Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Пунто 1.7ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на Пунто 1.7ТД

    Начи колеги колата си палеше трудно, мислех че е от сфештите. Снених ги. И пак същата работа пак пали едвам едвам с притресерване, и ако не и дам малко газ неще да запали изобщо.Моляви помогнете незнам какво да правя че вече писна ми.
    Bravo JTD
    *Stage 1 Cold Air Intake
    *Stage 2 Software upgrade "remap"
    *Stage 3 Boost Pressure Control Valve
    *Stage 4 TuRbo gt1756 Hibrid

    #2
    Измери компресията.
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    Коментар


      #3
      Не съм много запознат с този модел, но при всички дизели това понякога е свързано с неработещ или недобре работещ обогатител.. казано по народному "смукач".Не знам при твоята кола той ръчен ли е или автоматичен, но го провери.Второто за което се сещам, е също недобре работещ, разкалиброван/и/ разпръсквач/и/.Успех!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        Nino написа:
        Не съм много запознат с този модел, но при всички дизели това понякога е свързано с неработещ или недобре работещ обогатител.. казано по народному "смукач".Не знам при твоята кола той ръчен ли е или автоматичен, но го провери.Второто за което се сещам, е също недобре работещ, разкалиброван/и/ разпръсквач/и/.Успех!
        Автоматичен е ... за съжаление Когато запалиш държи около 50-100 повече докато позагрее.За мое голямо нещастие жена ми кара колата на къси разстояния и колата работи по-дълго време с обогатител, следователно ми бие по джоба Това за разспръсквачите също е така Четох, че на всеки 100 000км се калиброват и евентуално сменят. Моята кола е на 165 000км и ги свалиха, занесоха за проверка и ... за смяна. Въпреки, че колата не пушеше, палеше от раз, вървеше нормално и т.н., никакви признаци за скапани разспръсквачи с изключение на разхода. Оказа се, че старите не задържат, пикаят нафта след като затворят. Смениха ги с нови, пак БОШ и сега мърка като котенце Пак си пали нормално и не пуши, но върви много по-добре. Сега съм я заредил и ще видя дали и разхода ще се е пооправил
        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
        FIAT Punto 99' 1.7 TD

        Коментар


          #5
          Колега Dodo 155 ще ми кажеш ли колко пари ти излезнаха тези работи които си ги сменилза да мога да си направя сметка и да одела пари да си ги сменяа това за разтоянието аз карам и на дълго и на късо разтояние но дори колата да загрела достатачно пак след като я изгаса завърта ключа пак пали с голямо зачудване и притресерване и изкарва черен облак пушак не голям но достатачно да го видяза това питам да знам но очевидно ше хода на маистор да види компресия смукач дззи и тем подобни
          Bravo JTD
          *Stage 1 Cold Air Intake
          *Stage 2 Software upgrade "remap"
          *Stage 3 Boost Pressure Control Valve
          *Stage 4 TuRbo gt1756 Hibrid

          Коментар


            #6
            BODZOO написа:
            Колега Dodo 155 ще ми кажеш ли колко пари ти излезнаха тези работи които си ги сменилза да мога да си направя сметка и да одела пари да си ги сменяа това за разтоянието аз карам и на дълго и на късо разтояние но дори колата да загрела достатачно пак след като я изгаса завърта ключа пак пали с голямо зачудване и притресерване и изкарва черен облак пушак не голям но достатачно да го видяза това питам да знам но очевидно ше хода на маистор да види компресия смукач дззи и тем подобни
            Нови разспръсквачи + смяна ми излезе 200лв.Самите разспръсквачи са около 160лв. и другото е труд
            http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
            Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
            FIAT Punto 02' 1.9 JTD
            FIAT Punto 99' 1.7 TD

            Коментар


              #7
              Dodo 155 написа:
              BODZOO написа:
              Колега Dodo 155 ще ми кажеш ли колко пари ти излезнаха тези работи които си ги сменилза да мога да си направя сметка и да одела пари да си ги сменяа това за разтоянието аз карам и на дълго и на късо разтояние но дори колата да загрела достатачно пак след като я изгаса завърта ключа пак пали с голямо зачудване и притресерване и изкарва черен облак пушак не голям но достатачно да го видяза това питам да знам но очевидно ше хода на маистор да види компресия смукач дззи и тем подобни
              Нови разспръсквачи + смяна ми излезе 200лв.Самите разспръсквачи са около 160лв. и другото е труд
              И на Бравата като сменях преди седмица ми взеха по 40 лв. на разпръсквач. Обачееееее каква разлика имаше във вървенето :D Колега, щом не пали или пали трудно си измери компресийката и предполагам, че ще ти се наложи да напасваш клапани, за да ти се повиши компресията.Шлайф на глава+регулиране на клапани е 150 лв.

              Коментар


                #8
                Еми колеги мерси много за оказаното съдеиствие и отделеното време с моя проблемв понеделник ше влиза в бокса и после ще кажа каква е разликатамерси още веднуж
                Bravo JTD
                *Stage 1 Cold Air Intake
                *Stage 2 Software upgrade "remap"
                *Stage 3 Boost Pressure Control Valve
                *Stage 4 TuRbo gt1756 Hibrid

                Коментар

                Working...
                X