doofiat написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило прегрява - ПРОБЛЕМА РЕШЕН
Collapse
X
-
Да, този петък стана целия джангър Кво да правиш живот Иначе лекичко се е пропукало и според Киро-Алфата ще стане заварка и цитирам: "...главата ще е като нова".Добре, че бях стигнал до Витиня - на върха и следваше само спускане и колата охлади бързо. В червения сектор е стояла около 2 минути - докато отворя капака да видя дали въртят перките. Не съм я гасил въобще и реагирах бързичко, като се изключи, че съм голям шемет - хем си имах едно на ум и просто забравих, че трябва да следя температура. Просто изключих - супер нетипично за мен, нооо... Майната му.
Коментар
-
Ремонтът в цени и части след 2-3-минутно стоене на стрелката в червения сектор:- заварка на главата+регулиране на клапаните+ренген на главата+гумички на клапаните - 150 лв.(срок - 3 дни)- гарнитура за ТД (метална) - 60 лв.Реших да сменя и сегментите, че така и така е в бокса и цената им е 270 лв.
Коментар
-
Днес колата излезе от сервиз.Майстора не можа да открие никакъв проблем. Водна помпа -работи, радиатор -работи, въздух в системата - няма , антифриза -чист. Неговите съмнение е че проблема е в термостата. Колата е на 150000 км и термостата на нея е фабричния и най-вероятно той се ебва (по негови думи : не си върши достатъчно добре работата , не реагира правилно на температурата особено на по-дълго излагане на топлина ). Сега чакам нови постъпления в банковата ми сметка демек заплата ,че доста се поохарчих със смяната на масла , флитри , ремъци, ролки , карета , работа на сервиза и след около 2 седмици мисля да го сменя и да промия цялата система.п.п. Надявам се това да изчисти проблемап.п С майстора се повозихме около 20 км по едно планинско трасе и стрелката на температурата си стоеше мирно на 12 часа.Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002
Коментар
-
batvladko написа:Днес колата излезе от сервиз.Майстора не можа да открие никакъв проблем. Водна помпа -работи, радиатор -работи, въздух в системата - няма , антифриза -чист. Неговите съмнение е че проблема е в термостата. Колата е на 150000 км и термостата на нея е фабричния и най-вероятно той се ебва (по негови думи : не си върши достатъчно добре работата , не реагира правилно на температурата особено на по-дълго излагане на топлина ). Сега чакам нови постъпления в банковата ми сметка демек заплата ,че доста се поохарчих със смяната на масла , флитри , ремъци, ролки , карета , работа на сервиза и след около 2 седмици мисля да го сменя и да промия цялата система.п.п. Надявам се това да изчисти проблемап.п С майстора се повозихме около 20 км по едно планинско трасе и стрелката на температурата си стоеше мирно на 12 часа.
Коментар
-
Това и ще направя. Тия дни ще я кача на магистралата и ако го покаже пак ще сменя термостата и ще я промия цялата. п.п. От както ми го показа за първи път проблема съм минал около 300 км на магистрала и 200км на градско , така че все ми се струва да беше напълнила с въздух .Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp - 2002
Коментар
-
batvladko написа:А за маслото можеш ли да дадеш мнение ?
Коментар
-
Колега,честно да ти кажа и аз бях минал по този път със заварки на глава,преди доста години на москвича...Дали беше от кофти място,дали от калпав заварчик,но проблема се реши с нова глава.Малко късно ти прочетох поста,но ако бях на твое място щях да търся друга глава.Дано в твоя случай да се е оправил със заварка и много следи температурата,защото едно хубаво загряване ще доведе до разширяване на метала и шевът може да не издържи.Много кофти работа.....Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Подобно
И при мен спукана глава - Темпра 1.9 ТДИ. Но при мен не загрява. Изхвърля около 1,5 л антифриз и това е. Проблем излезе когато дойде есента и на ниски обороти не духаше топло в купето. Проверката на антифриза показа ниско ниво. Така е била цяло лято и навъртяни около 2 000 км. и без никакво загряване. Долях антифриз, а двигателя загря и го изхвърли отново. Ремонт на главата - смяна на спукан бренер, гарнитура, нови болтове на главата, семеринг на разпределителния вал, пулове за клапаните, труд - 450 лв. Това е.Помагай, за да ти помогнат и на теб!!!
Коментар
-
Ремонтът в цени и части след 2-3-минутно стоене на стрелката в червения сектор: - заварка на главата+регулиране на клапаните+ренген на главата+гумички на клапаните - 150 лв.(срок - 3 дни) - гарнитура за ТД (метална) - 60 лв. - сегменти - 270 лв.- ангренажен ремък - 30 лв.Колата беше разглобявана два пъти, че нещо малко се бяха по изложили.Общата цена, която трябва да платя на Киро-Алфата е 830 лв.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар