Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea Weekend 1,9 TD или 2,4 TD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Marea Weekend 1,9 TD или 2,4 TD

    Здравейте колеги, един приятел ме помоли да пусна тема тук защото се чуди кой от двата дизелови двигателя да предпочете. Колата със сигурност ще е Мареа комби дизел, просто се чуди за двигателите. Моля дайте съвети, като разход, поддръжка, плюсове и минуси на двата вида. Също така ме интересува дали на оригиналното радио с управление на ЦД чейнджър може да се сложи какъвто и да е чейнджър или трябва да е някакъв специален фиатски и има ли окабеляване. Мареата с 2,4 ТД има доста повече екстри от 1,9 ТД. Винаги ли е така (заводски се предлага с по-слабо оборудване) или има и по-багато оборудвани 1,9 -ки. (радиото, абс-а, еър бег-а, 4 ел. стъкла, миячки на фарове и т.н) Благодаря предварително.Ще преместя темата в "Дизели" като оставя линк и в "Консултации".Nino
    FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
    Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94

    #2
    Заводски 2.4 е по добре от 1.9 ако имате време отивате в обеля на ломското от лявата страна след 1 бензиностанция има автокъща то те са 2 на 1 паркинг ама на тоя вътрешния имат 2 мареи комби и 1та е 2.4 май хлх другата 1.9елх най малкото ще поразгледате и разпитате ако са още там де тва за преди 1 седмица ги мярках...
    Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
    Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
    Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

    Коментар


      #3
      2.4 TD-страхотен мотор, но доста по-скъп за поддръжка.Правил съм тест-драйв на Марея с такъв двигател, нямам думи...!!! Собственикът се оплакваше от по-скъпите консумативи и скъпата смяна на ремъка.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        Още един цилиндър в същия кош предполагам за какво иде реч.Ако изуснеш клечка за зъби не пада по ниско от 10см.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Приятел от Пловдив продава такава 2.4JTD 2000г но не е комби, на 250 000км - самолет, говореше за 6500 с отстъпка до около 6300лв, ако някой се интересува ще го свържа. Май не е много икономична в града, ама това е друга тема. Аз съм за големия мотор!
          Фиат Брава 1.6 16в 103 к.с.
          Fiat Punto 2 1.9 JTD 80 h.p.

          Коментар


            #6
            Колеги ,аз също съм за големия мотор,но след това което видях при едни клиенти преди два дена много се замислям,защото се оказва че джоба ще ми дойде много тънък.Та за какво става въпрос - Мареа 2.4 JTD Weekend ,колата е супер , НО проблем със съединителя.И изненада , концепцията е различна от стандартната.Оказа се че нов съединителен диск,притискател и маховик(да правилно четете и маховик, и той се сменя) и аскиален лагер струва ........2000лв.С триста зора(три дена търсене и колко телефон...) намериха втора употреба (много читави) за около 800лв.Това имах в предвид за "тънкия джоб",защото една стандартна процедура се окзава че струва една трета от колата.Струва ми се че не много хора могат да си го позволят.Иначе както казах и аз съм за по-големите мотори(да не говорим че кола под 130-140 коня ,ами...) и повечето коне,ама трябва май да се подбират не само по разхода,че то повечето разходи са други.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Още един цилиндър в същия кош предполагам за какво иде реч.Ако изуснеш клечка за зъби не пада по ниско от 10см.
              Не само клечка са зъби и по-тежки неща не могат да се намерят, дори под 1.9TD. Иначе един познат я има, голям самолет е. Аз от него се зарибих по Мареите, но по мое време не намерих такава. За резeрвните части не мога нищо да кажа, знам че консумативите са "по-тежки" от тези на 1.9TD, но все пак това е по-голям самолет.
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                #8
                5 цилиндровия мотор е определено за предпочитане, по новия (1999г) е 130 к.с., JTD, стария (до 1998г) 125к.с. чист турбо дизел. Преди седмица в Дупница гледах такава (2000г), комби, масленозелен металик, CD, 4 еърбега, климатроник, 4 ел. стъкла, ел. огледала, отопляеми седалки, (даже май и парктроник има), въобще всички екстри за 6500лв. Принципно съм против дизелите, иначе нямаше да му мисля много.
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  ivanko_rs написа:
                  Колеги ,аз също съм за големия мотор,но след това което видях при едни клиенти преди два дена много се замислям,защото се оказва че джоба ще ми дойде много тънък.Та за какво става въпрос - Мареа 2.4 JTD Weekend ,колата е супер , НО проблем със съединителя.И изненада , концепцията е различна от стандартната.Оказа се че нов съединителен диск,притискател и маховик(да правилно четете и маховик, и той се сменя) и аскиален лагер струва ........2000лв.С триста зора(три дена търсене и колко телефон...) намериха втора употреба (много читави) за около 800лв.Това имах в предвид за "тънкия джоб",защото една стандартна процедура се окзава че струва една трета от колата.Струва ми се че не много хора могат да си го позволят.Иначе както казах и аз съм за по-големите мотори(да не говорим че кола под 130-140 коня ,ами...) и повечето коне,ама трябва май да се подбират не само по разхода,че то повечето разходи са други.
                  Маховика не е задължително да го сменяш. Цена на комплект съеденител (притискател, лагер и феродов диск) - около 370лв. - ВалеоЗа справка на 1.9JTD мотора е с около 100лв по-евтин и пак е по същия начин (демпферните пружини са на маховика)
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря колеги, моят приятел си взе FIAT Мarea Weekend 2,4 ТD HLX. Вярно е... много върви. Почти колкото мойта (Alfa Romeo 164 TD Super). Направи ми приятно впечатление возията... много е по-мека сравнение с мойта, но пък в завои аз съм по стабилен... доста (май съм с някво спортно окачване). Определено и външния вид помогна за избора, тъй като тези които ги гледахме бяха поочукани, а той държи на външния вид. Всичко си работи даже и климатика... и капачето на касетофона се отваря без допълнителна помощ, само от копчето, а си има и СД ченджър. Очаквайте го скоро с куп въпроси... като гледам и той ще стане абонат във форумчето. Поздрави от Алфа форум-а. Благодаря и ЧАО!
                    FIAT Doblo 1,3 mjet 16v '2007
                    Alfa Romeo 164 Super 2,5 TD '94

                    Коментар

                    Working...
                    X