Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БИОДИЗЕЛ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    БИОДИЗЕЛ

    Биодизел част Ihttp://www.auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=125Биодизел част IIhttp://www.auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=126
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    #2
    Тук където съм има доста българи. И тия от тях дето имат дизели са пробвали отдавна ’’биодизел’’ - обикновео готварско олио купено от АСДА. Викат че им вървели. Мешат ги 50/50. ама после някои от тях се чудеха дали да оправят дюзи или да продават колите.

    Коментар


      #3
      temelkov написа:
      Тук където съм има доста българи. И тия от тях дето имат дизели са пробвали отдавна ’’биодизел’’ - обикновео готварско олио купено от АСДА. Викат че им вървели. Мешат ги 50/50. ама после някои от тях се чудеха дали да оправят дюзи или да продават колите.
      Синът ми кара Рено 5/1.6d вече почти две години на финно филтрирано отработено олио.Изминал е около 60 000 км, без абсолютно никакви проблеми с изключение на това, че смени два пъти маркучетата на обратната нафта и едно гумено семерингче на помпата /БОШ/ за 15 лв.Но той има такова подгряващо устройство и допълнителен резервоар в който сипва нафта, за сутрешно палене и вечерно гасене. Сега на това което ми е в къщата и джоба си ли да вярвам или на това дето разправяш?! С отработено олио колата определено работи по-меко и не пуши.Олиото почиства нагарите и отлаганията в горивната система причинени от нормалния дизел и в началото, до около 2-3 хил.км сменяше по-често нафтовия филтър.В момента на една смяна на масло /7-8500км/ сменя два пъти горивния филтър... но и това не е от значение защото неговия струва 4.50лв.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        temelkov написа:
        Тук където съм има доста българи. И тия от тях дето имат дизели са пробвали отдавна ’’биодизел’’ - обикновео готварско олио купено от АСДА. Викат че им вървели. Мешат ги 50/50. ама после някои от тях се чудеха дали да оправят дюзи или да продават колите.
        Има ОГРОМНА разлика между Биодизел и обикновено готварско олио! И аз, ако си сипя мазут в резервоара със сигурност ще имам много проблеми!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          А на ситните цедки на авансатора как се отразява биодизела? Няма ли да ги позапуши?

          Коментар


            #6
            doofiat написа:
            А на ситните цедки на авансатора как се отразява биодизела? Няма ли да ги позапуши?
            Можеш да си сигурен на 300%, че ще ги запуши! Биодизелът е балсам за по-старите, до 90-92г дизели!
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #7
              Nino написа:
              doofiat написа:
              А на ситните цедки на авансатора как се отразява биодизела? Няма ли да ги позапуши?
              Можеш да си сигурен на 300%, че ще ги запуши! Биодизелът е балсам за по-старите, до 90-92г дизели!
              като отмие разни отлагания тук и там и опаа -- проблем ! Биодизелът е добър разтворител. и за олиото важи същото, но Нино го е описал. Изобщо -- внимателно с олиото. Ако имате ГНП Бош -- може до 50/50 при топло време -- лятоска и до 30% (30/70) зимъска. А за тези, които имат щастието да са с Лукас -- лятото до 30%, зимата -- 10%. А истината е тук : www.elsbett.de
              Тойота Приус

              Коментар


                #8
                Rayo написа:
                Изобщо -- внимателно с олиото. Ако имате ГНП Бош -- може до 50/50 при топло време -- лятоска и до 30% (30/70) зимъска. А за тези, които имат щастието да са с Лукас -- лятото до 30%, зимата -- 10%. А истината е тук : www.elsbett.de
                Имайки пред вид възможността да се ремонтира качествено помпа "Лукас" в България, определено не препоръчвам на колегите с такава горивна система да се занимават с биодизел и олио!!! Аз с Пунтото също съм в това число. Както се казва "Не правете това у дома". "Бош" е друга "бира", има повече традиции в ремонта и,части, сервизи и т.н. Но, това е моето мнение, всеки решава за себе си.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  мога само да се солидаризирам с горното мнение - предпазливост преди всичко !
                  Тойота Приус

                  Коментар


                    #10
                    Aз на Дукатото сипах биодизел от рафинерия и никакви проблеми.- лампата ми светеше и долях към 25л биодизел- не пуши, не грее, върви на пушка.На Ланчата от както смених горивния филтър не съм и сипвал, иначе със стария филтър придръпваше, накарая придърпваше и на нафта и смених филтъра.Един Мерцедес карах- него на 100% биодизел и никакви грижи, ама той е с редова ГНП и не е капризен на горива.
                    Fiat Ducato 2.5D
                    Lancia Kappa 2.4TDS

                    Коментар


                      #11
                      аз карах лятото корола с олио беше в Куфланд по 1.39 целия блок се смееше и никакви грижи, ама от биодизеламного народ им фръкнаха маркучи, съединения, помпи и.т.н. олиото е мноо по безопасно от биодизела койтоси е жива киселина и не знаеш кой къде я прави

                      Коментар


                        #12
                        konstantin19 написа:
                        аз карах лятото корола с олио беше в Куфланд по 1.39 ...
                        Може ли малко подробности. Каква е Королата, има ли някакви доработки, харчи ли повече?

                        Коментар


                          #13
                          корола 2.0д без никакви доработки, само да е над 25 градуса или да има и малко нафта

                          Коментар


                            #14
                            Аз сипвах само веднай биодизел не видиах ниакаква разлика вав варвенето само от време на време при паленето излизаше биал дим от ауспуха което незнам надали така триабва да е
                            FIAT Marea TD100 1999 без лети джанти

                            Коментар


                              #15
                              Ако не ме лъже паметта след 1994 г. са задължават производителите на горивна апаратура да ползват за уплътнения по модерни материали които да издържат на агресията на някои по-горе изброени възможни заместители на нафтата.Виждал съм доста разложени такива па макар и от автомобили доста над посочената година от мен,така че аз лично съм за алтернативни горива ,но това води и до определени рискове ,в крайна сметка всеки сам решава.

                              Коментар

                              Working...
                              X