Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo TD100-придърпване при ускорение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Bravo TD100-придърпване при ускорение

    Здравеите!Преди извесно време усетих слабо придърпване при ускорение на около 2200 оборта- все едно има недостиг на гориво .Смених всички консумативи, но сега се усеща още повече. Иначе динамиката е добра. Някой имал ли е подобен проблем ? Каква може да е причината? Приятел ме посъветва да махна катализатора, че може да се е запушил, но знам ли?!
    FIAT BRAVO TD 100 SX

    #2
    Сондата в резервоара почисти ли я ?Ако беше катализатора тая кола щеше да спира и да пуши не само леко да придърпва
    A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
    Punto Sporting 1.9JTD 2003
    ex. Fiat Marea TD100 1998

    Коментар


      #3
      За сондата не се сетих!Ще я погледна и нея, ама на диагностика май ще се ходи!
      FIAT BRAVO TD 100 SX

      Коментар


        #4
        Мисля,че всеки поне трети от нас със този мотор го има това придръпване.И при мен го има,но много рядко.Дори при рязко ускоряване оборотите се задържат на 1500 и падат бавно не мога да си го обясня от какво се получава.Прилича на въздух в системата,но пък за сметка на това си пали винаги от раз без значение дали е топло или студено.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Мисля,че всеки поне трети от нас със този мотор го има това придръпване.И при мен го има,но много рядко.Дори при рязко ускоряване оборотите се задържат на 1500 и падат бавно не мога да си го обясня от какво се получава.Прилича на въздух в системата,но пък за сметка на това си пали винаги от раз без значение дали е топло или студено.
          За това пропадане в оборотите е виновен в повечето случаи дебитомера - почистете го!

          Коментар


            #6
            hit-ko написа:
            Tornado написа:
            Мисля,че всеки поне трети от нас със този мотор го има това придръпване.И при мен го има,но много рядко.Дори при рязко ускоряване оборотите се задържат на 1500 и падат бавно не мога да си го обясня от какво се получава.Прилича на въздух в системата,но пък за сметка на това си пали винаги от раз без значение дали е топло или студено.
            За това пропадане в оборотите е виновен в повечето случаи дебитомера - почистете го!
            Какво да му чистим и с какво от какво може ли по нагледно или да следваме мисля имаше една тема за почистване на дебитомер.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              А какво преставлява този дебитомер всъщност?Знам, че се намира в тръбата м/у филтъра и турбото, но какво да търся?
              FIAT BRAVO TD 100 SX

              Коментар


                #8
                Позиция 2 дебитомер.Позиция 3 конектор за свързване на дебитомера.
                Прикачени файлове
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Точно тия 2100-2200 об/мин не са ли оборотите на "турбо-дупката"? И аз тях често ги усещах по-рано, е и сега ама сигурно съм свикнал.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #10
                    Тя е при доста по-ниски обороти.
                    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                    Коментар


                      #11
                      Дебитомера при този мотор не играе никаква роля за работата на помпата и мотора, т.к. тя е механична, а не електронна, както е при 2.4ТД. Там ако изгори дебитомер мнооооого боли. При мен го има същото придърпване. Чистил съм сонда и дебитомер преди да разбера, че съм си изгубил времето.Компресията ми е 33,33,32,33 помпата дава добро налягане. При мен обаче със сигурност взима въздух. Много ме съмнява и авансатора на помпата, който за жалост е доста скъп. В петък ще сменям масло и ще ми сложат един за проба. Ще пиша дали е от него.
                      FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX

                      Коментар


                        #12
                        Сигурен ли си за компресията,че е в тези граници.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Компресията е мерена преди 10000км в "Дизел сервиз" Варна. Колата стоя през нощта в сервиза. Момчето, което я мери ми е приятел. Мога да покажа и копия от показанията. Колата е на 179000 км без ремонт по мотора. Надявам се скоро да не ми се налага да правя такъв. Имам и сервизна книжка за нея. Карана е само със SELENIA Turbo Diesel. Надявам се наистина да е така.
                          FIAT MAREA 1.9 TD 100 HLX

                          Коментар

                          Working...
                          X