Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пушек при студен двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пушек при студен двигател

    когато двигателя е студен и на място ритна газта и я пусна веднага,излиза бял пушък.нормално ли е това.Мареа 1.9тд
    A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
    Punto Sporting 1.9JTD 2003
    ex. Fiat Marea TD100 1998

    #2
    като я запаля пак изпушва яко бяло за 1-2 секунди
    A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
    Punto Sporting 1.9JTD 2003
    ex. Fiat Marea TD100 1998

    Коментар


      #3
      Как са свещите? Трябва да ги провериш дали греят.

      Коментар


        #4
        като на масълце ли, на мен също ми се случва от време на време, това е като не е била карана - по клапаните остава масълце, според мен е нормално, така ми казаха....
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #5
          Като си взема колата (отремонтирана) ще споделя дали е нормално. Преди ремонта винаги ми пушеше при палене, но не ми се струва много нормална тая работа.

          Коментар


            #6
            doofiat написа:
            Като си взема колата (отремонтирана) ще споделя дали е нормално. Преди ремонта винаги ми пушеше при палене, но не ми се струва много нормална тая работа.
            Ти не ходи ли някъде да ти калиброват дюзите или бъркам?
            A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
            Punto Sporting 1.9JTD 2003
            ex. Fiat Marea TD100 1998

            Коментар


              #7
              georgid написа:
              doofiat написа:
              Като си взема колата (отремонтирана) ще споделя дали е нормално. Преди ремонта винаги ми пушеше при палене, но не ми се струва много нормална тая работа.
              Ти не ходи ли някъде да ти калиброват дюзите или бъркам?
              Ходих да ми ги мерят дали бачкат правилно. Оказа се, че едната дюза беше за смяна, но пак си припушваше при палене.

              Коментар


                #8
                колега само при палене ли го прави? забелязал ли си дали на някой светофар не се държи по същия начин? да ти играят оборотите понякога? ако имаш тези симптоми най-вероятно е един клапан (възвратен мисля се казва) на горивната помпа. Поне така ми казаха в Италсервиз
                Fiat Bravo 1.9 TD100

                Коментар


                  #9
                  Anaboliy написа:
                  колега само при палене ли го прави? забелязал ли си дали на някой светофар не се държи по същия начин? да ти играят оборотите понякога? ако имаш тези симптоми най-вероятно е един клапан (възвратен мисля се казва) на горивната помпа. Поне така ми казаха в Италсервиз
                  .Не колега,препушва бяло само като я запаля и докато е още студена и и давам много рязко газ и рязко го пускам.Но като поработи намясто около 1 мин и няма грам пушък.Иначе и на 4000 оборота да я карам не пуши грам
                  A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                  Punto Sporting 1.9JTD 2003
                  ex. Fiat Marea TD100 1998

                  Коментар


                    #10
                    doofiat написа:
                    georgid написа:
                    doofiat написа:
                    Като си взема колата (отремонтирана) ще споделя дали е нормално. Преди ремонта винаги ми пушеше при палене, но не ми се струва много нормална тая работа.
                    Ти не ходи ли някъде да ти калиброват дюзите или бъркам?
                    Ходих да ми ги мерят дали бачкат правилно. Оказа се, че едната дюза беше за смяна, но пак си припушваше при палене.
                    А някаква промяна с намаляване на тракането имаше ли
                    A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                    Punto Sporting 1.9JTD 2003
                    ex. Fiat Marea TD100 1998

                    Коментар


                      #11
                      Промяната се изрази в пъргавината - ускоряваше по-добре.

                      Коментар


                        #12
                        doofiat написа:
                        Промяната се изрази в пъргавината - ускоряваше по-добре.
                        Мммм лоша работа.Мойта направо откача много върви явно нямам проблем с дюзите.Защото е толкова шумна не мога да разбера
                        A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                        Punto Sporting 1.9JTD 2003
                        ex. Fiat Marea TD100 1998

                        Коментар


                          #13
                          Аз си го обяснявам със факта, че сълзи в турбото. При мен е същата работа на палене след над 12 часа покой, но след това не пуши (освен в случаите на рязко изрязване ама тогава всички без фтч пушат). (1.7ТД)
                          no pain no pain

                          Коментар


                            #14
                            А да не са гумички на клапаните?
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #15
                              Според мен не, т.к. са високо и в покой няма налягане. Турбото е ниско и по има вероятност да сълзи. Освен това ако маслото е в цилиндъра би трябвало да изгори моментално, докато това в турбото - поне 3-4 секунди му трябват
                              no pain no pain

                              Коментар

                              Working...
                              X