Здравейте за пореден път колеги с дизелови Италианки.Днес при смяната на всички филтри се натъкнах на това,че предлаганите разновидности горивни филтри са два-три модела гледани от към страната на завиване.Другата разлика е в тяхната дължина което аз си го обеснявам като по късия има по малко филтриращ елемент и трябва да се сменя по често.Най много ме интересува тази част с която се присъединява към конзолата и дали има значение ако си с подгряване на горивото или не си кой модел се препоръчва за монтаж.Считам,че най добре на въпроса може да отговори hit-ko,но и други мнения не са излишни.На последно място искам и да ви запозная с факта,че Селениа започват да предлагат маслата си на пазара и в пластмасови опаковки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой модел горивен филтър ползвате.
Collapse
X
-
Аз сменям с такива каквито има в магазина.Не се тръшкам много по марки точно за горивния филтър и никаква разлика не съм забелязал. Ако не се кара с био-дизел, мисля че няма никакво значение.По-важно е да се сменя често - при мен цикъла е не повече от 4К километра.И един въпрос да вмъкна, долу-горе по темата Датчика за наличие на вода в комплект с някои филтъри ли се продава или си е отделно устройство, което при мен липсва?Някой запознат ли е с това?I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Колеги - според мен първият вариант е по удачн - тъй като при втория го няма вътрешното уплътнение и е възможно при пречистеното гориво да стига и непричистено и по този начин да си прецакате помпата. То разлика няма как веднага да се усети , но след 15-20000км.вече мове да е късно.Нищо лично към никой.Просто се занимавам с неща в подобна насока и имам някакви наблюдения по въпроса.Alfa 156 2.4JTD ~180p.s., Alfa 145 1.9 JTD~140p.s., MAREA 2.4TD124p.s., TEMPRA 1.9 TD-92p.s., TIPO 1.6 2act-90p.s.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар