Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко оборота ви развиват 1.9ТД двигателите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    С по-вече от 3700/800 об/мин не съм я карал. Отговарям на Vladim на въпроса за климатроника. В градско каране до 2200 об/мин се чувства осезателно включения компресор.
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    Коментар


      #17
      Nino написа:
      Sven написа:
      И аз така докато свикна с дизела, в началото не ми харсваше и си мислех, че колата не върви . При мен климатика не оказва влияние, обаче се осеща като загрее до 90 градуса и се включат перките. Незнам дали интеркулера тогава се вкл. или работи посточнно (не се смейте) ,но смуче много яко и охлажда за някакви секунди.Между другото интеркулера за какво е, за студения въздух за турбото или?
      За смях си е! Интеркулерът не е нищо повече от един радиатор, предназначението на когото е да охлажда въздуха постъпващ в турбото.По-студен въздух, по-голямо количество постъпващо в турбото.Това е, друго няма!
      Тогава и аз да поправя - да охлажда въздуха излизащ от турбото
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        Gugev написа:
        С по-вече от 3700/800 об/мин не съм я карал. Отговарям на Vladim на въпроса за климатроника. В градско каране до 2200 об/мин се чувства осезателно включения компресор.
        Мерси за мнението!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #19
          Vladim написа:
          Gugev написа:
          С по-вече от 3700/800 об/мин не съм я карал. Отговарям на Vladim на въпроса за климатроника. В градско каране до 2200 об/мин се чувства осезателно включения компресор.
          Мерси за мнението!
          Примен изобщо не се чува няма значение на какви обороти съм дори и спрял не се чува.Но като тръгвам с включен компресор все едно тръгвам на ръчна
          A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
          Punto Sporting 1.9JTD 2003
          ex. Fiat Marea TD100 1998

          Коментар


            #20
            и на мен ми е гаснала на клима - много се чувстваи при мен глъхне след 4000 оборота, но не зная дали е до 4300 - ще пробвам
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #21
              Vladim написа:
              rollin написа:
              Благодаря Vladim точно това ме интересуваше кратко и ясно......ми така е докато свикна на дизел......
              Свикването отнема доста време. Първо защото колата е дизелова и второ заради турбото... На мен ми отне два-три месеца докато и свикна. А я да те питам-имаш ли климатик/климатроник? При мен моторът се натоварва доста, когато работи компресора на климатроника... Осезаемо се усеща при движение в града. Случвало ми се е колата да ми гасне при тръгване.
              Да имам климатроник и като го пусна(днес беше за сефте) се усети загуба на мощност.Но карах на дълго разстояние и не съм пробвал да видя как е градско
              >>JDM<<

              Коментар


                #22
                BEX---GT---TDi написа:
                и на мен ми е гаснала на клима - много се чувстваи при мен глъхне след 4000 оборота, но не зная дали е до 4300 - ще пробвам
                Е... това е примерно. Като карам с такива обороти работата ми е да гледам в пътя, а не оборотомера! Успокоих се, че не само при мен се спъва доста мотора при включен климатик! :D Странно е, че мотор с 200Nm въртящ момент се тормози от един компресор...
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  наистина е странно, а при мен е много неприятно, защото, кожения салон, с който толкова се гордея, ако карам без клима лятото, трябва да си нося по два чифта дрехи и сега се чудя какво да правя - мисля или някаква кърпяа да си слагам, или нещо втора седалка да си взимам и да я сменям с гумите
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #24
                    Днес я пробвах колко върви 180 и изключи....имам чувството че скоростите и са много къси .......georgid ти да имаш нещо общо с БГ-аудио или се бърмам
                    >>JDM<<

                    Коментар


                      #25
                      [quote="rollin"]Днес я пробвах колко върви 180 и изключи....имам чувството че скоростите и са много къси това на колко оборота е ?
                      Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                      Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                      Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                      Коментар


                        #26
                        [quote="nasty"]
                        rollin написа:
                        Днес я пробвах колко върви 180 и изключи....имам чувството че скоростите и са много къси това на колко оборота е ?
                        точно 4100об.
                        >>JDM<<

                        Коментар


                          #27
                          rollin написа:
                          .......georgid ти да имаш нещо общо с БГ-аудио или се бърмам
                          Зависи Какво имаш предвид
                          A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                          Punto Sporting 1.9JTD 2003
                          ex. Fiat Marea TD100 1998

                          Коментар


                            #28


                            аз нямам обортомер и немога да видя клко са ама съм го карал мойто с 180 от стара загора до пловдив , а като стана въпрос за климатика поне моя е така де като тръгвам на първа и ми трябва по бързо изтегляне давам рязко газ за да изключи и се изтрелвам P.S.да ви разкажа и за климатика понеже РАЗБИРАЧИТЕ в динекспрес много знаят , отидох да си сменям пистовия ремък (и поради други причини отидох там ама както и да е) и ония вика дай малко газ и пусни климатици фарове да го натовариш. И аз давам газ и той ми вика абе климатика работи ли ти - викам ДА вътре е студено - ми що ти спира шайбата на климатика ?! и аз се опулих Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 и викам я да видя дава той газ и спира шайбата и викам ЕБААААСИ ....... и ми вика иди в другия сервиз там ги оправяме викам айде нема нужда ..... та като се стопли отидох при един майстор и той ме светна по тоя въпрос когато даваш рязко газ вътрешната шайба на климатика изкача и изключва за да може да не натоварва двигателя при по бърз старт . (естествено ако тръгваш бавно няма да изключи) и като задържи някви обороти прави ЩТРАК шайбата се пребира и почва да си работи всичко нормално на мойто браво 1.9 тд 75 е така направено гледах на братчед ми на типото там не е така ама неговото е бензин . ако някой му се занимава погледнете и ваще дали са така да видим

                            Коментар


                              #29
                              Я, това е интересно! На моето Типо би седяла добре една такава добавка, ако може да се пригоди!Подсетете ме на следващата среща да го пробваме това!
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар


                                #30


                                GTipo написа:
                                Я, това е интересно! На моето Типо би седяла добре една такава добавка, ако може да се пригоди!Подсетете ме на следващата среща да го пробваме това!
                                на братчеда е точно 1.6 i.e типото но не изключва шайбата

                                Коментар

                                Working...
                                X