Пичове, да не бъркате нещо,изказвам предположения, може и аз да бъркам, но на 1.9TD помпата си е чисто механична.Сигурни ли сте, че компютърът може да си говори с нея?! При JTD моторите и тези като на моето Пунто 1.9d / Добло 1.9d,new Палио 1.9d/ да, но при 1.9TD, едва ли! Мисля, че пак авансаторът който смениха прави проблеми.Иди при Явор във Вантотрейд![/quote]Nino, помпата на 1.9TD е с електронно управление ! На дъното и има една електронна плояка доста голяма (добре се вижда). Отгоре върху вилката за подаване на газ има закачен един потенциметър ,който дава информация на контролера (КОМПА) .Така, че ГНП-то и контролера си комуникират доста интензивно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Умната дюза свети и голям пушек излиза след ремонт
Collapse
X
-
doofiat написа:Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
Коментар
-
masterkar написа:doofiat написа:Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
Коментар
-
hit-ko написа:Първото което ти препоръчвам и можеш да го направиш сам е да провериш целия въздухопровод, дали не се запушва от нещо, понеже когато е на празен ход консумира малко въздух, но като се натовари му трябва дебит!Останалите верии съм ти ги обяснил на отговор с сайта ми!
Коментар
-
doofiat написа:hit-ko написа:Първото което ти препоръчвам и можеш да го направиш сам е да провериш целия въздухопровод, дали не се запушва от нещо, понеже когато е на празен ход консумира малко въздух, но като се натовари му трябва дебит!Останалите верии съм ти ги обяснил на отговор с сайта ми!
Коментар
-
doofiat написа:По-добри познати от майка ми и баща ми в Ямбол нямам Как се стига до Ямбол обаче с кола с такъв проблем - това са 320 км.A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Коментар
-
doofiat написа:masterkar написа:doofiat написа:Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
Коментар
-
doofiat написа:Служила ми е вярно 40 000 км - не мога да постъпя така с нея :DA3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Коментар
-
тъй тъй......дано понеделник да ти намерят малкия дявол дето прави мизерии, и да си тръгнеш със малкия изстребител, а вечерта да се почерпите подобаващо :D :D :D :DСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
besnija написа:Nino, помпата на 1.9TD е с електронно управление ! На дъното и има една електронна плояка доста голяма (добре се вижда). Отгоре върху вилката за подаване на газ има закачен един потенциметър ,който дава информация на контролера (КОМПА) .Така, че ГНП-то и контролера си комуникират доста интензивноI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:besnija написа:Nino, помпата на 1.9TD е с електронно управление ! На дъното и има една електронна плояка доста голяма (добре се вижда). Отгоре върху вилката за подаване на газ има закачен един потенциметър ,който дава информация на контролера (КОМПА) .Така, че ГНП-то и контролера си комуникират доста интензивноLancia Kappa 2.0 20V
БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!
Коментар
-
besnija написа:Колега Esper, има достатъчно информация по този въпрос във форума прочетия за да се образоваш малко. И ако все пак си "Тома Неверни" вземи изключи буксата от "компа" и виж по какъв "извънземен" начин работи двигателя.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Какво се случи днес :D :Във Вантотрейд наистина са добри. Тази сутрин там ми поставиха диагноза изгоряла умна/ел. дюза.Въртях телефони и разбрах, че нова е между 550-600 лв.Сетихме се с Nino, че един пич от Перник продаваше на части двигател ТД 100. Звъннах му и той каза, че има и я дава за 150 лв. На собствен ход колата стигна до Перник и там сменихме ел. дюзата. След смяната колата не пушеше на всеки 3-4 мин. и не губеше мощност. Стигна си обратно до София, ходих смених й гумите (три от джантите бяха криви и й ги изправиха), заведох я на автомивка и сега грее. Но дали само тя грее, а :D Разбрах и как е изгоряла дюзата - при първото поставяне на главата, майсторът си оставил ръцете и в първи цилиндър се е случило нещо, което е предизвикало изгаряне на дюзата. След като разбрах тази истина подходих философски върху нещата и решиш да си спестя разправии с някой хора - и без това се отрових тия три седмици от ядове.Искам да благодаря на всеки един от вас. Вие сте супер колеги! Благодаря!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар