колега този спирт имали го в мосю бриколаж?или си го писал на майтап че иаз почвам да пробвам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БИОДИЗЕЛ
Collapse
X
-
ИмаШЕ го. Но този е с най-ниската цена там, а май имаше и по-скъп на съседните стелажи - самоче от други производители. Все още търся на друго място дали нямат по-евтин (наливно). За да не става реклама на веригата малко префасонирах името и.Запитвах по складове за химия но предлагат бидон евро-палет с 1000 литра като разфасофка.П.С. От пролетта или някъде началото на лятото на 2009 година 100% метилов бистър изчезна от стелажите на русенския Мусю ... от тогава насам имат само от синия спирт за горене.
Коментар
-
Колеги аз зареждах нафта на черно и олио съм бухал в резервоара даже и с ракия съм карал моят дизел ако щете вярваите по хубаво гориво от бензиностанция ОМВ не съм сипвал.Още не съм сменял дюзи маркучи и такива но се замислям дали да не сменя нафтовият филтър че е вече на 303 000 км.карам Фият Уно 1.7 дизел 92 година
Коментар
-
durtiq666 написа:Колеги аз зареждах нафта на черно и олио съм бухал в резервоара даже и с ракия съм карал моят дизел ако щете вярваите по хубаво гориво от бензиностанция ОМВ не съм сипвал.Още не съм сменял дюзи маркучи и такива но се замислям дали да не сменя нафтовият филтър че е вече на 303 000 км.карам Фият Уно 1.7 дизел 92 година
Коментар
-
Да споделя, моя опит с "биодизел"-а.Снабдявам се "на черно" по 1.20лв за литър. Първо започнах да слагам на камиона /Мерцедес 814/ в пропорция 50/50 (дизел-биодизел).Камиончето се държеше прекрасно, пропътувах доста километри без никакви промени и реших да сложа на Пунтото /1.7TD 60/Да уточня, че към момента в който налях в резервоара биодизел, маслото ми беше на около 7000км приста лидер 10W40. Не ми "буташе" масло и за този пробег бях долял 0,5 литра. Сгреших, и сложих пропорция 33/66 (дизел-биодизел) Незнам от пробега на маслото ли, от голямата пропорция ли, от "пикаеща" дюза ли, или от "сдухан" двигател но след около 100км маслото загуби всякъкви мазителни свойства, двигателя загуби компресия и започна да пали изключително трудно (особенно студен!)Смених маслото с минерално 15W40, намалих пропорция на 50/50 (дизел-биодизел) и проблема изчезна...поне за сега Но съм изминал само още 50~60 километра. Дано сега всичко да е ОК
Коментар
-
maxuel82 написа:След това се оставя да преседи около 6 часа след което се отточва глицерина който е отпадъчен продукт на реакцията НА СНИМКАТА СЕ ВИЖДА КАК СЕ Е ОТДЕЛИЛ ГЛИЦЕРИНА сложол съм го в бурканче да се види по ясно След това глицерина се отточва и биодизела се премества в друг съд дам престоява най-малко 72 часа а зимата е добре да се изчака и 1 седмица СЛЕДВА ПРОЦЕСА МИЕНЕ ама за него по натам като преседи биодизела :D :D :DFiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Благодаря
Открих го, Благодаря!Тъй като не съм от София няма как да си взема наливно, и можеби ще си поръчам по-голяма туба за да оправдая разходите за куриери ... и въпреки всичко до сега това е най-ниската цена, която съм срещал. Ще тествам да забъркам био-метанол Е5 или Е10 ... да видим брадвата как ще реагира при 5% или 10% в резервоара ... пък ако не запали ще доливам бензин докато се разреди. Между другото, разбрах на скоро, че преди години са имали един способ за изкарване на водата от резервоара, която се е натрупала на дъното в резултат на конденз по студениет му стени ... та като се знае, че спирта е хигроскопичен, тоест може да разтваря водата в себе си, а бензина пък се смесва със спирта ... така водата на дъното първо се поема от спирта, а после от бензина.П.С. И тук ударих на камък, тъй като е опасен товар, по куриер не могат да го изпратят. (Чуствам се като в дълбока провинция, където нищо не може да се намери.)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар