Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БИОДИЗЕЛ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bane написа:
    Колега а в салона мирише ли на мекици, сериозно питам?
    разбира се че не.
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    Коментар


      superfiata написа:
      Bane написа:
      Колега а в салона мирише ли на мекици, сериозно питам?
      разбира се че не.
      единственото нещо на което се умирисваш е на ПАРИ защото спестяваш много.
      fiat bravo 1.6 16v gt
      fiat marea 1.9 8v jtd
      fiat punto 1.7 td
      fiat marea 1.6 16v

      Коментар


        от няколко дена карам jtd-то на олио в съотношение 10 лв нафта с 5 литра олио.колата не прекъсва и няма никакви проблеми.единствената промяна е че мощността спадна.като покарам известно време ще пиша има ли проблеми или няма.
        fiat bravo 1.6 16v gt
        fiat marea 1.9 8v jtd
        fiat punto 1.7 td
        fiat marea 1.6 16v

        Коментар


          10 литра или нафта за 10 лева?
          Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

          Коментар


            OptimusMaximus написа:
            10 литра или нафта за 10 лева?
            написъл съм 10 лв нафта а не 10 литра нафта.ето част от моя "биодизел" който лека полека отива към мазето за преработка.днес направих една равносметка че с 2.50лв отивам до сливница и се връщам като живея в люлин и общото разстояние е точно 50км.преди седмица ми се появи първия проблем с колата.както си карах паднаха оборотите и колата изгасна.предположих че филтъра се е задръстил и купих нов.след монтажа на новия се опитах да запаля но пак същото.колата седя 2 дена без да я пипам и кото отидох да пробвам запали от четвърт.явно фитъра е бил запушен а новия не го напълних и е дръпнала въздух.за да нямате подобни проблеми като моя след каквато и да е филтрация оставете "горивото" два три дена да се утаи напълно и си карайте безгрижно.
            Прикачени файлове
            fiat bravo 1.6 16v gt
            fiat marea 1.9 8v jtd
            fiat punto 1.7 td
            fiat marea 1.6 16v

            Коментар


              Колеги, знаете ли колко трябва да е нивото на ph на биодизела, и какво трябва да се прави, когато е по-високо или по-ниско от нормалното. От година се занимавам с производство на биодизел, но не титрирах(или как е там правилната дума) и ми писна "миенето" на готовата продукция.

              Коментар


                Момчета, дайте идея как да филтрирам олио, в което е пържена риба... Основния проблем се явява брашното в олиото. Филтрирам през филтър за кафе (100микрона), но 2-3 дни след филтрирането се получава утайка на дъното на съда. През дънки няма утайка, но пък много бързо се запушват и филтрират малко количество.До сега карам двата Мерцедеса с олио, в което са пържени картофи и нямаше грижи с филтрирането, но сега ми изпаднаха 600 литра мазнинка от риба, която трябва да се употреби.
                M-Benz E 250 TD 150hp
                M-Benz 200d 75 hp
                Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                Коментар


                  Памук.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    Не е ли по-добре да се прекара през филтър за кафе и после горивен филтър. Все ще измислиш помпа и 2 маркуча. Най-евтиния подходящ филтър за дизел за 5 лв. ако изкара тия 600л не е разход. Или щом през дънките е добре, просто първо през кафе филтър и после през дънките, за да не се запушват толкова бързо.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      Има неръждаеми мрежи с различни отвори.Има и такива през които не минава вода,филтърни мрежи за рафиниране на олио,казват им REPS,но мисля че много бавно ще стане филтрацията без да е под налягане.

                      Коментар


                        wwalker написа:
                        Не е ли по-добре да се прекара през филтър за кафе и после горивен филтър. Все ще измислиш помпа и 2 маркуча. Най-евтиния подходящ филтър за дизел за 5 лв. ако изкара тия 600л не е разход. Или щом през дънките е добре, просто първо през кафе филтър и после през дънките, за да не се запушват толкова бързо.
                        Ти пък... Как да изкара 600л., та те стигат за 10’000км пробег. Кой филтър би изкарал 10хил км с нефилтрирано старо олио от фритюрници?!За сега прекарвам през едни торбички на 100 микрона и после през дънки с едно загряване на олиото, посредством туба 19л от диспенсър. Изглежда по лесно... да видим... ще пиша за резултата!
                        M-Benz E 250 TD 150hp
                        M-Benz 200d 75 hp
                        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                        Коментар


                          Изглежда, че като загрявам олиото прекарва и доста повече частици през филтъра и следователно запушва по бързо дънките... Явно ще трябва да се цеди на студено...
                          M-Benz E 250 TD 150hp
                          M-Benz 200d 75 hp
                          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                          Коментар


                            Слагаш масло в нафтата?.А я кажи тва за олио имаш ли впечатления някакви по въпроса.
                            this

                            Коментар


                              С олио караше един бивш колега от водолазите в база Варна. Обаче колата беше дърто Рено 5. За старите дизели нямаше проблеми. Тези стари мотори са много близо до прототипа на Рудолф Дизел, който е работил с растително масло. Колегата събираше олиото от фритюрниците на ресторантите и го филтрираше през фин филтър, за да го изсветли. После го омесваше с нафта до съотношение 1:1 (през лятото). През зимата не смееше да кара с много олио в сместа, че да не остане някъде на пътя. Нямам идея какво ще е положението с по-новите дизелови мотори с турбини и дали олиото няма да е пагубно за турбината. За комън рейл и дума не може да става. Той си е капризен на нафтата, пък какво остава за олио. Колегата ме навиваше да пробвам на моя Форд тогава, ама така и не се осмелих.

                              За сметка на това имам печален опит с биодизел и то от бензиностанция. Намерих тука едни, които го търгуваха с 15ст по тънко от нафатата и си рекох "Ударих бингото". Хем върви повече, хем по-евтино, хем гори по-малко. Кефът ми трая точно 2 резервоара гориво . И горивната ми помпа шурна като спукана лейка отвсякъде. За 2 резервоара по 47л, спестих около 14лв. А после дадох 120лв на Бош сервиза да ни сменят всички уплътнения на помпата. Ето защо не бих пробвал с подобни "алтернативни" горива. Колата си е изчислена от инженерите да работи с конкретно гориво и това е. Всеки тарикатлък обикновено излиза скъпо накрая. Включително и газовите уредби-казвам го пак от опит.

                              Аз слагам двутактово масло в горивото, в пропорция 5г на литър нафта. Има голяма разлика, защото двутактовото се разтваря напълно в горивото и е предназначено да изгори в горивната камера на мотора, без да оставя следи. И не го правя, защото е много евтино, дори напротив-струва 9лв литъра това масло. С европейските изисквания за намалено сярно съдържание в дизела и добавен биокомпонент, нафтата стана с по-лоши мазилни свойства. Сярата може да е лоша за околната среда, но има смазващ ефект върху натоварените части на горивните помпи и дюзите. Също както оловния тетраетил имаше смазващо действие върху клапаните, но го премахнаха с навлизането на безоловния бензин. Двутактовото масло го добавям, за да подобря смазването на горивната помпа и дюзите, които при комън рейла са електрически и се отварят и затварят по 5 пъти за всеки цикъл на впръскване. При новите мултиджет двигатели, вече имаме 8 отваряния за цикъл. Това повишено количество сработвания на иглените клапани на дюзите, естествено ги износва доста повече сравнено с класически дизелов двигател, особено ако не се смазват добре (а те се смазват с нафтата). Ето защо малко двутактово масло в горивото, има благотворен ефект. Комън рейла принципно си трака по-малко от класически дизелов двигател, но като му сложа и масълце в горивото, работи като швейцарски часовник направо.
                              Последна редакция от DJPOPA; 26.04.2017, 02:19.
                              Dacia Duster 1.6 4WD

                              Коментар


                                Ясно,ясно колега.Това за маслото може да пробвам .Ами човека дето ми каза,че кара на олио кара с пунто 1.7тд като моето 1993 година и казва,че карал 2 години на чисто олио демек директно от магазина и не е имал никакви ядове,докато голфа му текнали уплътнения доста скоро след като пробвал с олиото.Та въпроса ми е щом бачка с чисто олио ще имали ядове с преработено добре прецедено?
                                Като се има предвид, че може да се земе олиото едвали не без паеи от едни механи тука на познати.
                                this

                                Коментар

                                Working...
                                X