Мойта винаги пали от раз дори и в студовете ,но само че винаги на 3 цилиндъра това нормално ли е
Не, или горивната камера на този цилиндър е студена /изгоряла свещ/, или разпръсквача там работи лошо "пикае"... причината за което може да са смолистите налепи по иглата. Понякога лошата работа на разпръсквача, е причината подгревната свещ да изгаря.Опитай първо с добавка за почистване на дюзите...STP,REDEX..ако не се оправи, почистване и калибровка на разпръсквачите или подмяната им с нови, но за тези дюзи са "майка си и баща си".Какава ти беше помпата... Лукас или Бош?ПП.. белия пушек е недобре изгоряла нафта, вследствие на лошата работа на този цилиндър.
Мойта винаги пали от раз дори и в студовете ,но само че винаги на 3 цилиндъра това нормално ли е
Не, или горивната камера на този цилиндър е студена /изгоряла свещ/, или разпръсквача там работи лошо "пикае"... причината за което може да са смолистите налепи по иглата. Понякога лошата работа на разпръсквача, е причината подгревната свещ да изгаря.Опитай първо с добавка за почистване на дюзите...STP,REDEX..ако не се оправи, почистване и калибровка на разпръсквачите или подмяната им с нови, но за тези дюзи са "майка си и баща си".Какава ти беше помпата... Лукас или Бош?
Nino, ние с колегата знаеш ли колко добавки Хелиос сложихме?! Сигурно за години напред Един разпръсквач за ТД е около 40 лв. Провери ги и ако има "пикаещ" сменяй. Колата ще ти върви още по-добре след смяната.
Преди бях пуснал тема за специалните добавки за прочистване на дизелови дюзи които се продават за БМВ в специализираните сервизи.Това е истината... можеш ли да ми помогнеш да я намерим!?
Добри остави че сложихме Хелиос за години напред,ами минах вече един резервоар със STP за почистване на дюзите светлосинята,а сега карам втори със тъмносинята ако пак не се оправят работите ще ходя в Дизел мастер хаус.Помпата ми е лукас мисля.Апък иначе много върви мама и не вярвам да имам запушена дюза но нищо не се знае
A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Докато вървят тези дизели добре,но като се скапа нещо сме дотам особенно при ситема Лукас.В процес на проучване съм колко струва помпа втора употреба в Бг. и в някоя Евро страна.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Докато вървят тези дизели добре,но като се скапа нещо сме дотам особенно при ситема Лукас.В процес на проучване съм колко струва помпа втора употреба в Бг. и в някоя Евро страна.
Tornado,чувал съм, но само чувал, че в Турция и Гърция се справят добре с ремонта на помпи от горивната система на Лукас.Ако се осъществи това пътуване по Великденските празници до Одрин, ще се поинтересувам...то там си е работен ден.
Докато вървят тези дизели добре,но като се скапа нещо сме дотам особенно при ситема Лукас.В процес на проучване съм колко струва помпа втора употреба в Бг. и в някоя Евро страна.
бе, както писах, тя и моята припушва 1-2мин.(бяло-синкаво) докато е студена, ама на 4 цил. си работи, на мен ми бяха казали, че е от масло, останало по клапаните, като не е карана по-дълго време - 3-4 дена(и само тогава го прави, след по-дълго некаране) и аз си живея с мисълта, че е нормално, а иначе и аз съм забеязал и един колега караше зад мен и каза, че моята не чади отзадпп е ако я напеча, няма къде да ходи, но това е много рядко, а и пак не е този чисто черен дим, от който отзад нищо не се вижда поздрави, колеги и нали за това сме дизели, да тровим останалите
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Айде врътнах и някой друг километур и вече и отихна и спря и да пуши.Лоша работа беше.Ще почна да сипвам редовно тва STP тъмносиньо както си е написано през 2000 км да не стават пак такива фалове
A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Колеги, да се обадя и аз. Нещото, което най-много ме дразни при моя мотор са тия пушеци. Когато я паля студена пропушва бяло, но за сега това е само при палене (първото завъртане) и край с белия пушек. Когато я ритна рязко на место загряла пропушва и ми се струва, че е повече от колкото трябва, колкото и да ме убеждават, че дизел било. Когато и задържа газта обаче се изчиства и това било нормално. Иначе по светофари, когато река, изобщо не се давам на някакви си келеши, заминавам изчезвам, но си представям в преходните режими какво става отзад! Но това пък не е правилното каране на дизел. Бях решил да гледам дюзи, то пък други проблеми ми се стовариха на главата и си я карам и ще я карам ей така, докато й дойде времето за гледане.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар