Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Умната дюза свети и голям пушек излиза след ремонт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Умната дюза свети и голям пушек излиза след ремонт

    Добре де какво общо има шлайфането на главата и смяна на сегменти с т.нар. умна дюза?Взех си колата тази вечер и тази лампа присветваше от време на време и след 5 мин. работа на двигателя (независимо дали се движи или не) започваше едно яко пушене отзад, а кола рязко си намяляваше мощността. Загасих я веднага и пак я запалих и нямаше нищо и пак си продължих да я карам и познайте - на 5-тата минута пак пушек и липса на мощност. Загасих и пак се оправи. Датчика на дюзата присветваше.Закарах я в един сервиз и там ми откриха и теч на масло, но той не е свързан с пушенето. Маслото се стича от съединителя. Тоя в сервиза ми каза, че имало някакъв семеринг на коляновия вал, който може би е износен. Обадих се на Киро-Алфата и той вика докарай ми я при сервиза. Закарах я и утре ще я гледа. Киро много ми се извинява за станалото, но на мен взе да ми писва от тази кола.Иначе пък колата си работеше много добре, но до всяка 4-5-та минута.

    #2
    doofiat много е лошо това, което чувам. Съжалявам, че имаш такива проблеми. И на мен ми беше писнало от тая кола. Първо скоростите ми се прецакаха, после жила хиляда смених, после загряване, счупено предно стъкло, накладки задни, какво ли не беше. Сега се чудя какво ли още ще излезе. Хубава кола е Bravo-то, но честно казано нищо добро не съм видял то нея. Нека не се сърдят колегите, но е истина. Искрено се надявам да си оправиш проблема веднъж и завинаги.
    Fiat Bravo SX 1.6 16V

    Коментар


      #3
      Абе човек, що не врътенш един телефон на Бобо, вижте се наживо да ти каже за кво става дума?
      Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

      Коментар


        #4
        Кофти - колата явно трупа грешки и влиза в авариен режим - затова губи мощност.Най-вероятно някой датчик не е вързан като хората (или въобще са забравили да го вържат). Поне аз така си мисля и скоро ще се реши проблема. Това с маслото е кофти, но течът може и да е от скоростите. (лесно се вижда дали е моторно масло). Ако е от тях - не е болка за умиране, така и так ще сменяш съединител и много лесно се сменя лагера и семеринга на скоростната кутия.За това си мисля, че проблемите ще се решат бързо и с малко пари.

        Коментар


          #5
          Ей, мама му стара много съжалявам...баси, правете си сметка щом с този сравнително прост мотор имат проблеми нашенските майстори, какво става с още по-модерните коли.Още един път много съжалявам и ако този не се справи ще я караме във Велинград май!!!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Колеги, цяла нощ го мисля и сега пак не ми дава мира тоя проблем.Какво ли не си мислих: като започна от това дали не е спукан блока, че да капе масло и стигна до смяна на някой скъп датчик или изгорял компютър.Дали пък не е проблема с пушенето от запушен горивен филтър или запушена сонда?

            Коментар


              #7
              Не, ако е спукан блока по-скоро вода трябва да капе.Според мен е от семеринга на КВ, но пак е лошо защото ако е от страната на скоростите трябва де се свалят, тъкмо ще го съчетаеш със смяната на съединителя.Горивен филтър, нали скоро го сменя. .. сондата в резервоара? С много лоши горива трябва да си я карал, което не вярвам!Имало да става, станало.. техника, какво да правим!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Нямам пари за съединител т.е. имам, но не и за съединител. Снощи минах с колата около 10 км. и нямаше проблеми със скоростите и съединителя.П.С. Сега като се замисля ще е добре да се смени съединителя, но...

                Коментар


                  #9
                  Абе смяната не съединител е трудна в домашни условия, но аз смених вече един и ми излезна 268лв всичко.1. Съединител Валео комплект 260лв.2. Семеринги на полуоските.А на марета ми го смениха майстори и ми излезна 470.1. Съединител Валео комплект 250лв (стария се оказа че може да искара поне още 30000) 2. Работа 120лв.Проблема си остана - боксуване и т.н.3. С помоща на Еньо се оказа, че е жило а не съединител. Ново - 100лв.(оригинално )никога не си зимайте ефтино жило.

                  Коментар


                    #10
                    1115 написа:
                    Кофти - колата явно трупа грешки и влиза в авариен режим - затова губи мощност.....
                    Това е проблема с пушенето! Като натрупа грешки компа и влиза в авариен режим на работа със супер форсиран двигател и супер намалена мощност! Това е само да стигнеш до сервиза... там правят диагностика и както е казал колегата се вижда кой датчик е прецакан! Според мен е това проблема и специалисти професори от Русенския Университет са ми обяснявали за това! Толкова силно се форсира мотора че от ауспуха отзад направо се разтопявал асфалта!Направи и една диагностика то ще си каже какво го боли! А за съединителя ако не ти е МНОГО твърд не го сменяй!
                    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #11
                      За съжаление така е стара кола чупи се, после кви са ни хубави моргите дето караме.......... все пак проблема наистина е странен. За семеринга, най-вероятно е този на кол. вал, което хич не е добре, и няй вероятно ще се свалят скоростите (все пак какво е маслото дето тече -двигателно или трансмисионно, нали знаеш от скоростите мирише на чесън, другото не, то на салатка ) ако семеринга е същия като на Темпрата схте ти подаря един. За дюзите работата е много странна, все пак системата не е много сложна, провери филтъра, да няма вода или въздух, и да засмуква и ако всичко е наред и ГНП няма проблеми трябва да си бачка. Може би една проверка на всичко отначало, в смисъл за въздух в системата дали е пристегнато навсякъде и така. не е лесно да се открие. На старото рено май имаше едни дифтунги(като шайби които се слагат преди да се навие дюзата) един ден като ги тествах дюзите и съм объркал 2 да ги сложа наобратно и колата правеше подобни магарии (незнам дали ги има и при фиат)ама ме съмнява че по някое време просто засмуква въздух и дюзите спират да работят като хората, което може да се получи ако има въздух във филтъра примерно.Оф честно казано съм запознат с общия случай на дизеловия мотор, с фиат дизел не съм се борил.иначе да ти пожелая търпение и успех и да пишеш какво е излязлоп.с.пък ако съединителя си е наред за какво да го сменяш
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #12
                        rustson написа:
                        1115 написа:
                        Кофти - колата явно трупа грешки и влиза в авариен режим - затова губи мощност.....
                        Това е проблема с пушенето! Като натрупа грешки компа и влиза в авариен режим на работа със супер форсиран двигател и супер намалена мощност! Това е само да стигнеш до сервиза... там правят диагностика и както е казал колегата се вижда кой датчик е прецакан! Според мен е това проблема и специалисти професори от Русенския Университет са ми обяснявали за това! Толкова силно се форсира мотора че от ауспуха отзад направо се разтопявал асфалта!Направи и една диагностика то ще си каже какво го боли! А за съединителя ако не ти е МНОГО твърд не го сменяй!
                        Пичове, да не бъркате нещо,изказвам предположения, може и аз да бъркам, но на 1.9TD помпата си е чисто механична.Сигурни ли сте, че компютърът може да си говори с нея?! При JTD моторите и тези като на моето Пунто 1.9d / Добло 1.9d,new Палио 1.9d/ да, но при 1.9TD, едва ли! Мисля, че пак авансаторът който смениха прави проблеми.Иди при Явор във Вантотрейд!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #13
                          Nino написа:
                          rustson написа:
                          1115 написа:
                          Кофти - колата явно трупа грешки и влиза в авариен режим - затова губи мощност.....
                          Това е проблема с пушенето! Като натрупа грешки компа и влиза в авариен режим на работа със супер форсиран двигател и супер намалена мощност! Това е само да стигнеш до сервиза... там правят диагностика и както е казал колегата се вижда кой датчик е прецакан! Според мен е това проблема и специалисти професори от Русенския Университет са ми обяснявали за това! Толкова силно се форсира мотора че от ауспуха отзад направо се разтопявал асфалта!Направи и една диагностика то ще си каже какво го боли! А за съединителя ако не ти е МНОГО твърд не го сменяй!
                          Пичове, да не бъркате нещо,изказвам предположения, може и аз да бъркам, но на 1.9TD помпата си е чисто механична.Сигурни ли сте, че компютърът може да си говори с нея?! При JTD моторите и тези като на моето Пунто 1.9d / Добло 1.9d,new Палио 1.9d/ да, но при 1.9TD, едва ли!
                          Ох замисли ме! може и да си прав да се изкаже по-компетентен но все си мисля че няма начин да не си говорят компа и помпата! И все пак такъв пуше ще се регистрира по някакъв начин от компа ....
                          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            Говорих с Киро-Алфата и той каза, че ще оправи теча уж не бил сериозен ремонта. Щял съм да си карам колата тази вечер. Да обаче колата на всеки 4-5 мин. запушва като комин.Киро не може да направи диагностика. Затова и пуснах друга тема.

                            Коментар


                              #15
                              за диагностиката ако зачакаш 2-3 дни може и да уредим нещо,стига един пич да се прибере

                              Коментар

                              Working...
                              X