Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

лампа на таблото: червено кръгче с удивителна? /браво тд100/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, то упражнение с накладките може да го направиш и при някой гумаджия.Иначе самата накладка(предна) се вижда без никакво отвиване. Ако си сменяш скоро зимните гуми също може да видиш дали са износени.За задните обаче ще се наложи да се да отваряш барабана. След като развиеш болтовете, които държат джантата, развиваш и самите водачи за джантата. Водачите стърчат и са завити за барабана. Отвиваш водачите и отваряш барабана с издърпване към теб.Тук ти давам как изглежда предна накладка.Задните са дъгообразни. Накладката се състои от метална част, на която е залепено феродото.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #17
      искаш да кажеш. че за предните накладки е достатъчно само да махна гумите и те се виждат?колко мм трябва да е феродото на накладката, за да е ок?
      Bravo SX TD100, 1997

      Коментар


        #18
        simps написа:
        искаш да кажеш. че за предните накладки е достатъчно само да махна гумите и те се виждат?колко мм трябва да е феродото на накладката, за да е ок?
        Като свърши феродото (триенето се осъществява между основата, на която се залепя феродото и спирачния диск), шума е много гаден и е на желязо в желязо.Като минимална дебелина май беше 2 мм.

        Коментар


          #19
          2 мм общо на метала и феродото ли или 2 мм само на феродото? защото моите джанти са лети и позволяват да се види накладката през тях, но се вижда най-добре тази част, която съм обозначил с кръгче и там общата дебелина е към 5 мм.не мога да преценя самото феродо колко е дебело.благодаря за консултацията
          Bravo SX TD100, 1997

          Коментар


            #20
            течността отново намаля! за една седмица е изтекло съдържанието на казанчето. а под колата не остават петна при престой, нито пък задните барабани са омаслени. явно тече само по време на движение от някъде. идеи от къде може да изпуска?
            Bravo SX TD100, 1997

            Коментар


              #21
              simps написа:
              течността отново намаля! за една седмица е изтекло съдържанието на казанчето. а под колата не остават петна при престой, нито пък задните барабани са омаслени. явно тече само по време на движение от някъде. идеи от къде може да изпуска?
              Първо моят съвет е да не пипаш нищо по спирачките без да имаш опит! Течовете най-често идват от напукани маркучи. Като залегнеш и погледнеш зад някое колело, около носача ще видиш въпросният маркуч. Той представлява мека връзка между спирачният апарат и спирачните магистралки, които отиват в помпата. Понякога и тя протича, но по-рядко. Никога не съм виждал протекли предни спирачни апарати! Запекли-да, но това е друга тема! Понякога протичат задните спирачни апарати на автомобили с барабанни спирачки на задните колела.С това, което се случва шега не бива! Моят съвет е да идеш в сервиз. Със сигурност този теч ще стане по-сериозен и не ми се мисли, какво не дай си боже може да се случи, ако се окажеш без спирачки в някой момент! Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #22
                Vladim написа:
                Първо моят съвет е да не пипаш нищо по спирачките без да имаш опит! Течовете най-често идват от напукани маркучи. Като залегнеш и погледнеш зад някое колело, около носача ще видиш въпросният маркуч. Той представлява мека връзка между спирачният апарат и спирачните магистралки, които отиват в помпата. Понякога и тя протича, но по-рядко. Никога не съм виждал протекли предни спирачни апарати! Запекли-да, но това е друга тема! Понякога протичат задните спирачни апарати на автомобили с барабанни спирачки на задните колела.С това, което се случва шега не бива! Моят съвет е да идеш в сервиз. Със сигурност този теч ще стане по-сериозен и не ми се мисли, какво не дай си боже може да се случи, ако се окажеш без спирачки в някой момент! Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                Точно, колега Vladim е повече от изчерпателен.Теча може да ти е вътре в барабана и видимо да няма нищо, а само леко омасляване на джантата и то отвътре.Имал съм точно същия проблем и на Типото и на Бравата - и в двата случая беше цилиндърче за смяна. Задните накладки почти не се износват в сравнение с предните, така че два ли е от тях. Ако ръчната ти е добре значи накладките са добри. Последно като ми изтърва цилиндърче на Бравата първия симптом беше загуба на ръчна в задно ляво колело, поради омасляването на барабана, а видим теч още нямах. Помислих че е заминала накладката, амам се оказа изтървал цилиндър и спукан спирачен маркуч. Оправих ги на момента. Със спирачките - никакъв компромис!
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #23
                  проблемът е решен: оказа се, че е спукан единият маркуч, но дупката е толкова малка, че тече само в движение, като напомпам спирачката добре че майстора го е видял!по този повод: преди месеци смених другия маркуч и никой в сервиза, където бях, не си направи труда да сподели, че се сменяли винаги двата- ето резултата, дупка на другия добрата новина е, че и дисковете са ми за смяна. някаква идея колко струват дискове за дизелак тд100- вентилирани?
                  Bravo SX TD100, 1997

                  Коментар


                    #24
                    Около 130 лв предни.За справка виж тук http://www.axm-auto.com/
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      предлагат ми дискове и накладки на delphi на добра цена. би трябвало да са добри. въпросът е, че на едно място за тд100 ми казват, че има само един модел, а на друго, че зависело дали има ABS или не. как да ги разбера сега дали в действителност има разлика или не. моята кола е без ABS, с вентилирани дискове.
                      Bravo SX TD100, 1997

                      Коментар

                      Working...
                      X