Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто дизел 1.7 DS 1996 година

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто дизел 1.7 DS 1996 година

    Привет на всички. Пиша ви от Острова дето всичко е наобратно (ама то май и в Япония е така). Та значи скоро може и да стана собственика на едно Пунто дизел 1.7 DS. от 1996. Някой може ли да каже как се държи горе-долу този модел щото попрерових форума ама баш за този тип нищо не видях. Ако може и да ми изровите някоя характеристика за него ще е супер. Общо взето казах на мойте хора в България че ше взимам италиански дизел и то Пунто и им настръхнаха косите. Горе долу така реагира и един англичанин автомонтъор. От България веднага ревнаха да си зема Голф или Корса та ако ще и Голфа да е 20 годишен. Англичанина настоява на някоя японка или Фиеста. Иначе милите!!! са си му доста 126000 което преведено ще рече над 200000км. Та със сигурност не е първа младост и няма да става за гонки ама поне да съм сигурен че ще ме закара до вкъщи. Прочетох постовете на Nino а и на другите как се взима нова таратайка та що годе знам как да вдигна нервите на продавача но ме интересува дали трябва да следя за нещо специфично при тоя модел. Ще го взимам (евентуално) от авто търговец и единственото което можа да ми каже (или искаше да ми каже) е че наскоро му е сменявана цялата изпускателна секция ( как мога да го проверя това?) и алтернатора. А и нещо друго - най-вероятно няма да ми даде да направя тест драйв та за това давайте идей!!!Поздрави!!!

    #2
    Ще преместя темата защото е за съответният раздел.Говориш за 1.7DS, да не би това да е атмосферният вариант, който уверявам те е доста рядък в България!!Един път в живота си съм виждал 1.7d двигател 57 кс, който няма драматични разлики от 1.9d! А 1.9d е емблематичен със здравината си мотор! Все-пак всичко е индивидуално, но ако попаднеш на правилно поддържана кола няма да имаш никакви проблеми.Уточни за какво става дума.Успех! ПП.. не слушай отзивите от България... както знаеш тук всичко се движи от принципа "една жена ми каза"!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      OK - щом не съм я сложил където трябва Иначе не мога да бъда точен в инфото. Просто още не съм видял документите на колата - чак тогава мисля че ще мога да кажа кое как е. А това пък ще значи че искам не искам съм я купил

      Коментар


        #4
        Е значи моето Пунто (на жена ми) е второ в България. За мен е перфектен градски автомобил. За двигателя само хубави неща или съм извадил късмет. Разход: градско на къси разстояния около 9/100 жена ми я кара(на по-ниска скорост с повече газ), а извънгадско под 5/100.Миналата зима в големите студове само тя палеше пред блока. Винаги пали от 1/4 оборот. Кеф ми е да го карам из града. Маневрено и пъргаво като заек. С 14" гуми качва се навсякъде. Само ми се струва, че в купето шумът от двигателя е малко по-висок от на други дизели при над 2800 об/мин.Късмет
        Lupo - The Monster
        Е83 3D

        Коментар


          #5
          geo_g ти горе долу какви проверки си му правил преди да го купиш. Като описаните в раздела за дизелите ли? Какво си му сменял. А и обясни на жена ти да кара на по-високи предавки де :D Мерси за пожеланият късмет. Той никога не е излишен!!!

          Коментар


            #6
            Никакви проверки. Отидох, видях колата спретната, запазена (не напудрена и излъскана), мисля че може да се различи пазената от напудрената кола и от Австрия. Запали при -8 градуса. Чух двигателя, погледнах дали духа масло през капачката(има разлика м/у това да духа или да пръска масло, погледнах и антфириза дили духа след това я покарах за ходова част и спирачки, погледнах я на канал дали не е удряна и ТОВА БЕШЕ.И най-важното жена ми я хареса, защото е малка и червена кола.При колата втора ръка всичко е късмет, а и има един момент когато след като я видиш знаеш, че това е твоята кола! Всички досегашни коли са ми на този принцип. Късмет, жив и здрав.p.s. Смяна: ремъци, масло и филтри
            Lupo - The Monster
            Е83 3D

            Коментар


              #7
              Та значи вече съм един от вас :D Ама като гледам и аз ще съм редовен посетител на форума :D Моделът по документи е DS, кубатура 1698, година 1996, с пет врати. Пунтото не е в първа младост и си личи. На пръв поглед ми хвана окото,но като се повгледах и : - скъсано маншонче на съединителя; - задната чистачка не работи, по някаква причина; - задна дясна врата не се отваря от вътре; - ауспуха беше със сажди. Не знам дали това е нормално защото за първи път взимам дизел, но иначе нямаше никаква течност или нещо лепкаво в ауспуха; - на празен ход ми се стори че забелязах много лек пушек ( трябва да се вгледаш та да го забележиш) от щеката за маслото. На по-високи обороти обаче нямаше нищо. Колата не е била карана от около месец или поне така твърдяха, макар че дойдоха да ме заберат с нея от една гара; - нямаше бълбукане в казанчето на радиатора; - вече при каране усетих че ми дърпа леко в ляво,като пусна волана и в същото време че от задно ляво колело се чува леко престъргване, не знам дали може да се търси връзка между двете;За всичките тея неща му смъкнах от цената. Как мислите що за чудо съм взел?

              Коментар


                #8
                Дано си сполучил, по това което описваш количката си заслужава! Относно саждите, не се притеснява по-важно е тези сажди да не са мазни, т.е. да гори масло... но, принципно дизелите са доста по-малко склонни да горят масло от бензиновите.... с уточнение,че става дума за атмосферен мотор.Също не се притеснявай, че като смениш маслото, новото почти веднага ще стане черно.Успех!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  Честито, дано да ти е на късмет!Малко съвети от лаик:За влаченето първо си провери гумите, дали са еднакви и налагането в тях.За задната чистачка погледни предпазителите(бушон) и контактите на задната врата.За вратата погледни дали не е изключена да се отваря отвътре заради деца и обратното движение.Поздрави,Георги
                  Lupo - The Monster
                  Е83 3D

                  Коментар


                    #10
                    Та значи както си му е редът проблемките започват да изкачат един по един или аз съм много мнителен За сега с чистачката и вратата не се занимавам. ’’Тегленето’’ на ляво сега го следя щото решихме да разменим гумите. Малко трудно ми е да преценя дали тегли щото още не съм го карал по равен път. Тук в моя район пътищата им са все с едни странични наклони..... Предприех и стъпки да си сменя маслото с филтъра и ангренажният ремък заедно със задните накладки. Но май веселбата започва тепърва - откриха ми теч от семеринга между скоростната и двигателя. Течът казват не е голям, ама си е теч все пак. Попрерових форума и видях че сте писали на подобна тема а даже и че сте се поскарали май малко Но мисълта ми е като е малък теча не мога ли да мина с някаква добавка да уплътни скоростната? Или ще трябва смяна задължително. Между другото тоя проблем май е много широко разпространен като чета форума, а в сервиза дето ходих имаше пак едно Пунто и пак с такъв проблем само дето за него казаха че направо било текло като от лейка. Другото което ме притеснява е че сутрин при най-първото палене пали от раз ама съвсем в началото пуши като заводски комин и се мъчи да стабилизира оборотите та се налага да понатисна газта. Буквално до 30 секунди след това всичко става О.К. и остава само мириса на нафтица. При следващи стартирания няма ядове само дим, но много много по-малко и то само ако се налага стартиране преди да е загряла. Другото което ме озадачава е че при рязко подаване на газ ускорява - но проблема идва при рязко отпускане на педала за газта. Тогава като че ли се получава дупка (просто не знам как да го опиша) за секунда и оборотите се възстановяват , на вече съответната по-ниска честота. Това се получава на място с изключени скорости. Когато взех таратайката нямах възможност да ги видя тия неща, щото ония вече я бяха палили колата.

                    Коментар

                    Working...
                    X