Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

за ГНП на Брава 1.9 ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    за ГНП на Брава 1.9 ТД

    Та да си кажа болката... Сглобих колата(след основен ремонт ).Качих нафта до ГНП-то, след което качих и масло.Но сега идва голямото но.. Помпата не пуска нафта на дюзите.Къде може да е проблема? Обезвъздуших я уж...но не ще да пръска и неще...идеи? Адаш, ще преместя темата в "Дизели", като оставя линк и тук.Nino
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    #2
    ок
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      Закачил ли си магнитния клапан?Виж дали стига ток до него Може да му пуснеш директен (+) от акумулатора, за да видиш дали не ти е прекъсната някъде връзката
      http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
      Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
      FIAT Punto 02' 1.9 JTD
      FIAT Punto 99' 1.7 TD

      Коментар


        #4
        Мдаааа така и ще направя.Утре ще пиша какво е станало
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #5
          Колеги...неще и неще..не знам какво да я правя?Познавате ли някой, който да я погледне какво и е? П.П.- все още има малка надежда да е в ред...утре ще пробвам пак
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #6
            Не ми се иска да ти давам този съвет защото е опасничко,но все пак пробва ли на теглене да я запалиш.Питам те защото имам нещо наум затова.Не искам обаче да съм виновен ако стане беля.Моята съм я палил доста пъти на скорост,но много внимателно със съединителя.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Колега, я виж подписа ми дали ще ти помогне

              Коментар


                #8
                Изби рибата с този подпис радвам се,че с доста от темите си съм полезен.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  И в крайна сметка какво и бе на колата или покрай тези много форуми съм пропуснал да прочета.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    А пък аз съм пропуснал да напиша... Колата е вече в движение.работи като часовник и харчи супер малко :D :D :D Едно ремонтче на електрониката на ГНП-то и двигателя мърка като коте.Е и това, че е след основен ремонт също си има значение де :P Иначе правеше мизерии имобилайзера, но един приятел го "научи" да си говори с помпата, че преди това не се разбираха нещо...ама как не питай, защото само глупости ще ти обяснявам..електрониката лично на мен ми е тъмна Индия
                    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                    Коментар

                    Working...
                    X