Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой модел горивен филтър ползвате.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кой модел горивен филтър ползвате.

    Здравейте за пореден път колеги с дизелови Италианки.Днес при смяната на всички филтри се натъкнах на това,че предлаганите разновидности горивни филтри са два-три модела гледани от към страната на завиване.Другата разлика е в тяхната дължина което аз си го обеснявам като по късия има по малко филтриращ елемент и трябва да се сменя по често.Най много ме интересува тази част с която се присъединява към конзолата и дали има значение ако си с подгряване на горивото или не си кой модел се препоръчва за монтаж.Считам,че най добре на въпроса може да отговори hit-ko,но и други мнения не са излишни.На последно място искам и да ви запозная с факта,че Селениа започват да предлагат маслата си на пазара и в пластмасови опаковки.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    А дали този филтър влияе на разхода на гориво?
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #3
      Не би трябвало да има разлика,просто различни производители различна обвивка
      Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
      I am in love with my cars

      Коментар


        #4
        Replay написа:
        Не би трябвало да има разлика,просто различни производители различна обвивка
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Аз сменям с такива каквито има в магазина.Не се тръшкам много по марки точно за горивния филтър и никаква разлика не съм забелязал. Ако не се кара с био-дизел, мисля че няма никакво значение.По-важно е да се сменя често - при мен цикъла е не повече от 4К километра.И един въпрос да вмъкна, долу-горе по темата Датчика за наличие на вода в комплект с някои филтъри ли се продава или си е отделно устройство, което при мен липсва?Някой запознат ли е с това?
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Колеги - според мен първият вариант е по удачн - тъй като при втория го няма вътрешното уплътнение и е възможно при пречистеното гориво да стига и непричистено и по този начин да си прецакате помпата. То разлика няма как веднага да се усети , но след 15-20000км.вече мове да е късно.Нищо лично към никой.Просто се занимавам с неща в подобна насока и имам някакви наблюдения по въпроса.
            Alfa 156 2.4JTD ~180p.s., Alfa 145 1.9 JTD~140p.s., MAREA 2.4TD124p.s., TEMPRA 1.9 TD-92p.s., TIPO 1.6 2act-90p.s.

            Коментар

            Working...
            X