Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Умната дюза свети и голям пушек излиза след ремонт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Пичове, да не бъркате нещо,изказвам предположения, може и аз да бъркам, но на 1.9TD помпата си е чисто механична.Сигурни ли сте, че компютърът може да си говори с нея?! При JTD моторите и тези като на моето Пунто 1.9d / Добло 1.9d,new Палио 1.9d/ да, но при 1.9TD, едва ли! Мисля, че пак авансаторът който смениха прави проблеми.Иди при Явор във Вантотрейд![/quote]Nino, помпата на 1.9TD е с електронно управление ! На дъното и има една електронна плояка доста голяма (добре се вижда). Отгоре върху вилката за подаване на газ има закачен един потенциметър ,който дава информация на контролера (КОМПА) .Така, че ГНП-то и контролера си комуникират доста интензивно
    Lancia Kappa 2.0 20V
    БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

    Коментар


      #32
      doofiat написа:
      Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
      Е не можа ли да изчакаш до понеделник, та я остави в Италсервиз ! Ядосах се като го прочетох! Всъщност ти и съчувствам за проблемите - дано все пак се решат скоро!
      BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
      Среден разход на газ

      Коментар


        #33
        masterkar написа:
        doofiat написа:
        Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
        Е не можа ли да изчакаш до понеделник, та я остави в Италсервиз ! Ядосах се като го прочетох! Всъщност ти и съчувствам за проблемите - дано все пак се решат скоро!
        Колега, ами къде да я оставя до понеделник? На някоя улица, където да не я намеря ли в понеделник?! Знаеш ли как съм я докарал от Горна баня до сервизите около 4-ти километър?! Предпочетох да стои Итала и в понеделник ще я взема и ще я закарам до Ванто, че е доста по-близко отколкото Горна баня :D

        Коментар


          #34
          hit-ko написа:
          Първото което ти препоръчвам и можеш да го направиш сам е да провериш целия въздухопровод, дали не се запушва от нещо, понеже когато е на празен ход консумира малко въздух, но като се натовари му трябва дебит!Останалите верии съм ти ги обяснил на отговор с сайта ми!
          Благодаря ти hit-ko! Надяваме се по-често да посещаваш нашия форум :DЕто целия отговор на hit-ko на сайта му:Първото което ти препоръчвам и можеш да го направиш сам е да провериш целия въздухопровод, дали не се запушва от нещо, понеже когато е на празен ход консумира малко въздух, но като се натовари му трябва дебит!Същия проблем се получава от некоректна работа на клапана-авансатор или връзката към него, щом си работи нормално само на празен ход!Аз, не разбрах обаче, прави ли същия проблем ако я задържиш на определени обороти на място или не?Друга причина може да бъде дебитомера, който се хваща на компютър само когато е тотално дефектирал!И трето - датчика на дюзата на първи цилиндър - там задължително ще ти свети лампата с инжектораВсичко това обаче са предположения и случаи от практиката при подобен проблем и едва ли някой може да ти посочи конкретната причина дистанционно, всичко опира до това някой компетентен да я погледне, да каже това е , и като го смени да реши проблема!

          Коментар


            #35
            doofiat написа:
            hit-ko написа:
            Първото което ти препоръчвам и можеш да го направиш сам е да провериш целия въздухопровод, дали не се запушва от нещо, понеже когато е на празен ход консумира малко въздух, но като се натовари му трябва дебит!Останалите верии съм ти ги обяснил на отговор с сайта ми!
            Благодаря ти hit-ko! Надяваме се по-често да посещаваш нашия форум :DЕто целия отговор на hit-ko на сайта му:Първото което ти препоръчвам и можеш да го направиш сам е да провериш целия въздухопровод, дали не се запушва от нещо, понеже когато е на празен ход консумира малко въздух, но като се натовари му трябва дебит!Същия проблем се получава от некоректна работа на клапана-авансатор или връзката към него, щом си работи нормално само на празен ход!Аз, не разбрах обаче, прави ли същия проблем ако я задържиш на определени обороти на място или не?Друга причина може да бъде дебитомера, който се хваща на компютър само когато е тотално дефектирал!И трето - датчика на дюзата на първи цилиндър - там задължително ще ти свети лампата с инжектораВсичко това обаче са предположения и случаи от практиката при подобен проблем и едва ли някой може да ти посочи конкретната причина дистанционно, всичко опира до това някой компетентен да я погледне, да каже това е , и като го смени да реши проблема!
            Направо ако питаш мен търси някой познат от Ямбол да му отидеш на гости ...

            Коментар


              #36
              По-добри познати от майка ми и баща ми в Ямбол нямам Как се стига до Ямбол обаче с кола с такъв проблем - това са 320 км.

              Коментар


                #37
                doofiat написа:
                По-добри познати от майка ми и баща ми в Ямбол нямам Как се стига до Ямбол обаче с кола с такъв проблем - това са 320 км.
                Нерде Ямбол, нерде Стамбул Нали е застрахована тая кола време е да е пообереш малко и да я пратиш с 200 в някои стълб Иначе не те виждам набълбукал си се здраво с нея
                A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                Punto Sporting 1.9JTD 2003
                ex. Fiat Marea TD100 1998

                Коментар


                  #38
                  Служила ми е вярно 40 000 км - не мога да постъпя така с нея :D

                  Коментар


                    #39
                    doofiat написа:
                    masterkar написа:
                    doofiat написа:
                    Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
                    Е не можа ли да изчакаш до понеделник, та я остави в Италсервиз ! Ядосах се като го прочетох! Всъщност ти и съчувствам за проблемите - дано все пак се решат скоро!
                    Колега, ами къде да я оставя до понеделник? На някоя улица, където да не я намеря ли в понеделник?! Знаеш ли как съм я докарал от Горна баня до сервизите около 4-ти километър?! Предпочетох да стои Итала и в понеделник ще я взема и ще я закарам до Ванто, че е доста по-близко отколкото Горна баня :D
                    Е щом си я оставил там "на паркинг" бива! Останах с впечатление, че си я закарал там на ремонт от първия ти пост?! Ама крайно време е да й "прочетеш едно конско" на тази Брава - докога ще си играе с търпението ти?! Или да се взема в ръце - или нови "обувки" другото лято?
                    BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                    Среден разход на газ

                    Коментар


                      #40
                      doofiat написа:
                      Служила ми е вярно 40 000 км - не мога да постъпя така с нея :D
                      Aбе колега незнам,ти си знаеш.Аз лично ако дам като тебе толкова пари за ремонти бих я пратил с 200 в насрещното или ще и намажа ските.Тва кола ли е ти с таксита да беше ходил нямаше да се набълбукаш толкова,НО ВСЕ ПАК ТИ СИ ЗНАЕШ
                      A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                      Punto Sporting 1.9JTD 2003
                      ex. Fiat Marea TD100 1998

                      Коментар


                        #41
                        тъй тъй......дано понеделник да ти намерят малкия дявол дето прави мизерии, и да си тръгнеш със малкия изстребител, а вечерта да се почерпите подобаващо :D :D :D :D
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #42
                          besnija написа:
                          Nino, помпата на 1.9TD е с електронно управление ! На дъното и има една електронна плояка доста голяма (добре се вижда). Отгоре върху вилката за подаване на газ има закачен един потенциметър ,който дава информация на контролера (КОМПА) .Така, че ГНП-то и контролера си комуникират доста интензивно
                          Колега, аз на моята помпа имам също такъв потенциометър, наистина влиза в компот, обаче този компот управлява клапана за рециркулация на изгорелите газиве или за по-кратко EGR Valve.Потенциометъра нищо общо с помпата освен че стои на нея Аз също си мисля че 1.9TD си е с най-обикновена ГНП и единствената жица с която можеш да и кажеш нещо е тази на соленоида който спира нафтата за да угасне колата Ето ТУК можеш да видиш моя компот
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            #43
                            Esper написа:
                            besnija написа:
                            Nino, помпата на 1.9TD е с електронно управление ! На дъното и има една електронна плояка доста голяма (добре се вижда). Отгоре върху вилката за подаване на газ има закачен един потенциметър ,който дава информация на контролера (КОМПА) .Така, че ГНП-то и контролера си комуникират доста интензивно
                            Колега, аз на моята помпа имам също такъв потенциометър, наистина влиза в компот, обаче този компот управлява клапана за рециркулация на изгорелите газиве или за по-кратко EGR Valve.Потенциометъра нищо общо с помпата освен че стои на нея Аз също си мисля че 1.9TD си е с най-обикновена ГНП и единствената жица с която можеш да и кажеш нещо е тази на соленоида който спира нафтата за да угасне колата Ето ТУК можеш да видиш моя компот
                            Колега Esper, има достатъчно информация по този въпрос във форума прочетия за да се образоваш малко. И ако все пак си "Тома Неверни" вземи изключи буксата от "компа" и виж по какъв "извънземен" начин работи двигателя. besnija, ще те помоля без такива "остри влизания в завоя" и епитети, кой е "тома неверни", кой е "образован"... подобни подмятания в канала на чираците.Надявам се подобна забележка да е последна от моя страна!Ninohttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=1 Точка 1.2!!! Vladim
                            Lancia Kappa 2.0 20V
                            БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!

                            Коментар


                              #44
                              besnija написа:
                              Колега Esper, има достатъчно информация по този въпрос във форума прочетия за да се образоваш малко. И ако все пак си "Тома Неверни" вземи изключи буксата от "компа" и виж по какъв "извънземен" начин работи двигателя.
                              Написал съм "мисля", което значи че не съм убеден. Аз съм със стария 1,9TD където няма компютър и това което съм написал е вярно.За това как работят по-новите TD и какво точно прави компота на ГНП-то аз лично 5 пари не давам.По тази причина нямам и намерение да задълбавам в търсене за да се уверя дали аз съм прав или аз.Все пак извинявам са ако съм заблудил някого
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар


                                #45
                                Какво се случи днес :D :Във Вантотрейд наистина са добри. Тази сутрин там ми поставиха диагноза изгоряла умна/ел. дюза.Въртях телефони и разбрах, че нова е между 550-600 лв.Сетихме се с Nino, че един пич от Перник продаваше на части двигател ТД 100. Звъннах му и той каза, че има и я дава за 150 лв. На собствен ход колата стигна до Перник и там сменихме ел. дюзата. След смяната колата не пушеше на всеки 3-4 мин. и не губеше мощност. Стигна си обратно до София, ходих смених й гумите (три от джантите бяха криви и й ги изправиха), заведох я на автомивка и сега грее. Но дали само тя грее, а :D Разбрах и как е изгоряла дюзата - при първото поставяне на главата, майсторът си оставил ръцете и в първи цилиндър се е случило нещо, което е предизвикало изгаряне на дюзата. След като разбрах тази истина подходих философски върху нещата и решиш да си спестя разправии с някой хора - и без това се отрових тия три седмици от ядове.Искам да благодаря на всеки един от вас. Вие сте супер колеги! Благодаря!

                                Коментар

                                Working...
                                X