Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило прегрява - ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    batvladko написа:
    Проблема е решен.Оказа се ,че радиатора и бил спукан неволно от някой псевдо майстор, в резултат на което са му слагали препарат за запушване на течове. Обаче са попрекалили )Нов радиатор + работа = 400 лева
    А колко е работата?
    Fiat Stilo 1.8 16V

    Коментар


      #32
      На дали ще ти помогне ,защото аз съм в Чехия и ства въпрос за цени тук.Радиатор = 320 леваРабота = 80 лева
      Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002

      Коментар


        #33
        Е, направо се удивявам... тук за нов радиатор на тази кола ще ни сурвакат поне 500-600лв.Преди година и половина на моето Пунто си бях въобразил, че ми е спукан радиаторът.Оказа се измъкнат маркуч на водно съединение...юнаците ми искаха 650лв за нов радиатор! Някой беше казал, че тази марка е евтина за поддръжка?! Да бе, да!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #34
          Не е луд,който иска,а който дава!Те може и 2000 да искат!
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #35
            batvladko написа:
            Работа = 80 лева
            A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
            Punto Sporting 1.9JTD 2003
            ex. Fiat Marea TD100 1998

            Коментар


              #36
              Да това е цената за ремонта.Все пак съм в Чехия , и цената на услугите тук е като в България ,но в евро.Така че цената е повече от добра.
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002

              Коментар


                #37
                Радиатор нов за 320 лева...че той много евтин за Стило бре! :D Бравос!
                Fiat Stilo 1.8 16V

                Коментар


                  #38
                  batvladko написа:
                  Да това е цената за ремонта.Все пак съм в Чехия , и цената на услугите тук е като в България ,но в евро.Така че цената е повече от добра.
                  да не мислиш че тук ще вземат по-малко :D
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #39
                    doofiat написа:
                    Пич така като чета постовете ти и все едно виждам това, което на мен ми се случи и завърши доста гадно в петък вечер.Тук си виждам точно моя проблем, но ти си реши сам.Значи преди месец и нещо бях настъпил колата извънградско и тя взе да загрява повече от нормалното и водата вреше и аз спрях и изчаках да изтине. След това пак я запалих и реших да се върна 50 км и да видя какво ще правя. Да обаче като я карах с около 90-100 км/ч нямаше никакъв проблем. На другия ден реших да тръгна към София (тръгнах от Русе), но бавничко - с до 90 км/ч. Закарах я на Киро-Алфата и той ми каза, че имало въздушна възглавница.Следващия един месец карах Бравата само в София и я юрках - нямаше никакви проблеми, температурата си беше перфектна. В петък реших да тръгна за Русе и карах по магистралата с 130-140 км/ч. Преди първия тунел погледнах случайно стрелката на температурата, която се беше установила на две стрелки разстояние от червения сектор. Аз спрях и видях, че перките невъртят, а радиатора беше студен, а маркучите надути и антифриза излизаше от капачката. Вече влезе в червения сектор и реших да я пусна по инерция да се охлади. И като минах около 3-4 км само спускане, температурата се нормализира и тогава спрях и я огасих. Антифриза беше изхвърлен и аз налях вода и убезвъздуших и реших да се върна към София - да, ама не. Само за един тунел разстояние колата пак тръгна да се изкачва и аз спрях веднага. С помощта на един пич с автовоз колата беше докарана в София.В събота Киро-Алфата разглоби главата и резултата беше спукване.Опичай си акъла пич, защото така като ти чета постовете по моя път си тръгнал.
                    doofiat написа:
                    batvladko написа:
                    Днес колата излезе от сервиз.Майстора не можа да открие никакъв проблем. Водна помпа -работи, радиатор -работи, въздух в системата - няма , антифриза -чист. Неговите съмнение е че проблема е в термостата. Колата е на 150000 км и термостата на нея е фабричния и най-вероятно той се ебва (по негови думи : не си върши достатъчно добре работата , не реагира правилно на температурата особено на по-дълго излагане на топлина ). Сега чакам нови постъпления в банковата ми сметка демек заплата ,че доста се поохарчих със смяната на масла , флитри , ремъци, ролки , карета , работа на сервиза и след около 2 седмици мисля да го сменя и да промия цялата система.п.п. Надявам се това да изчисти проблемап.п С майстора се повозихме около 20 км по едно планинско трасе и стрелката на температурата си стоеше мирно на 12 часа.
                    Колега опъния на магистралата със 130 км/ч в продължение на поне 20 мин. Тогава, ако имаш проблем с глава или гарнитура ще се разбере (ще тръгне да загрява). Ако можеш дори след тези 20 минути спри и виж нивото на антифриза - ако се покачило нивото на антифриза, а стрелката на температурата си в норма, значи ти предстои беля като моята и тогава не чакай да загрява, ами отивай да ти сменят гарнитурата или не я карай вече.Тия планинските пътища не са показателни, защото се сменят оборотите постоянно.Как ти е нивото на антифриза - променя ли се сутрин или след като си карал бързичко?
                    @doofiat: Колега това с магистралата сигурен тест ли е? Питам защото при мен се случи следното.Лятото градско каране, стрелката на средата (където трябва да е). Карам и започва да повишава температурата с 1 черта. Включи перката след малко още една черта и вече спрях. Гледам в разширителя имам вода. Отварям капачката и глътна всичката вода. Налях 1.5 литра минерална вода. Нямаше какво друго да налея.В неделя по Хемус в посока София, точно след последния тунел колата загуби мощност. Поглеждам температурата. Беше стигнала максимума. Веднага загасих и спрях в аварийната лента. Не съм карал повече от една минута. Поне в тунела имаше мощност, защото изпреварих точно преди изхода (по принцип не изпреварвам в тунели). Ударих малко таблото, защото датчика по някога лъже с малко. Температурата спадна малко, тоест не е било на максимума. Слязох, гледам кипи водата от разширителя. Отворих капачката и пак глътна водата. Налях половин литър минерална, но искаше още. Нямах повече вода и за това налях една ракия около 2 литра. Общо 2.5 литра пое. Запалих след това и се прибрах без проблеми. Стрелката стоеше на първото деление. Така и не можа да загрее. Днес карах в София около 20 км. и за сега няма проблеми. Според мен се е повредил термостата. Купих термостат и антифриз. Въпроса с гарнитурата и главата остава неизвестен. За това те питам за теста по магистралата дали е достоверен.Поздрави Владо.
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      #40
                      Колега, само да не я свикнеш на ракия. Че после докато не и налееш една, няма и да помисли да тръгне. Тест на 3-та и продължителен баир.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #41
                        Оказа се леко крива глава. Шлайф, гарнитури и сега е като нова.
                        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                        Коментар


                          #42
                          здравейте.има проблем.както си карам изведнъж колата загрява до предпоследната чертичка .спирам оставям я да поработи малко и отварям капака отворих и казанчето за водата и кво да видя връща много вода пенлива кафява до тука така.по живо по здраво ме издърпаха до стара загора.сутринта налях вода обезвъздуших я но в казанчето има масло? и ми надува всички маркучи на охладителната система иначе работи.фиат мареа 1.9 тд

                          Коментар

                          Working...
                          X