Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило прегрява - ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    doofiat написа:
    Пич така като чета постовете ти и все едно виждам това, което на мен ми се случи и завърши доста гадно в петък вечер.Тук си виждам точно моя проблем, но ти си реши сам.Значи преди месец и нещо бях настъпил колата извънградско и тя взе да загрява повече от нормалното и водата вреше и аз спрях и изчаках да изтине. След това пак я запалих и реших да се върна 50 км и да видя какво ще правя. Да обаче като я карах с около 90-100 км/ч нямаше никакъв проблем. На другия ден реших да тръгна към София (тръгнах от Русе), но бавничко - с до 90 км/ч. Закарах я на Киро-Алфата и той ми каза, че имало въздушна възглавница.Следващия един месец карах Бравата само в София и я юрках - нямаше никакви проблеми, температурата си беше перфектна. В петък реших да тръгна за Русе и карах по магистралата с 130-140 км/ч. Преди първия тунел погледнах случайно стрелката на температурата, която се беше установила на две стрелки разстояние от червения сектор. Аз спрях и видях, че перките невъртят, а радиатора беше студен, а маркучите надути и антифриза излизаше от капачката. Вече влезе в червения сектор и реших да я пусна по инерция да се охлади. И като минах около 3-4 км само спускане, температурата се нормализира и тогава спрях и я огъсих. Антифриза беше изхвърлен и аз налях вода и обезвъздуших и реших да се върна към София - да, ама не. Само за един тунел разстояние колата пак тръгна да се изкачва и аз спрях веднага. С помощта на един пич с автовоз колата беше докарана в София.В събота Киро-Алфата разглоби главата и резултата беше спукване.Опичай си акъла пич, защото така като ти чета постовете по моя път си тръгнал.
    Това този петък и събота ли?Ауу много лошо Имаш ли видеиа какво ще правиш, заварка (дано да става) и т.н.Дано да е леко и "приятно" спукването.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      Да, този петък стана целия джангър Кво да правиш живот Иначе лекичко се е пропукало и според Киро-Алфата ще стане заварка и цитирам: "...главата ще е като нова".Добре, че бях стигнал до Витиня - на върха и следваше само спускане и колата охлади бързо. В червения сектор е стояла около 2 минути - докато отворя капака да видя дали въртят перките. Не съм я гасил въобще и реагирах бързичко, като се изключи, че съм голям шемет - хем си имах едно на ум и просто забравих, че трябва да следя температура. Просто изключих - супер нетипично за мен, нооо... Майната му.

      Коментар


        #18
        Ремонтът в цени и части след 2-3-минутно стоене на стрелката в червения сектор:- заварка на главата+регулиране на клапаните+ренген на главата+гумички на клапаните - 150 лв.(срок - 3 дни)- гарнитура за ТД (метална) - 60 лв.Реших да сменя и сегментите, че така и така е в бокса и цената им е 270 лв.

        Коментар


          #19
          Днес колата излезе от сервиз.Майстора не можа да открие никакъв проблем. Водна помпа -работи, радиатор -работи, въздух в системата - няма , антифриза -чист. Неговите съмнение е че проблема е в термостата. Колата е на 150000 км и термостата на нея е фабричния и най-вероятно той се ебва (по негови думи : не си върши достатъчно добре работата , не реагира правилно на температурата особено на по-дълго излагане на топлина ). Сега чакам нови постъпления в банковата ми сметка демек заплата ,че доста се поохарчих със смяната на масла , флитри , ремъци, ролки , карета , работа на сервиза и след около 2 седмици мисля да го сменя и да промия цялата система.п.п. Надявам се това да изчисти проблемап.п С майстора се повозихме около 20 км по едно планинско трасе и стрелката на температурата си стоеше мирно на 12 часа.
          Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002

          Коментар


            #20
            А между другото ,някой може ли да ми каже на компютъра на стилото маслото как трябва да се чете, в смисъл има шест точки които се запълват. Мойто е запълнило 3 . Това значи ,че е на средата или че маслото трябва да се допълни за да напълни до край точките ?
            Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002

            Коментар


              #21
              batvladko написа:
              Днес колата излезе от сервиз.Майстора не можа да открие никакъв проблем. Водна помпа -работи, радиатор -работи, въздух в системата - няма , антифриза -чист. Неговите съмнение е че проблема е в термостата. Колата е на 150000 км и термостата на нея е фабричния и най-вероятно той се ебва (по негови думи : не си върши достатъчно добре работата , не реагира правилно на температурата особено на по-дълго излагане на топлина ). Сега чакам нови постъпления в банковата ми сметка демек заплата ,че доста се поохарчих със смяната на масла , флитри , ремъци, ролки , карета , работа на сервиза и след около 2 седмици мисля да го сменя и да промия цялата система.п.п. Надявам се това да изчисти проблемап.п С майстора се повозихме около 20 км по едно планинско трасе и стрелката на температурата си стоеше мирно на 12 часа.
              Колега опъния на магистралата със 130 км/ч в продължение на поне 20 мин. Тогава, ако имаш проблем с глава или гарнитура ще се разбере (ще тръгне да загрява). Ако можеш дори след тези 20 минути спри и виж нивото на антифриза - ако се покачило нивото на антифриза, а стрелката на температурата си в норма, значи ти предстои беля като моята и тогава не чакай да загрява, ами отивай да ти сменят гарнитурата или не я карай вече.Тия планинските пътища не са показателни, защото се сменят оборотите постоянно.Как ти е нивото на антифриза - променя ли се сутрин или след като си карал бързичко?

              Коментар


                #22
                В такъв случай не би ли трябвало да имам въздух в системата.Антифриза си се движи нормално в разширителя : когато не е заграряла е между мин и макс , а когато загрее е на макс. А и антифриза не е мръднал като количество.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002

                Коментар


                  #23
                  Да, би трябвало да има въздух в системата, но първоначално не е толкова забележим.Виж си и цялата охладителна система. Отиди да ти я прочистят.

                  Коментар


                    #24
                    Това и ще направя. Тия дни ще я кача на магистралата и ако го покаже пак ще сменя термостата и ще я промия цялата. п.п. От както ми го показа за първи път проблема съм минал около 300 км на магистрала и 200км на градско , така че все ми се струва да беше напълнила с въздух .
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002

                    Коментар


                      #25
                      А за маслото можеш ли да дадеш мнение ?
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002

                      Коментар


                        #26
                        batvladko написа:
                        А за маслото можеш ли да дадеш мнение ?
                        Я виж тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...EC%E0%F1%EB%EE

                        Коментар


                          #27
                          Колега,честно да ти кажа и аз бях минал по този път със заварки на глава,преди доста години на москвича...Дали беше от кофти място,дали от калпав заварчик,но проблема се реши с нова глава.Малко късно ти прочетох поста,но ако бях на твое място щях да търся друга глава.Дано в твоя случай да се е оправил със заварка и много следи температурата,защото едно хубаво загряване ще доведе до разширяване на метала и шевът може да не издържи.Много кофти работа.....
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #28
                            Подобно

                            И при мен спукана глава - Темпра 1.9 ТДИ. Но при мен не загрява. Изхвърля около 1,5 л антифриз и това е. Проблем излезе когато дойде есента и на ниски обороти не духаше топло в купето. Проверката на антифриза показа ниско ниво. Така е била цяло лято и навъртяни около 2 000 км. и без никакво загряване. Долях антифриз, а двигателя загря и го изхвърли отново. Ремонт на главата - смяна на спукан бренер, гарнитура, нови болтове на главата, семеринг на разпределителния вал, пулове за клапаните, труд - 450 лв. Това е.
                            Помагай, за да ти помогнат и на теб!!!

                            Коментар


                              #29
                              Ремонтът в цени и части след 2-3-минутно стоене на стрелката в червения сектор: - заварка на главата+регулиране на клапаните+ренген на главата+гумички на клапаните - 150 лв.(срок - 3 дни) - гарнитура за ТД (метална) - 60 лв. - сегменти - 270 лв.- ангренажен ремък - 30 лв.Колата беше разглобявана два пъти, че нещо малко се бяха по изложили.Общата цена, която трябва да платя на Киро-Алфата е 830 лв.

                              Коментар


                                #30
                                Проблема е решен.Оказа се ,че радиатора и бил спукан неволно от някой псевдо майстор, в резултат на което са му слагали препарат за запушване на течове. Обаче са попрекалили )Нов радиатор + работа = 400 лева
                                Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002

                                Коментар

                                Working...
                                X