Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Моля за съвет

    Колеги моля за помощ. Ще купувам Мареа или Брава (вероятно 100ТД) та търся съвет относно слабите места на тези автомобили. То нали знаете всеки модел си има такива местенца и би било хубаво човек да знае къде да гледа.П.С. Ако не намеря читав дизел ще мина на бензин - 1.6 16в.Когато пишеше постта, можеше да прочетеш точно пет изречения написани на ясен български език.Моля те озаглави темата информативно.За 100 TD има писано доста в раздела "Дизели".Nino

    #2
    Кoлега, имам твърде малък личен опит с итлианските дизели. От две седмици карам Марея 105 jtd. засега впечатленията ми са положителни. Като обобщя опита на колегите, излиза, че много сериозни проблеми май няма. Обърни внимание на съветите в раздела " Какво да гледаме при покупка на дизелов автомобил". Задължително отиди на диагностика преид да купиш колата. Пожелавам ти успех!Р.
    Тойота Приус

    Коментар


      #3
      Аз съм от Варна и честно казано оказионите са далечко от сервизите, а до там без номера - здраво могат да ме опържат полицаите.Вчера обиколих оказионите и не можах да си харесам Брава или Мареа нямаше такива които да изглеждат читави - направо съм удивен при толкова много коли.Това JTD 105к.с. коя година е и за колко го взе ако не е таина?

      Коментар


        #4
        Моята Марея беше обявена за 5800, но с пазарене я смъкнах на 5500. Година - 2000 (проверено в е-пер по VIN). Като дигнеш капака, има една алуминиево правоъгълниче, от което си записваш VIN-а и после го проверяваш дали съответства на инфото, което ти дава търговецът. Понякога се получават разлики - в годината на п-во, в мощността. И моята МАрея не може да мине за читава - има външни дефекти -- удари от градушка, а и задния капак е ударен и леко хлътнал. Левия заден калник е с олюпеня боя, десният е одран. Изобщо, за да стане хубава, са необходоми поне 1000 лв. Според Киро Алфата (известен в средите на фиатаджии и алфисти майстор) колата като двигател е добра. Защо не направиш така : харесваш си нещо на първо четене, водиш си майстор или човек, който е патил и разбира и ако той я хареса, се разбираш със собственика на оказиона/автокъщата да поемеш транзитните номера - 50лв май - и тогава я караш на диагностика. Ако се окаже не добра, я зарязваш, като трябва си убеден, че си спестил примерно 6000 - 50 лв. Ако се окаже добра, това си е разход, който така или иначе се прави. Нямаш ли някой познат с платформа, на която да я качите ?Р
        Тойота Приус

        Коментар

        Working...
        X