Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко оборота ви развиват 1.9ТД двигателите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    За тоя режим на работа на климатика при тръгване с по-вече газ съм чувал, не съм го пробвал, но още днес ще го тествам-на място и на ход. Иначе с бутона съм симулирал такъв режим (както е на едно ниво и един пръст разстояние от скоростния лост, много е удобно докато сменяш скорости) :D , но пък съм си задавал въпроса - не е ли кофти за компресора?
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    Коментар


      #32
      Снощи успях да направя тест на работата на климатика на място в гаража. Пуснах го на задание 18*, режим - автомат, застанах отпред и наблюдавах малката - вътрешната шайба. Оказа се, че наистина нещата са интересни. Първо след като поработи известно време, започна сам да си изключва/включва компресора, което не бях забелязал до сега, както и вентилатора, което мисля, че всеки е забелязал поне по шума. Второто, което е по-интересно: при плавно подаване на газ компресора остава включен, но достатъчно е съвсем лекичко по-рязко подаване на газ и компресора се изключва от мотора, което твърдеше колегата. Днес ще му проследя работата без включване на режим AUTO.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #33
        Gugev написа:
        Снощи успях да направя тест на работата на климатика на място в гаража. Пуснах го на задание 18*, режим - автомат, застанах отпред и наблюдавах малката - вътрешната шайба. Оказа се, че наистина нещата са интересни. Първо след като поработи известно време, започна сам да си изключва/включва компресора, което не бях забелязал до сега, както и вентилатора, което мисля че всеки е забелязал поне по шума. Второто, което е по-интересно: при плавно подаване на газ компресора остава включен, но достатъчно е съвсем лекичко по-рязко подаване на газ и компресора се изключва от мотора, което твърдеше колегата. Днес ще му проследя работата без включване на режим AUTO.
        Интересни тестове. Сподели резултата и от следващите!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #34


          Gugev написа:
          Снощи успях да направя тест на работата на климатика на място в гаража. Пуснах го на задание 18*, режим - автомат, застанах отпред и наблюдавах малката - вътрешната шайба. Оказа се, че наистина нещата са интересни. Първо след като поработи известно време, започна сам да си изключва/включва компресора, което не бях забелязал до сега, както и вентилатора, което мисля, че всеки е забелязал поне по шума. Второто, което е по-интересно: при плавно подаване на газ компресора остава включен, но достатъчно е съвсем лекичко по-рязко подаване на газ и компресора се изключва от мотора, което твърдеше колегата. Днес ще му проследя работата без включване на режим AUTO.
          колега ти с климатроник ли си ? щото мойто си е климатик само ама наистина и на мен ми стана много интересно като ми каза майстора че така е направен ама хич не ми беше когато гледах че ми спира шайбата и незнаех за какво е да кажеш за тестовете

          Коментар


            #35
            Колега, какво да кажа, вече съм го казвал и то не веднъж, да речем, че съм с климатроник, както всички Мареи. "Разбирачите", както и аз обичам да ги наричам, които обслужиха клима.....ка ми го нарекоха "хибрид м/у климатик и климатроник - автоматичен климатик" и аз съм съгласен с тази класификация, защото си е точно така. В нашия случай нещата според мен са общи и мисля, че те са такива и при бензиновите автомобили и то не само на Fiat, няма логика да са различни. Казах вече - чувал съм такава теза, но не съм се замислил - не му е било времето.Днес направих на място последните наблюдения: режим - LO, положение - 4 на вентилатора. Държането на компресора беше същото, както го описах горе. Акцентирах на следното - плавно вдигах оборотите, но не мога да кажа колко, защото съм пред колата и го правя директно от помпата. При вдигнати обороти, да речем 2000/мин и да форсираш както щеш, компресора остава включен - и то това е идеята, само при ниски обороти лекото форсиране го изключва и облекчава мотора.До тук за мен всичко е така - реално е, но все още малко теоритично. За мен нататък е важно да се приспособя към тоя режим и да не чувствам потеглянето като на "ръчна спирачка", защото когато съм бил на клима..... винаги съм щадил газта и при мен е било същото като при тези, които не го знаят.
            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

            Коментар


              #36


              е поне и от мен нещо да разберете

              Коментар


                #37
                Човек се учил докато е жив.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #38
                  Gugev написа:
                  Човек се учел докато е жив.
                  Ами ако хванете да прочетете тези книжки, които сте си ги свалили, там всичко си е описано, кога и как се изключва климатика.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #39
                    Ами ако хванете да прочетете тези книжки, които сте си ги свалили, там всичко си е описано, кога и как се изключва климатика.
                    Да Бе да, такова безгрижие ни е обхванало, че по цял ден се чудим коя книжка да прочетем. Нашите студентски години ги карахме, без автомобили и четяхме други неща, и затова сега сме във Форума, за да ни се отварят очите от такива като Теб, изпрочели големите книги рано рано.
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #40
                      Gugev написа:
                      Да Бе да, такова безгрижие ни е обхванало, че по цял ден се чудим коя книжка да прочетем. Нашите студентски години ги карахме, без автомобили и четяхме други неща, и затова сега сме във Форума, за да ни се отварят очите от такива като Теб, изпрочели големите книги рано рано.
                      Хайде сега! Не се заяждайте! Разбира се, че който е метнал едно око на pdf файловете ще е наясно, че там има от пиле мляко информация! :D В интерес на истината малко хора си правят трудя да ровят, по-лесно им е да попитат тук. От друга страна обаче това с климатроника не е показано на някоя картинка-човек трябва да се зачете. Затова не мога да виня никого. Но виж... когато попитат как се сваля крушка, или копче някое... обикновено не си правя труда да отговарям. Показно е с картинки за тези, които не знаят english и не си правят труда да четат/гледат pdf-ите. А в тях наистина има страшно ценна инфомация.
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #41
                        Аз на въпрос как се сваля крушка си отговарям с въпрос "Боже колко много мъка има по тоя свят"
                        A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                        Punto Sporting 1.9JTD 2003
                        ex. Fiat Marea TD100 1998

                        Коментар

                        Working...
                        X