Добре де какво общо има шлайфането на главата и смяна на сегменти с т.нар. умна дюза?Взех си колата тази вечер и тази лампа присветваше от време на време и след 5 мин. работа на двигателя (независимо дали се движи или не) започваше едно яко пушене отзад, а кола рязко си намяляваше мощността. Загасих я веднага и пак я запалих и нямаше нищо и пак си продължих да я карам и познайте - на 5-тата минута пак пушек и липса на мощност. Загасих и пак се оправи. Датчика на дюзата присветваше.Закарах я в един сервиз и там ми откриха и теч на масло, но той не е свързан с пушенето. Маслото се стича от съединителя. Тоя в сервиза ми каза, че имало някакъв семеринг на коляновия вал, който може би е износен. Обадих се на Киро-Алфата и той вика докарай ми я при сервиза. Закарах я и утре ще я гледа. Киро много ми се извинява за станалото, но на мен взе да ми писва от тази кола.Иначе пък колата си работеше много добре, но до всяка 4-5-та минута.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Умната дюза свети и голям пушек излиза след ремонт
Collapse
X
-
doofiat много е лошо това, което чувам. Съжалявам, че имаш такива проблеми. И на мен ми беше писнало от тая кола. Първо скоростите ми се прецакаха, после жила хиляда смених, после загряване, счупено предно стъкло, накладки задни, какво ли не беше. Сега се чудя какво ли още ще излезе. Хубава кола е Bravo-то, но честно казано нищо добро не съм видял то нея. Нека не се сърдят колегите, но е истина. Искрено се надявам да си оправиш проблема веднъж и завинаги.Fiat Bravo SX 1.6 16V
-
Кофти - колата явно трупа грешки и влиза в авариен режим - затова губи мощност.Най-вероятно някой датчик не е вързан като хората (или въобще са забравили да го вържат). Поне аз така си мисля и скоро ще се реши проблема. Това с маслото е кофти, но течът може и да е от скоростите. (лесно се вижда дали е моторно масло). Ако е от тях - не е болка за умиране, така и так ще сменяш съединител и много лесно се сменя лагера и семеринга на скоростната кутия.За това си мисля, че проблемите ще се решат бързо и с малко пари.
Коментар
-
Не, ако е спукан блока по-скоро вода трябва да капе.Според мен е от семеринга на КВ, но пак е лошо защото ако е от страната на скоростите трябва де се свалят, тъкмо ще го съчетаеш със смяната на съединителя.Горивен филтър, нали скоро го сменя. .. сондата в резервоара? С много лоши горива трябва да си я карал, което не вярвам!Имало да става, станало.. техника, какво да правим!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Абе смяната не съединител е трудна в домашни условия, но аз смених вече един и ми излезна 268лв всичко.1. Съединител Валео комплект 260лв.2. Семеринги на полуоските.А на марета ми го смениха майстори и ми излезна 470.1. Съединител Валео комплект 250лв (стария се оказа че може да искара поне още 30000) 2. Работа 120лв.Проблема си остана - боксуване и т.н.3. С помоща на Еньо се оказа, че е жило а не съединител. Ново - 100лв.(оригинално )никога не си зимайте ефтино жило.
Коментар
-
1115 написа:Кофти - колата явно трупа грешки и влиза в авариен режим - затова губи мощност.....Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
За съжаление така е стара кола чупи се, после кви са ни хубави моргите дето караме.......... все пак проблема наистина е странен. За семеринга, най-вероятно е този на кол. вал, което хич не е добре, и няй вероятно ще се свалят скоростите (все пак какво е маслото дето тече -двигателно или трансмисионно, нали знаеш от скоростите мирише на чесън, другото не, то на салатка ) ако семеринга е същия като на Темпрата схте ти подаря един. За дюзите работата е много странна, все пак системата не е много сложна, провери филтъра, да няма вода или въздух, и да засмуква и ако всичко е наред и ГНП няма проблеми трябва да си бачка. Може би една проверка на всичко отначало, в смисъл за въздух в системата дали е пристегнато навсякъде и така. не е лесно да се открие. На старото рено май имаше едни дифтунги(като шайби които се слагат преди да се навие дюзата) един ден като ги тествах дюзите и съм объркал 2 да ги сложа наобратно и колата правеше подобни магарии (незнам дали ги има и при фиат)ама ме съмнява че по някое време просто засмуква въздух и дюзите спират да работят като хората, което може да се получи ако има въздух във филтъра примерно.Оф честно казано съм запознат с общия случай на дизеловия мотор, с фиат дизел не съм се борил.иначе да ти пожелая търпение и успех и да пишеш какво е излязлоп.с.пък ако съединителя си е наред за какво да го сменяшСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
rustson написа:1115 написа:Кофти - колата явно трупа грешки и влиза в авариен режим - затова губи мощност.....SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:rustson написа:1115 написа:Кофти - колата явно трупа грешки и влиза в авариен режим - затова губи мощност.....Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар