4 ТD HLX. Вярно е... много върви. Почти колкото мойта (Alfa Romeo 164 TD Super). Направи ми приятно впечатление возията... много е по-мека сравнение с мойта, но пък в завои аз съм по стабилен... доста (май съм с някво спортно окачване). Определено и външния вид помогна за избора, тъй като тези които ги гледахме бяха поочукани, а той държи на външния вид. Всичко си работи даже и климатика... и капачето на касетофона се отваря без допълнителна помощ, само от копчето, а си има и СД ченджър. Очаквайте го скоро с куп въпроси... като гледам и той ще стане абонат във форумчето. Поздрави от Алфа форум-а. Благодаря и ЧАО!FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар