Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.9TD климатик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    не знам доколко може да се има доверие на тези майстори, това е...аз досега както казах не съм имал кола с турбо и затова не знам как трябва да работи... не че имам някакви оплаквания, просто за собствено успокоение искам да го проверя...но ако няма и други предложения, някой хубав ден ще отида да го проверят...Благодаря ти много за подробното инфо!
    ФИАТ ТЕМПРА 1.9TD

    Коментар


      #17
      Oтиди в АУТОИТАЛИЯ .Намират се на 200-300м след карулката за Панчерево.Аз ходих на диагностика(50лв) при тях и съм много доволен.
      Fiat Marea 1.9 td

      Коментар


        #18
        Колеги, нека и аз да кажа каквото знам за турбото на дизелите.Имам Пунто 1.7 TD и Мареа 1.9JTD 105 кончета.Турбината постоянно се върти, но при определени обороти започва да има "осезателен" ефект върху вървежа на колата. При Пунтото това са обороти 2700-2800. Тогава прави номиналното налягане в постъпващия въздух - наричан още "студения въздух". Турбината не прави кой знае какво налягане (0.9 бара) и за това включването и не много осезателно както при VW, където налягането е 1.2 бара.Кой е топлия въздух ли - това са изгорелите газове.Това усещане като "включването" на турбината и се нарича турбо дупка - т.е. преди включването колата е бавна и мудна и след това отлита. При големите двигатели , тези над 2.2 няма турбо дупка. При тях турбината се включва още на около 1200 оборота. Някой успяват да направят по-малки двигатели без турбо дупка.Типичен пример са JTD 100,105,110 коня, а също така и MultiJet 100 коня.Друго характерно нещо за двигателите без турбо дупка е, че въртящия момент е свален много ниско. Конкретен пример JTD 105 - 200Nm при 1500rpm.Само за сравнение Common Raila-a на VW е на 1800 оборота и има дупка, при Опел, ако не греша!!!!, е на 2000 оборота.Тук,при липсата на дупка, е възможно да се получи заблудата, че турбината не работи или че този двигател не е с тази мощност. Не се бъркайте !По повод ремонта на 1 турбина - честно казано трудна работа е. Все пак тия джунджурии вътре се въртят понякога с до 100 000 оборота!!! Единствената турбина, която се ремонтирва успешно е G компресора.Относно РеалТурбо - на полето на леките коли не знам как се представят - разбирам че не блестят. Имал съм си работа с тях на ниво големи двигатели - над 4 литра над 200 коня. Там опредлено са най-добри за в България. Ако някой може да направи нещо - то това са те.
        Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

        Коментар


          #19
          Ела да ти покажа турбо-дупка на 2600-2700 оборота на моето JTD.

          Коментар


            #20
            Тва е друго, тва не е турбо дупка. В старите теми колегата BO го беше обяснил защо така става там.

            Коментар

            Working...
            X